2009-07-07, 17:41
Medlem
bobby123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Stängde av inspelningen av det ena jag spelar in och bytte kanal till cnn istället. var bättre där än på aftonbladet.

Seriöst!!

Kolla på aftonbladets stream. Snubben fattar inte att dom ligger live ute med hans mikrofon på! Sitter och är allmänt konstig. Stönar och grejer, låter fan som att han har sex eller något!

Någon som märkt detta?
Citera
2009-07-07, 17:46
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gylfe
Jag tror det är troligt. Hur många var det nu som såg princess Dianas begravning? lär ju slå det med råge iallafall...
Tre miljarder är nästan halva världens befolkning...

Get real. Så stor var/är Michael Jackson definitivt inte.
Citera
2009-07-07, 17:47
Medlem
http://skynewshd.streaming.skysports.com/live/skynewshd/ så står det att sändningen ska starta 17.30 BST. Vilken tidzon är BST och när är det från och med nu?
Citera
2009-07-07, 17:48
Medlem
wernblom88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar

Vilken skräll att du skrev det
Citera
2009-07-07, 17:49
Medlem
Citat:

Så du menar att det är mer troligt att prinsessan Dianas begravning följs av 1/4 av världen, i en tid då kanske max en hemsida kunde direktsända?

Är det inte mer troligt att Michael Jackson, som så berört så många, som så många växt upp med, som så många känner till, i en tid då jag kan följa begravningståget ifrån 25 olika helikoptervinklar i realtid både på internet och på tv, inte kommer dra mer folk?
Citera
2009-07-07, 17:50
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
http://skynewshd.streaming.skysports.com/live/skynewshd/ så står det att sändningen ska starta 17.30 BST. Vilken tidzon är BST och när är det från och med nu?
Det är en timme efter oss. Så 17.30 BST är samma som 18.30 vår tid.
Citera
2009-07-07, 17:52
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Så du menar att det är mer troligt att prinsessan Dianas begravning följs av 1/4 av världen, i en tid då kanske max en hemsida kunde direktsända?

Är det inte mer troligt att Michael Jackson, som så berört så många, som så många växt upp med, som så många känner till, i en tid då jag kan följa begravningståget ifrån 25 olika helikoptervinklar i realtid både på internet och på tv, inte kommer dra mer folk?
Princess Diana intresserade medelålders och äldre människor på ett helt annat sätt än vad Michael Jackson gjort/gör.
Citera
2009-07-07, 17:53
Medlem
joper2s avatar
Citat:

Du har helt rätt. Halva världens befolkning är ett understatement. Snarare 95-96% av världens befolkning kommer följa, kom ihåg att det är världens mest kända person genom tiderna efter Jesus.
Citera
2009-07-07, 17:54
Medlem
wehrmachts avatar
Inte en chans att så många såg/ser varken Dianas eller MJs begravning.
Citera
2009-07-07, 17:54
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joper2
Du har helt rätt. Halva världens befolkning är ett understatement. Snarare 95-96% av världens befolkning kommer följa, kom ihåg att det är världens mest kända person genom tiderna efter Jesus.
Nej, det är det inte.
Citera
2009-07-07, 17:55
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobby123
Seriöst!!

Kolla på aftonbladets stream. Snubben fattar inte att dom ligger live ute med hans mikrofon på! Sitter och är allmänt konstig. Stönar och grejer, låter fan som att han har sex eller något!

Någon som märkt detta?

Det var just av den anledningen jag slutade kolla där. Det var störande.
Citera
2009-07-07, 17:55
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Princess Diana intresserade medelålders och äldre människor på ett helt annat sätt än vad Michael Jackson gjort/gör.
Har mycket svårt att tänka mig att Michael Jackson skulle få mindre global uppmärksamhet än Diana dock. Tror dock att siffrorna är lite överdrivna även på Dianas begravning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in