2009-07-02, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xirc
Jamen vad vet du om MJ då som du kan med säkerhet ge en trovärdig källa om förutom skvallerpressen?? erkänn ett du vet inte ett skit mer än vad jag gör om hans privatliv .. skillnaden är att jag inte skriver rykten i tråden som om dom vore helt sanningsenliga ... jag skulle rekommendera att inte tro på allt du läser på internet .. det kan finnas felaktigheter nämligen ..

Om hans privatliv är det kanske inte så lätt att veta saker men det finns fakta om rättegångarna och saker om pojkarnas historia. Jag har redan sagt ett par saker redan så du kan väl läsa dessa.

Sen kan du läsa Michael Jackson Conspiracy, skriven av Aphrodite Jones som var med under rättegångarna.
Citera
2009-07-02, 20:20
Medlem
Micke Bellmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Läs intervjun med Quincy Jones istället för att bara tycka en massa. Han har känt och arbetat med Michael Jackson i decennier, och säger i intervjun rent ut att han vet att det inte var en sjukdom utan Michael Jackson blekte sig med "chemical peels":

http://men.style.com/details/features/landing?id=content_9937

Jo, jag läste hans intervju. Men han hade ju uppenbarligen vitigo som du såg på fotona. Det kan ju vara ett skäl till att han blekte sig eller sminkade sig eller vad han nu gjorde.
Citera
2009-07-02, 20:22
Medlem
Citat:
Vem är Trollet ?

ÄR du VI alltså... fårflocken som säger BÄÄÄÄÄ utan att ha en egen åsikt och utan att fråga vad , varför, kanske OSV

Jag kallar det FEG .. att inte våga gå från flocken Får och ha en egen uppfattning, JAG följer alla andra får för jag vill inte ha en egen uppfattning ..

När jag har en uppfattning om nåt så säger jag ju inte VI... va faan ... jag står för min uppfattning jag behöver inte ljuga om att andra tycker som mig .. jag står för mina ord .. stackars människor..

Kan ni inte stå för era egena innlägg så ge faan att skriva nåt då...
Citera
2009-07-02, 20:22
Medlem
Citat:
Läs intervjun med Quincy Jones istället för att bara tycka en massa. Han har känt och arbetat med Michael Jackson i decennier, och säger i intervjun rent ut att han vet att det inte var en sjukdom utan Michael Jackson blekte sig med "chemical peels":

Han vet inte, men dock säger han att han kan skilja en lögn ifrån sanning.
Citera
2009-07-02, 20:28
Medlem
Citat:

Då kan ju du lyssna på denna intervju med jacksons assistent om att han hade sjukdomen. http://www.youtube.com/watch?v=jl11uycidpY&feature=related
Citera
2009-07-02, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kovilde
Om hans privatliv är det kanske inte så lätt att veta saker men det finns fakta om rättegångarna och saker om pojkarnas historia. Jag har redan sagt ett par saker redan så du kan väl läsa dessa.

Sen kan du läsa Michael Jackson Conspiracy, skriven av Aphrodite Jones som var med under rättegångarna.

Och du har studerat rättegångspapperna så att du har kommit fram till att det var en felaktig rättegång??? och du har naturligtvis pratat med alla vittnen och kommit fram till att dom förmodligen ljuger .. ''

Hallå du vet inte mer än alla andra .. du vet vad som står i Aftonhoran sen bildar du din egen uppfattning därifrån ,, Hallå .. dags att säga att du vet lika lite som allaandra i den här tråden om hur MJs liv var ... eller ?? vad vet du som inte vi vet ??
Citera
2009-07-02, 20:32
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kovilde
Då kan ju du lyssna på denna intervju med jacksons assistent om att han hade sjukdomen. http://www.youtube.com/watch?v=jl11uycidpY&feature=related
Assistenten hade/har betalt för att framföra det som MJ ville ha framfört. Men det hade/har inte Quincy Jones...

Så det är väl knappast någon tvekan om att Quincy Jones ord väger tyngre.
Citera
2009-07-02, 20:34
Medlem
Citat:
Assistenten hade/har betalt för att framföra det som MJ ville ha framfört. Men det hade/har inte Quincy Jones...

Så det är väl knappast någon tvekan om att Quincy Jones ord väger tyngre.

