2009-07-07, 16:34
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
MJ:s familj försöker få maximalt med publicitet för egen del genom att visa upp liket...

Sjukt.

Eller så kan man se det som ett försök att ge oss fans det sista av vår idol.
Citera
Medlem
Husbögens avatar
Jahapp, då var det begravningsdags då. Kommer deffo att kolla, precis som ALLA andra.

En grej som jag funderat över idag, om vi antar, ANTAR att Michael inte är död på riktigt utan bara fejkar för att göra världens mest spektakulära comeback på STAPLES, hur skulle ni reagera? Skulle ni bli arga? Glada? Besvikna?

Jag skulle nog tycka det var rågrymt. Vilket trick!
Citera
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
MJ:s familj försöker få maximalt med publicitet för egen del genom att visa upp liket...

Sjukt.

Ja, det ÄR sjukt. Jag tror det är pappa Joe som är den drivande.
Citera
2009-07-07, 16:35
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Husbögen
Jahapp, då var det begravningsdags då. Kommer deffo att kolla, precis som ALLA andra.

En grej som jag funderat över idag, om vi antar, ANTAR att Michael inte är död på riktigt utan bara fejkar för att göra världens mest spektakulära comeback på STAPLES, hur skulle ni reagera? Skulle ni bli arga? Glada? Besvikna?

Jag skulle nog tycka det var rågrymt. Vilket trick!

Jag skulle bli riktigt förbannad. Det skulle vara ett riktigt sjukt skämt isåfall.
Citera
2009-07-07, 16:36
Medlem
pirates avatar
Nu börjar den andra delen av filmen An american dream.
Citera
2009-07-07, 16:38
Medlem
humor-mes avatar
Ska hans kropp vara med på cermonin? Tycker jag låter väldigt konstigt, men inte helt otroligt. Undrar om den kommer synas då?
Citera
2009-07-07, 16:38
Medlem
Husbögens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Jag skulle bli riktigt förbannad. Det skulle vara ett riktigt sjukt skämt isåfall.

Jo, men med Michael vet/visste man aldrig. Klart folk skulle bli förbannade. Tänk reaktionen på plats! Jag tycker det vore lite ironiskt med tanke på världens reaktion på hans död. För 3 veckor sen skrattade folk åt Jacksonskämt. Hans hämnd. Fuck yes!
Citera
2009-07-07, 16:39
Medlem
Imzadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humor-me
Ska hans kropp vara med på cermonin? Tycker jag låter väldigt konstigt, men inte helt otroligt. Undrar om den kommer synas då?

Enligt Sky News and sedan även CNN ska kroppen dit.
Citera
2009-07-07, 16:39
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Eller så kan man se det som ett försök att ge oss fans det sista av vår idol.
Vad har fansen för glädje av att det finns en kista med ett lik i där? Tror du att liket skall göra en moonwalk på kistlocket, eller?
Citera
2009-07-07, 16:41
Medlem
Husbögens avatar
Citat:
Vad har fansen för glädje av att det finns en kista med ett lik i där? Tror du att liket skall göra en moonwalk på kistlocket, eller?

Tycker hela grejen med att kistan ska vara på place är ganska obehaglig. Ser framför mig scenes of MAYHEM.
Citera
2009-07-07, 16:43
Medlem
joper2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Nu börjar den andra delen av filmen An american dream.

Sätt på MTV istället.

Tablå för dagen:
http://www.mtv.se/mtv/?StoryId=71057
Citera
2009-07-07, 16:44
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Husbögen
Tycker hela grejen med att kistan ska vara på place är ganska obehaglig. Ser framför mig scenes of MAYHEM.

Mmm det är som jag då. Känns obehagligt. Jag gillar det inte.

Tydligen så ska det vara en hatt och en handske på locket till kistan, är bara nåt jag hört. Men vi får ju se hur det kommer bli om några få timmar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in