*skrattar*
Jag trodde att en tråd om MJ bortgång skulle vara en ledsam historia och sitta och läsa. En del av musiken dog med honom. Men detta är ta mig fan en av dom roligaste trådarna på FB. Exempel:
Folk sitter och säger han är pedofil, men kan inte bevisa ett skit om det. Två rättegångar har dock förklarat honom oskyldig. Varför? Tja, enligt en extremt korkad kommentar blev han frikänd för han var neger....

Men va fan? Var det ditt bästa argument?? USA:s lagar bygger på att frikänna svarta människor. Spån.....
Sen att folk inte kan fatta han var en av världens kändaste personer. ALLA KATEGORIER PÅ GOTT OCH PÅ ONT. Att påstå att MJ 15 minuter i solen är över är bara så korkat. Han har gjort skivan som sålt överlägset mest av alla, om man räknar i hela världen.
Och ja, för musiken kommer han vara lika stor om 30 år som Elvis är idag. Vi ska tänka på att Elvis har två saker till som gör honom stor som inte Michael har. Elvis var skådespelare (förvisso dålig) och såg bra ut (och då menar jag "tjejer avgudar hans utseende bra ut". Det kan man knappast skylla Jackson för....
Att han skulle göra sig vit med vilje, utan att ha någon sjukdom, skulle jag också vilja se bevis på. Men även om så är fallet, är han väl ingen sämre människa för det?? Eller ska alla som gör könsbytes operation också hatas för all framtid??
Att vara man och tycka om barn är farligt farligt... Det märks överallt. När sen medier pushar på alla rykten om en person är det lätt att enfaldiga hjärnor som precis lärt sig läsa faller in i kören. Neverland var som ett sjukhus för sjuka barn, där dom kunde leka och roa sig. Tycker det är ganska beundransvärt att ge barnen en chans att vara glada...
Att sen MJ passerat sin bäst-före datum ska jag inte säga något om, men å andra sidan efter album som "off the wall", "Thriller" och "Bad", kan man helt enkelt inte bli bättre.
Kanske därav avundsjukan i tråden på vissa som lyssnar på artister som inte en skulle få putsa MJ skor.... Vissa artister är bra andra inte, bara att inse. Och avundsjukan tar tydligen olika former... Trist!!!!