Hur faan vet du att det är sant??????
Citera
2009-07-02, 20:36
Medlem
elimicmats avatar
*skrattar*

Jag trodde att en tråd om MJ bortgång skulle vara en ledsam historia och sitta och läsa. En del av musiken dog med honom. Men detta är ta mig fan en av dom roligaste trådarna på FB. Exempel:

Folk sitter och säger han är pedofil, men kan inte bevisa ett skit om det. Två rättegångar har dock förklarat honom oskyldig. Varför? Tja, enligt en extremt korkad kommentar blev han frikänd för han var neger.... Men va fan? Var det ditt bästa argument?? USA:s lagar bygger på att frikänna svarta människor. Spån.....

Sen att folk inte kan fatta han var en av världens kändaste personer. ALLA KATEGORIER PÅ GOTT OCH PÅ ONT. Att påstå att MJ 15 minuter i solen är över är bara så korkat. Han har gjort skivan som sålt överlägset mest av alla, om man räknar i hela världen.

Och ja, för musiken kommer han vara lika stor om 30 år som Elvis är idag. Vi ska tänka på att Elvis har två saker till som gör honom stor som inte Michael har. Elvis var skådespelare (förvisso dålig) och såg bra ut (och då menar jag "tjejer avgudar hans utseende bra ut". Det kan man knappast skylla Jackson för....

Att han skulle göra sig vit med vilje, utan att ha någon sjukdom, skulle jag också vilja se bevis på. Men även om så är fallet, är han väl ingen sämre människa för det?? Eller ska alla som gör könsbytes operation också hatas för all framtid??

Att vara man och tycka om barn är farligt farligt... Det märks överallt. När sen medier pushar på alla rykten om en person är det lätt att enfaldiga hjärnor som precis lärt sig läsa faller in i kören. Neverland var som ett sjukhus för sjuka barn, där dom kunde leka och roa sig. Tycker det är ganska beundransvärt att ge barnen en chans att vara glada...

Att sen MJ passerat sin bäst-före datum ska jag inte säga något om, men å andra sidan efter album som "off the wall", "Thriller" och "Bad", kan man helt enkelt inte bli bättre.

Kanske därav avundsjukan i tråden på vissa som lyssnar på artister som inte en skulle få putsa MJ skor.... Vissa artister är bra andra inte, bara att inse. Och avundsjukan tar tydligen olika former... Trist!!!!
Citera
Medlem
Citat:
Och du har studerat rättegångspapperna så att du har kommit fram till att det var en felaktig rättegång??? och du har naturligtvis pratat med alla vittnen och kommit fram till att dom förmodligen ljuger .. ''

Hallå du vet inte mer än alla andra .. du vet vad som står i Aftonhoran sen bildar du din egen uppfattning därifrån ,, Hallå .. dags att säga att du vet lika lite som allaandra i den här tråden om hur MJs liv var ... eller ?? vad vet du som inte vi vet ??

Men du verkar vara korkad, jag skrev för några rader sedan att det finns en bok som jag läst av en journalist som satt med vid rättegångarna, kan du läsa?

Att jag skulle läsa aftonbladet? Det är ju där det bara står strunt om jackson, är du snurrig i bollen?
Citera
Medlem
Mr.Zebs avatar
skal nog snart lämna detta ämne... tror inte vi kommer någon vart... utan just nu är det endast pajkastning angående hans "alternativa" livsstil

vi är 2 grupper och ingen kan nog övertyga någon annan...

Men jag fann en intressant sammanfattning av hans tv intervjuer som rör detta ämne...

om ni är intresserade så läs...

men en tes var iaf att Jacksson kanske hade flera personligheter...

i en intervju med 60 minuter... säger jackson
att han inte skulle sova i en pojkes säng... men skulle han göra det vore det inge fel... men det skulle inte ske något sexuellt, för det gör inte m jacksson
jag är ledsen det var någon annan...

hur som helst den frasen har lett till spekulationer om att han själv anser att det är någon annan som har gjort det, inte jackson...

http://www.statementanalysis.com/jackson/
Citera
Medlem
Thomas_LAs avatar
Quincy Jones är åtminstone någon som faktiskt, i de där kretsarna, är lika legendarisk som Michael Jackson, och som kände och umgicks med honom i alla år.

Han har ingen som helst anledning att bullshitta i en intervju, nu när hans kompis är död.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in