2009-07-02, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xirc
NJA... det är nog så att det spekulerats så mycket om MJ så man blir helt matt om man läser tråden ... han är den nya JESUS och han lever för han fejkade sin egen död. och han gillade små pojkar för han fick stryk när han var liten sen måste han operera sin kropp för hans pappa retade honom och han var så jävla snäll så han gav allt han hade till världens barn . sen var hans egna barn en fullständigt onormal mutation som bara kan hända MJ .. va faan är ni helt dumma i huvet VA!!!!!!!! han var en rik jävla udda person som med sina pengar försökte uppfinna sina innersta drömmar typ som Frankenstien gjorde i romanen ... han måste haft ett helvete som distanserade sig från den övriga mänskligheten och sökte nåt som inte finns bland oss vanliga personer ... jag säger bara han var jävligt sjuk och jag lider med honom .. men nu är han död ..

Sen var inte MJ så Jävla godhjärtad som ni tror när det gäller gåvor till andra han brände mer än 90% på sig själv och sina behov.. även om summorna var stora så var det småpotatis som han skänkte ... det mesta gick till Neverland och djuren och han excentriska leverne ... allt annat är skit snack

Och vilka bodde på neverland då?? jo dom barnen med svårigheter och sjukdomar som MJ engagerade sig i socialt och med pengar. han hade inte 130 i personalen enbart för hans egens skull.
Citera
2009-07-02, 21:32
Medlem
bees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kovilde
Nej han blånekar det inte. 2 näsan vara 1 var pga av brännskadan.

Sen spelar det ingen roll om han vill behålla operationerna hemligt. Säg en kändis som avslöjar all sina operationer. Nej just det.

1sta gången i mitten elelr lite senare i filmen när Jackson får frågan blå nekar han ju till alla operationer... i slutet går han med på att han gjort 2 som du säger....

VIken kändis som helst skulle kunna ljuga och komma undan med det om sina operationer utan att vi skulle klaga.... (ingen är inärheten av MJs manipueringar)

MJs fall är ju så extremt så man undrar ju vad fan han håller på med i sina uttal det enda som verkar säkert är att han tror stenhårt på allt han själv säger...
Citera
2009-07-02, 21:34
Medlem
Citat:
Jo har man varit med om att typ en gammal KO fört in MJs penis i en vit kvinnas röv så vet man att det är SANT att det är hans barn ... fy faan vad ni är patetiska som hänvisar till skit på internet som trovärdiga källor .. ni vet inte ett skit och det gör inte jag heller .. men det är så löjligt att ni hänvisar skvallersiodor som sanna källor ... bajs bajs bajs ..

Du snackar strunt och kan inte skilja på riktiga påståenden och falska. För några dagar sen fanns ett uttalande som var 99% sant. Det var en av jacksons advokater som hade uttalat sig och sagt att den största delen av det som står i tidningarna är rykten.

Men det tror du kanske inte heller på, även fanns hans namn stod + ett citat från honom?
Citera
2009-07-02, 21:36
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
MJ har ju omtalats som den ende person i världen som föddes som en svart man och dog som en vit kvinna...

Ok, nu ska jag inte komma med annat än en fråga haha. Är du min pappa eller? Hahah. För detta är precis nåt som skulle komma från honom. Inget elakt.
Citera
2009-07-02, 21:40
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Ok, nu ska jag inte komma med annat än en fråga haha. Är du min pappa eller? Hahah. För detta är precis nåt som skulle komma från honom. Inget elakt.
Jag beklagar men svaret på frågan är nej, jag är inte din pappa. Men det låter som en trevlig man...

(Och anledningen till att jag kan veta det är att jag inte har några barn än, åtminstone inga som kan skriva på Flashback...)

PS. Är det din egen rumpa på din avatar?
Citera
2009-07-02, 21:40
Medlem
Micke Bellmans avatar
Citat:
Sen var inte MJ så Jävla godhjärtad som ni tror när det gäller gåvor till andra han brände mer än 90% på sig själv och sina behov.. även om summorna var stora så var det småpotatis som han skänkte ... det mesta gick till Neverland och djuren och han excentriska leverne ... allt annat är skit snack

Jag tycker mig kunna skönja en bitter underton i ditt uttalande. Ok, han skänkte alltså tio procent av det han tjänade till välgörenhet. Hur många procent skänker du av din lön? För övrigt så tillägnade han Neverland och djuren, som var hans största utgift, till cancersjuka barn. Det är väl också välgörenhet?
Citera
2009-07-02, 21:53
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Jag beklagar men svaret på frågan är nej, jag är inte din pappa. Men det låter som en trevlig man...

(Och anledningen till att jag kan veta det är att jag inte har några barn än, åtminstone inga som kan skriva på Flashback...)

PS. Är det din egen rumpa på din avatar?

svar, nej inte min egen

Han har inget emot MJ egentligen, inte för att jag säger nu att du har det, men han är ganska fördomsfull av sig. Speciellt mot svarta och att MJ nu var vit gör inte saken bättre.
Citera
2009-07-02, 21:54
Medlem
SweetAsss avatar
Jag har ett roligt minne sen jag var 13 år. En kille hävdade att MJ var tjej, jag sa att så inte var fallet. VI tjaffsade i några timmar till hans morsa kom hem och då berätta jag o killen vad som pågick, för det hade eskalerats till värsta bråket. Jag gjorde bort mig och sa " nej han är tjej"... Hm, ja. Blev lite fel. Men jag kan förstå eg. för det finns flera bilder då han ser ut som tjej, det kan jag faktiskt erkänna.
Citera
2009-07-02, 21:56
Medlem
Micke Bellmans avatar
Citat:
Låt mig ge detta påstående tillbaka ... eftersom du tydligen är ett MJ fan så borde du ju göra som din idol och skänka ----- Vadå i % kanske 0000000,1 % för du vill ju inte vara lika generös som din idol ... men ändå påstå att du är lika bra .. jävla skithög .. du har faan aldrig skänkt ett öre till nån din gris men stor i käften kan du vara .... jävla sopa ...

Jag kan inte påstå att jag är ett MJ-fan. Det var ungefär 20 år sedan som jag brukade lyssna på MJ. Efter det har jag har mest varit fascinerat av att läsa om hans excentriska påhitt.
Men det stämmer att jag är värdelös när det gäller att skänka pengar(eller kanske ointresserad).
Citera
2009-07-02, 22:30
Medlem
Kan man "testamentera" sina barn i USA ? Tänkte på MJ testamente om barnen
Citera
2009-07-02, 22:33
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evalena
Kan man "testamentera" sina barn i USA ? Tänkte på MJ testamente om barnen

Ingen aning jag. men jag antar att man kan säga vem man vill som ska ta hand om barnen. Sen kommer det väl som med allt annat där avgöras i rätten.
Citera
2009-07-02, 22:44
Medlem
Stackars barn, MJ mamma är nästan 80 år och Diana Ross är väll missbrukare vad jag kommer ihåg, Debbie Rowe verkar gilla pengar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in