2009-07-02, 11:38
Medlem
Micke Bellmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Victimized
"ABBA kan ta över Jacksons shower"

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5458576.ab

Jag hoppas då verkligen inte att detta stämmer..
Om det stämmer, så vore det en skam och förolämpning mot Michael Jackson själv.

Ta mig fan så ska svensken vara med överallt, alltid ett finger i leken..
Jävla America-wannabes är vad vi är.

Detta stämmer inte:
http://www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.1626299/abba-ersatter-inte-michael-jackson
Citera
2009-07-02, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Micke Bellman
Detta stämmer inte:
http://www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.1626299/abba-ersatter-inte-michael-jackson

Tack & lov för detta!
Citera
2009-07-02, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Victimized
"ABBA kan ta över Jacksons shower"

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5458576.ab

Jag hoppas då verkligen inte att detta stämmer..
Om det stämmer, så vore det en skam och förolämpning mot Michael Jackson själv.

Ta mig fan så ska svensken vara med överallt, alltid ett finger i leken..
Jävla America-wannabes är vad vi är.

Inte en SUCK att de ställer sig på scen igen. Den principen har de inte rubbat någonsin!
Citera
2009-07-02, 11:47
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plastskallen
Inte en SUCK att de ställer sig på scen igen. Den principen har de inte rubbat någonsin!

Allt för att ha något att skriva. Ja, se media..
Citera
2009-07-02, 11:56
Medlem
Mr.Zebs avatar
Undrar hur det kommer sig att det blev en sån hysteri över hans död... klart att det var oväntat osv... men att unga fans grät öppet och det till och med skett självmord...
vet när man växte upp fanns det många riktiga jackson fans de följde slaviskt allt om mannen men de är fan gamla nu...

Han har inte släppt nått stort de senaste åren... tror egentiligen inte att en 20 åring kan ha nån speciellt relation till snubben... för de sista åren har ju jackson bara vart konstig...

Om det nu inte stiger fram en massa folk som säger sig blivit tafsade på kanske jacksons rykte kan hålla hyvsat intakt...
folk fokuserar inte på peddosnacket utan över hans begåvning, vilket leder till att man även om 20 år diskuterar jacksons musik.

Tvvärr kommer denna såpa pågå i lång tid framåt... hans död kommer att ifrågasättas(jag tror 100% att han är död, men skulle det vara nån artist som skulle försöka fejka sin död skulle det vara han...)
arvstvisten, hans barns framtid, okända sånger m.m m.m
Citera
2009-07-02, 12:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Zeb
Undrar hur det kommer sig att det blev en sån hysteri över hans död... klart att det var oväntat osv... men att unga fans grät öppet och det till och med skett självmord...
vet när man växte upp fanns det många riktiga jackson fans de följde slaviskt allt om mannen men de är fan gamla nu...

Han har inte släppt nått stort de senaste åren... tror egentiligen inte att en 20 åring kan ha nån speciellt relation till snubben... för de sista åren har ju jackson bara vart konstig...

Om det nu inte stiger fram en massa folk som säger sig blivit tafsade på kanske jacksons rykte kan hålla hyvsat intakt...
folk fokuserar inte på peddosnacket utan över hans begåvning, vilket leder till att man även om 20 år diskuterar jacksons musik.

Tvvärr kommer denna såpa pågå i lång tid framåt... hans död kommer att ifrågasättas(jag tror 100% att han är död, men skulle det vara nån artist som skulle försöka fejka sin död skulle det vara han...)
arvstvisten, hans barns framtid, okända sånger m.m m.m

Det är väl just det som är det speciella med honom, han behöver inte släppa nåttt på ett tag, ändå har man någon slags koppling till denna man, hans musik inte minst. Går ju aldrig bli trött på hans låtar även man lyssnat över 1000gånger.

Att han försvann är som sagt otroligt ofattbart, med tanke på hur mycket man va försiktig med hygien osv trodde han skulle leva mycket mycket längre hans farssa är ju 80år.

Jag tror han är död, om han lura sin död då är han död för mig också, om människor tagit sitt liv pga av han, sen återuppstår han då är alllt ett fiasko.
Citera
2009-07-02, 12:12
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reproach
Är otroligt att byfånen Allan Arab inte lyckats bli bannad än
över 2000 inlägg och inte ett enda med substans..

Men i hans värld så är man dömd även om man är friad i rättegång,
i hans värld så är det han som bestämmer vad som är sant eller inte.

Det finns namn på såna personer..
Det avgjordes inte i en rättegång han gjorde upp i godo med en räjäl summa pengar
Citera
2009-07-02, 12:36
Medlem
Micke Bellmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relay
Det avgjordes inte i en rättegång han gjorde upp i godo med en räjäl summa pengar

2005 avgjordes det i en rättegång. 1993 gjordes det upp med en rejäl summa pengar efter att MJ kollapsade, blev satt på tung medicinering och fick avbryta sin turné. Det var snarare personerna runt MJ:s som fick göra upp den affären utav rädsla för att hans dåliga hälsa skulle förvärras totalt. MJ hade aldrig klarat att gå igenom den rättegången.
Citera
2009-07-02, 12:37
Medlem
Camisos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Jag ser bara det på mannen utan hatt, och det är inte MJs pappa.

Jag vet att mannen utan hatt inte är MJ,s Far.
Förstorar man bilden lite så syns det hur tydligt som helst..Tycker jag iaf..
Citera
2009-07-02, 12:49
Medlem
Allan Akbars avatar
Det har gått mer än tre da'r nu och Michael Jackson har inte återuppstått än. Dåligt. Alltså är han inte i samma klass som Jesus, trots att vissa fanboys/fangirls här hävdar att han är det (tydligen gör de det på fullt allvar också, vilket är fullständigt obegripligt för envar sunt tänkande människa...).

(Och som en annan skribent skrev så kunde Jesus göra moonwalk på vatten, men det har aldrig MJ kunnat.)

MJ var alltså bara en helt vanlig gycklare, och inte "gudomlig" som det hävdades här.
Citera
2009-07-02, 12:57
Medlem
afugglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micke Bellman
2005 avgjordes det i en rättegång. 1993 gjordes det upp med en rejäl summa pengar efter att MJ kollapsade, blev satt på tung medicinering och fick avbryta sin turné. Det var snarare personerna runt MJ:s som fick göra upp den affären utav rädsla för att hans dåliga hälsa skulle förvärras totalt. MJ hade aldrig klarat att gå igenom den rättegången.

Tro fan dom säger att han kollapsade och var kraftigt medicinerad. Allt var väl planerat, skönt att vi har en pedofil mindre vid liv i världen.
Citera
2009-07-02, 13:00
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afugglas
Tro fan dom säger att han kollapsade och var kraftigt medicinerad. Allt var väl planerat, skönt att vi har en pedofil mindre vid liv i världen.
Misstänkt iallafall även om en person ska anses oskyldig tills motsattsen bevisats
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in