2009-07-07, 21:57
Medlem
Kristofferssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theolito

Citat:
Ursprungligen postat av piaww
Du är en idiot.

Argumenten når oanade höjder...

Om det är något ni finner konstigt i ett barns vilja att visa sin far uppskattning vid dennes minnesstund så får ni gärna försöka utveckla detta på något annat vis än att nämna TV-tittare, posta smileys eller idiotförklara personer med annan åsikt.
Citera
2009-07-07, 21:57
Medlem
Shiiit vad jag grinade när Paris talade, det mest gripande på länge... Otroligt starkt gjort av henne!!

Dock...funderar på en sak: Barnen har ju varit väldigt "gömda" tidigare, man har ju knappt vetat hur de har sett ut, och nu är de uppvisade inför hela världen. Är inte det lite skumt?
Citera
2009-07-07, 21:58
Medlem
Noetlovskijs avatar
Nu börjar konserten - njut!
Citera
Medlem
Glisseurs avatar
Känns för jävligt att jag inte fick chansen att gå på en utav Michael Jacksons konserter. Måste vara en helt underbar jävla känsla.
Citera
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlondinBalle
Hur kan MJ barn vara så vita? Mödrarna är vita det vet jag men dom ser ut att komma från vit sperma också.

Insemination.
Citera
Medlem
Skjut-Mejs avatar
nu e de nått på tv4. fasiken vilka hängivna fans! Det bevisar en sak, världens genom tiderna största artist!!
Citera
2009-07-07, 21:59
Medlem
Glisseurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popcornet
Shiiit vad jag grinade när Paris talade, det mest gripande på länge... Otroligt starkt gjort av henne!!

Dock...funderar på en sak: Barnen har ju varit väldigt "gömda" tidigare, man har ju knappt vetat hur de har sett ut, och nu är de uppvisade inför hela världen. Är inte det lite skumt?
Jo jag tänkte också på det. Innan så fick de gå runt med masker, nu pratar de till världen. Den enda som ville att barnen skulle ha masker var väl Michael himself och nu när han är död så sket väl den idén sig...
Citera
2009-07-07, 22:00
Medlem
Kristofferssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popcornet

Mja, det är deras far som varit överbeskyddande och är numera bortgången. Vidare är ju detta en minnesstund i en skyddad miljö i kontrast mot shoppingrundor på allmän plats.
Citera
2009-07-07, 22:01
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noetlovskij
Nu börjar konserten - njut!

Konserten? Var?
Citera
Medlem
Glisseurs avatar
Jäklar vad många som svimmar på konserten! Som någon sade, antagligen världens största artist.
Citera
Medlem
xtroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softis...
Konserten? Var?
TV4
Citera
Medlem
Sådärja. Kanske alla okunniga idioter om M.J:s popularitet håller klaffen from nu. Såvida de tittar på Dangerous tourn vill säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in