2009-07-08, 04:56
Medlem
HejDuAnnes avatar
Jag började (jag är också förvånad) gråta floder under minnesceremonin och när de visade gamla klipp och hans familj som grät. När hans bror sa "How much pain can you take? Maybe they'll leave you alone now, Michael..." eller liknande sprutade verkligen tårarna. Och precis som den där kommentarsnubben sa, hade Michael fått åtminstonde 1 % av allt stöd han får NU efter han dött hade han nog mått mycket bättre. Fyfan
Citera
2009-07-08, 09:56
Medlem
TKD_1337s avatar
Tack för dem positiva kommentarerna ang. mitt mail till DN. Inga direkta svar ännu.

---

Fan vad man tycker synd om MJ:s barn. Dem är jättesmå, hade dem varit äldre hade dem klarat av hans död "lättare"...
Citera
2009-07-08, 10:00
Medlem
Glisseurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Tack för dem positiva kommentarerna ang. mitt mail till DN. Inga direkta svar ännu.

---

Fan vad man tycker synd om MJ:s barn. Dem är jättesmå, hade dem varit äldre hade dem klarat av hans död "lättare"...
Det är även i den åldern som man behöver sina föräldrar mest. Har en vän vars mor gick bort när han var 11 år, han förändrades rätt mycket och jag kan tänka mig att MJ's barn kommer göra det också.
Citera
2009-07-08, 10:08
Medlem
humor-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menapilo
http://www.youtube.com/watch?v=bXStM5ebSNs

En osedd (förmådar jag?) video av MJ och hans barn när dom var runt 4 år. Michael ser väldigt glad ut.

Han ser väldigt stolt och glad ut. Man blir alldeles glad själv i slutet när det är en intervju och han sitter och skrattar när han berättar att han dansar inför sin son när han börjar gråta, då det får honom att sluta.
Citera
2009-07-08, 10:17
Medlem
Mohaves avatar
Var Bubbles med på ceremonin?
Citera
2009-07-08, 10:19
Medlem
Glisseurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Menar du schimpansen? Nej, inte vad jag såg i alla fall och jag tvivlar på att den skulle vara där.
Citera
2009-07-08, 10:20
Medlem
*nickNames avatar
Citat:
Det är väl avhandlat tidigare i tråden att den "riktiga" Bubbles är död och att den "nya" Bubbles sitter på en djurpark?
Citera
2009-07-08, 10:49
Medlem
TheMules avatar
Det var ju verkligen tråkigt att en homosexuell, negroid, muslimsk pedofil avlidit...
Citera
2009-07-08, 10:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheMule
Det var ju verkligen tråkigt att en homosexuell, negroid, muslimsk pedofil avlidit...

Jackson friades ju från pedofilianklagelserna så jag ser inte varför man då ska kalla honom för pedofil. Dessutom var han inte homosexuell, eller i varje fall förnekade han det öppet.
Citera
2009-07-08, 11:13
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Saknade han jag också, hade vart kul se apan sitta där i svart kostym..
Citera
2009-07-08, 11:14
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x35879354
Jackson friades ju från pedofilianklagelserna så jag ser inte varför man då ska kalla honom för pedofil. Dessutom var han inte homosexuell, eller i varje fall förnekade han det öppet.
Sex med sin apa då, förnekade han det också..
Citera
2009-07-08, 11:28
Bannlyst
Det här spektaklet med begravningen o ungarna som talar i PA till "pappa" är helt freaking out there! fattas bara att bubbas eller va fan apjäveln heter dansar i balettkjol o moanar eller vad det heter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in