2009-07-02, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kovilde
Men du verkar vara korkad, jag skrev för några rader sedan att det finns en bok som jag läst av en journalist som satt med vid rättegångarna, kan du läsa?

Att jag skulle läsa aftonbladet? Det är ju där det bara står strunt om jackson, är du snurrig i bollen?

Jaha och boken är helt sanningsenlig det vet du .. eller????

Dags att komma med vattentäta bevis då....
Citera
2009-07-02, 20:38
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xirc
... vad vet du som inte vi vet ??
Inte ett jävla dugg. Det finns ingen i den här tråden som har tillgång till någon som helst information som inte alla andra här också skulle kunna få fram om de bara ville. Men MJs fanboys och fangirls hävdar bestämt att det bara är det som de själva vill tro på som är sant och att de har tolkningsföreträde, det vill säga att deras åsikt om vad som är sant eller inte sant väger tyngre än vad alla andras gör. Och om någon framför åsikter som fanboysen och fangirlsen inte tycker om så börjar de skrika om att den obehaglige individen skall bannas från FB...

Typiskt sektbeteende.
Citera
2009-07-02, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Assistenten hade/har betalt för att framföra det som MJ ville ha framfört. Men det hade/har inte Quincy Jones...

Så det är väl knappast någon tvekan om att Quincy Jones ord väger tyngre.

Och du vet att hon fått pengar för det? Du kanske har en släkting på ranchen?
Quincy Jones ord väger inte tyngre, han hade absolut inga bevis och sa bara att han kunde skilja en lögn ifrån sanning. Dessutom skulle han inte på hans begravningen heller vilket verkar konstigt. Så man får nog ta hans ord med en nypa salt.
Citera
2009-07-02, 20:40
Medlem
Citat:
Jaha och boken är helt sanningsenlig det vet du .. eller????

Dags att komma med vattentäta bevis då....

Den borde rimligtvis vara sanningsenlig eftersom det fanns andra personer närvarande och dom har inte kommenterat boken.
Citera
2009-07-02, 20:44
Medlem
Citat:
Inte ett jävla dugg. Det finns ingen i den här tråden som har tillgång till någon som helst information som inte alla andra här också skulle kunna få fram om de bara ville. Men MJs fanboys och fangirls hävdar bestämt att det bara är det som de själva vill tro på som är sant och att de har tolkningsföreträde, det vill säga att deras åsikt om vad som är sant eller inte sant väger tyngre än vad alla andras gör. Och om någon framför åsikter som fanboysen och fangirlsen inte tycker om så börjar de skrika om att den obehaglige individen skall bannas från FB...

Typiskt sektbeteende.

Fel, däremot är du övertygad om att han är skyldig även om det mesta inom RÄTTSVÄG talar emot det. Att han skiljer sig från normen det kan alla se och det är inte en anledning till att tro att han är skyldig. Vad jag vet så brukar pedofiler inte göra mycket liv av sig utan brukar ses som helt normala.
Citera
2009-07-02, 20:46
Medlem
Citat:

Typiskt sektbeteende.

Jaha ... jo det ligger nåt i det... men ska man inte adressera sina inlägg med JAG typ .. om man hänvisar till VI eller OSS så kan det ju uppfattas som tex en rörelse eller en politisk aktion .. ja jag vet inte men den tredje dagen har passerat och uppståndelsen är förbi och aftonhoran är kvar så allt lär fortsätta i många år än ,,,,...,.,.,.,

Tydligen enligt andra ligger du på MJs betalninglista för att hålla käften med tanke på dom hotmail jag fick ... min fråga är är du en hemlig agent som jobbar med MJs intressen över världen .. ... min brevlåda är översvämmad ...
Senast redigerad av Xirc 2009-07-02 kl. 20:51.
Citera
2009-07-02, 20:47
Medlem
Citat:
Den borde rimligtvis vara sanningsenlig eftersom det fanns andra personer närvarande och dom har inte kommenterat boken.

