Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Zeb
Undrar hur det kommer sig att det blev en sån hysteri över hans död... klart att det var oväntat osv... men att unga fans grät öppet och det till och med skett självmord...
vet när man växte upp fanns det många riktiga jackson fans de följde slaviskt allt om mannen men de är fan gamla nu...
Han har inte släppt nått stort de senaste åren... tror egentiligen inte att en 20 åring kan ha nån speciellt relation till snubben... för de sista åren har ju jackson bara vart konstig...
Om det nu inte stiger fram en massa folk som säger sig blivit tafsade på kanske jacksons rykte kan hålla hyvsat intakt...
folk fokuserar inte på peddosnacket utan över hans begåvning, vilket leder till att man även om 20 år diskuterar jacksons musik.
Tvvärr kommer denna såpa pågå i lång tid framåt... hans död kommer att ifrågasättas(jag tror 100% att han är död, men skulle det vara nån artist som skulle försöka fejka sin död skulle det vara han...)
arvstvisten, hans barns framtid, okända sånger m.m m.m
Det är väl just det som är det speciella med honom, han behöver inte släppa nåttt på ett tag, ändå har man någon slags koppling till denna man, hans musik inte minst. Går ju aldrig bli trött på hans låtar även man lyssnat över 1000gånger.
Att han försvann är som sagt otroligt ofattbart, med tanke på hur mycket man va försiktig med hygien osv trodde han skulle leva mycket mycket längre hans farssa är ju 80år.
Jag tror han är död, om han lura sin död då är han död för mig också, om människor tagit sitt liv pga av han, sen återuppstår han då är alllt ett fiasko.