2009-07-02, 21:01
Medlem
bees avatar
Inga av dem bilderna man har sett på MJ har ju varit inärheten av någon sådan här differans.. ::

http://www.psoriasiscafe.org/vitiligo-pictures.htm

Sedan i "Living with Micahael Jackson" dokumentären så blånekr ju först att han gjort någon operation i ansiktet.... till slut går han med om att han gjort 2 på näsan...

ännu intressantare är ju när han samtidigt frågas hur hans barn kan vara så vita om han själv är fadern, vilket han svarar på att modern han använde var svart..

Det ser ju vem som helst att det inte finns någon % mulatt i dem barnen...

ok man kan fatta han ljuger om farsan, för han ville naturligtvis att alla skulle tro han var biologisk far,,, men att han sitter och säger att mossan är neger är ju bara patetiskt....

Själv tror jag att han var Transvestit, det ger ju svar på alla frågorna, sen lljög han så han trodde sig själv för att han var så blyg så han vågade inte säga sanningen... riktigt blyga personer gör så....
Citera
2009-07-02, 21:04
Medlem
Citera
2009-07-02, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xirc
Men du tror .... för du har läst AF och tror blint på detta

Du snackar du så mycket strunt så man blir helt matt..
Citera
2009-07-02, 21:13
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bee
... Själv tror jag att han var Transvestit ...
MJ har ju omtalats som den ende person i världen som föddes som en svart man och dog som en vit kvinna...
Citera
2009-07-02, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bee

Sedan i "Living with Micahael Jackson" dokumentären så blånekr ju först att han gjort någon operation i ansiktet.... till slut går han med om att han gjort 2 på näsan...

Nej han blånekar det inte. 2 näsan vara 1 var pga av brännskadan.

Sen spelar det ingen roll om han vill behålla operationerna hemligt. Säg en kändis som avslöjar all sina operationer. Nej just det.
Senast redigerad av kovilde 2009-07-02 kl. 21:20.
Citera
Medlem
Micke Bellmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Men MJs fanboys och fangirls hävdar bestämt att det bara är det som de själva vill tro på som är sant och att de har tolkningsföreträde, det vill säga att deras åsikt om vad som är sant eller inte sant väger tyngre än vad alla andras gör. Och om någon framför åsikter som fanboysen och fangirlsen inte tycker om så börjar de skrika om att den obehaglige individen skall bannas från FB...

Typiskt sektbeteende.

Jag tror du har fått lite sektnoja. Man behöver inte vara fanatisk för att komma till insikt om att mycket av det som skrivits om MJ är snaskigt vinklat och hämtat från lösa rykten. Iofs så tror jag inte pedofilvinklingen säljer lika bra nu efter hans död så jag misstänker att andra teorier snart kommer lyftas fram...
Citera
Medlem
Allan Akbars avatar
Debbie Rowe har i en intervju med NBC sagt att hon kommer att kräva att få vårdnaden om sina barn. Ärendet skall tydligen tas upp av domstolen på måndag.

http://www.msnbc.msn.com/id/31711537/ns/entertainment-music/
Senast redigerad av Allan Akbar 2009-07-02 kl. 21:23.
Citera
2009-07-02, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kovilde
Du snackar du så mycket strunt så man blir helt matt..

NJA... det är nog så att det spekulerats så mycket om MJ så man blir helt matt om man läser tråden ... han är den nya JESUS och han lever för han fejkade sin egen död. och han gillade små pojkar för han fick stryk när han var liten sen måste han operera sin kropp för hans pappa retade honom och han var så jävla snäll så han gav allt han hade till världens barn . sen var hans egna barn en fullständigt onormal mutation som bara kan hända MJ .. va faan är ni helt dumma i huvet VA!!!!!!!! han var en rik jävla udda person som med sina pengar försökte uppfinna sina innersta drömmar typ som Frankenstien gjorde i romanen ... han måste haft ett helvete som distanserade sig från den övriga mänskligheten och sökte nåt som inte finns bland oss vanliga personer ... jag säger bara han var jävligt sjuk och jag lider med honom .. men nu är han död ..

Sen var inte MJ så Jävla godhjärtad som ni tror när det gäller gåvor till andra han brände mer än 90% på sig själv och sina behov.. även om summorna var stora så var det småpotatis som han skänkte ... det mesta gick till Neverland och djuren och han excentriska leverne ... allt annat är skit snack
Citera
2009-07-02, 21:26
Medlem
Micke Bellmans avatar
Citat:
Debbie Rowe har i en intervju med NBC sagt att hon kommer att kräva att få vårdnaden om sina barn. Ärendet skall tydligen tas upp av domstolen på måndag.

http://www.msnbc.msn.com/id/31711537/ns/entertainment-music/

Intressant om det nu stämmer. För några dagar sedan så sa hon att hon inte ville ha barnen i sitt liv och att hon såg barnen som djur(!?)

http://nyheter24.se/noje/kandisar/265957-debbie-rowe-ser-barnen-som-djur
Citera
2009-07-02, 21:30
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micke Bellman
Intressant om det nu stämmer. För några dagar sedan så sa hon att hon inte ville ha barnen i sitt liv och att hon såg barnen som djur(!?)

http://nyheter24.se/noje/kandisar/265957-debbie-rowe-ser-barnen-som-djur
Nja. News of the World är ungefär den sämsta källa du kan ha, och det är därifrån påståendet kommer...
Citera
2009-07-02, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xirc
Sen var inte MJ så Jävla godhjärtad som ni tror när det gäller gåvor till andra han brände mer än 90% på sig själv och sina behov.. även om summorna var stora så var det småpotatis som han skänkte ... det mesta gick till Neverland och djuren och han excentriska leverne ... allt annat är skit snack

Och det vet du helt plötsligt, att 90% spenderade han på sig själv? Källa på det?

"det mesta gick till Neverland och djuren"
Och det gynnade inte ungarna som var på besök där?

Goddag yxskaft.
Citera
2009-07-02, 21:31
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Nja. News of the World är ungefär den sämsta källa du kan ha, och det är därifrån påståendet kommer...
Det där är ju bara felciterat. "Mina djur är mina barn nu" ska det vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in