OBS ... citat" BORDE VARA" ja jag behöver väl inte säga mer ........
Citera
2009-07-02, 20:49
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Läs intervjun med Quincy Jones istället för att bara tycka en massa. Han har känt och arbetat med Michael Jackson i decennier, och säger i intervjun rent ut att han vet att det inte var en sjukdom utan Michael Jackson blekte sig med "chemical peels":

http://men.style.com/details/features/landing?id=content_9937

kanske för det inte ser så snyggt ut med vitiligo fläckarna, han kanske tyckte det var lika bra att bli vit då
Citera
2009-07-02, 20:51
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Och du vet att hon fått pengar för det? Du kanske har en släkting på ranchen?
Quincy Jones ord väger inte tyngre, han hade absolut inga bevis och sa bara att han kunde skilja en lögn ifrån sanning. Dessutom skulle han inte på hans begravningen heller vilket verkar konstigt. Så man får nog ta hans ord med en nypa salt.

Hur gammal är du egentligen??
Citera
2009-07-02, 20:52
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elimicmat
*skrattar*

Jag trodde att en tråd om MJ bortgång skulle vara en ledsam historia och sitta och läsa. En del av musiken dog med honom. Men detta är ta mig fan en av dom roligaste trådarna på FB. Exempel:

Folk sitter och säger han är pedofil, men kan inte bevisa ett skit om det. Två rättegångar har dock förklarat honom oskyldig. Varför? Tja, enligt en extremt korkad kommentar blev han frikänd för han var neger.... Men va fan? Var det ditt bästa argument?? USA:s lagar bygger på att frikänna svarta människor. Spån.....

Sen att folk inte kan fatta han var en av världens kändaste personer. ALLA KATEGORIER PÅ GOTT OCH PÅ ONT. Att påstå att MJ 15 minuter i solen är över är bara så korkat. Han har gjort skivan som sålt överlägset mest av alla, om man räknar i hela världen.

Och ja, för musiken kommer han vara lika stor om 30 år som Elvis är idag. Vi ska tänka på att Elvis har två saker till som gör honom stor som inte Michael har. Elvis var skådespelare (förvisso dålig) och såg bra ut (och då menar jag "tjejer avgudar hans utseende bra ut". Det kan man knappast skylla Jackson för....

Att han skulle göra sig vit med vilje, utan att ha någon sjukdom, skulle jag också vilja se bevis på. Men även om så är fallet, är han väl ingen sämre människa för det?? Eller ska alla som gör könsbytes operation också hatas för all framtid??

Att vara man och tycka om barn är farligt farligt... Det märks överallt. När sen medier pushar på alla rykten om en person är det lätt att enfaldiga hjärnor som precis lärt sig läsa faller in i kören. Neverland var som ett sjukhus för sjuka barn, där dom kunde leka och roa sig. Tycker det är ganska beundransvärt att ge barnen en chans att vara glada...

Att sen MJ passerat sin bäst-före datum ska jag inte säga något om, men å andra sidan efter album som "off the wall", "Thriller" och "Bad", kan man helt enkelt inte bli bättre.

Kanske därav avundsjukan i tråden på vissa som lyssnar på artister som inte en skulle få putsa MJ skor.... Vissa artister är bra andra inte, bara att inse. Och avundsjukan tar tydligen olika former... Trist!!!!

Vem kan säga emot detta? Du skriver bra. Och ja jag tycker även jag att denna tråd är ganska roligt, på nåt vis haha.

Jag får gå bort i från datorn då och då för jag blir så frustrerad.
Citera
2009-07-02, 20:55
Medlem
Citat:
OBS ... citat" BORDE VARA" ja jag behöver väl inte säga mer ........

varför jag säger "borde" är för att ingen har stämt författarinnan och som du vet, om det finns minsta lilla fel så stämmer man i usa.
Citera
2009-07-02, 20:59
Medlem
Citat:
varför jag säger "borde" är för att ingen har stämt författarinnan och som du vet, om det finns minsta lilla fel så stämmer man i usa.

Men du tror .... för du har läst AF och tror blint på detta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in