2009-07-08, 11:31
Medlem
reinkarnerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x35879354
Jackson friades ju från pedofilianklagelserna så jag ser inte varför man då ska kalla honom för pedofil.
Därför att polisen fann ett fotoalbum med nakna småpojkar i Jacksons rum vid husrannsakan för halvtannat decennium sedan.
Citera
2009-07-08, 11:32
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Saknade han jag också, hade vart kul se apan sitta där i svart kostym..
Jag måste nog skaffa glasögon för jag tyckte det såg ut som om det satt många apor i svart kostym där...

Men det kanske var Michael Jacksons familj?
Citera
2009-07-08, 11:33
Medlem
reinkarnerads avatar
Citat:
Sex med sin apa då, förnekade han det också..
Misstanken om ett sådant gränsöverskridande förhållande med apan Bubbles stärks av att denne sedemera utvecklade psykiska besvär (aggressionsproblem och självmordsförsök).
Citera
2009-07-08, 11:46
Medlem
Bob Luntas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Varför skulle humor vara bortkastat på mig? Du känner inte mig! o har uppenbarligen inte läst allt jag skrivit i den här tråden. Ska bli intressant att läsa ditt svar i morgon.
Citat:
Ursprungligen postat av Devilseed
Nu virrar du bort dej igen..Du behöver nog sova grabben så ska du se att det blir bättre imorgon. Ta din medicin innan bara. Schhhhh... inga fler löjliga inlägg och redigeringar. Du har gjort bort dej tillräckligt.

Be mamsen om en tutte eller två och sooooov sött.
Citat:
Ursprungligen postat av Bob Lunta
Boobies!
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Vad har detta med MJ att göra? Inget...Jag föreslår att vi håller oss till ämnet här. Om du nu så vill se och snacka om boobies , porrforumet är nog bättre plats för det. Här snackas det och smackas och klankas på/om MJ!
Nuff' said.

OnT: Fortfarande inte något svar från Classe på mitt senaste mail. Det där jag gav honom korrektur dvs.
Citera
2009-07-08, 11:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
Jag hittade inte mamma, däremot fanns ett stycke SweetAss där. Ohyeah

Knullat färdigt mamsen din än?
Citera
2009-07-08, 11:52
Bannlyst
Lyssna nu alla ni som hatar MJ!

Han är bäst och äger! Det spelar ingen som helst roll vad ni bitterfittor säger. Ni är bara avundsjuka och det ser vi andra lätt. Ni är genomskådade. Världen har förlorat en IKON.

MJ är KUNGEN!
Citera
2009-07-08, 11:54
Bannlyst
Citat:
Sex med sin apa då, förnekade han det också..

Men du har ju sex med kreaturerna på gården? (Nu pratar jag inte om din fru)
Citera
2009-07-08, 12:11
Medlem
speccons avatar
Citat:
Lyssna nu alla ni som hatar MJ!

Han är bäst och äger! Det spelar ingen som helst roll vad ni bitterfittor säger. Ni är bara avundsjuka och det ser vi andra lätt. Ni är genomskådade. Världen har förlorat en IKON.

MJ är KUNGEN!

Svårt att vara avundsjuk på någon som ser ut så och dö vid 50 är heller inget ja strävar efter

Den här kanske har dragits förut men ja tar den ändå

MJ ska inte kremeras efter sin död. Eftersom han består till 86 % plast ska han smältas ner och gjutas om till Lego så att barn kan fortsätta leka med honom
Citera
2009-07-08, 12:15
Medlem
reinkarnerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speccon
Svårt att vara avundsjuk på någon som ser ut så och dö vid 50 är heller inget ja strävar efter
Jepp, det går inte att vara avundsjuk på MJ: förstört utseende, förstört psyke, för tidig död.

'Nuff said.
Citera
2009-07-08, 12:20
Medlem
humor-mes avatar
Citat:
MJ ska inte kremeras efter sin död. Eftersom han består till 86 % plast ska han smältas ner och gjutas om till Lego så att barn kan fortsätta leka med honom

Jag har aldrig förstått det där "skämtet" du råkar inte vilja förklara den för mig?
Citera
2009-07-08, 12:48
Medlem
WorlocKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reinkarnerad
Därför att polisen fann ett fotoalbum med nakna småpojkar i Jacksons rum vid husrannsakan för halvtannat decennium sedan.
Gjorde dom? Var kan man läsa mer om det? Det dom "hittade" var en konstbok innehållande nakenhet. Herren hade vad jag har läst över 10.000 böcker.

-------

Förövrigt en härlig avslutning med Heal the World, vilken jag anser (lyncha mig inte) är hans absolut bästa låt. Passande!
Citera
2009-07-08, 12:53
Bannlyst
Citat:

Den här kanske har dragits förut men ja tar den ändå

Men du ärligt talat. Jag tror han är bra mycket snyggare än dej vännen. Och avundsjuka kan man vara på annat med och inte bara utseende.

En fråga. Vad har du gjort som är så jävla bra? MJ är omtyckt och har gjort en hel del för mänskligheten. Vad har DU gjort? Är du välkänd för att vara en strålande artist? Vad har du gjort? Nej inget eller hur? Så håll snattran duuude.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in