2009-06-29, 23:12
Medlem
twoeggss avatar
Tror inte Michael var varken bög eller oskuld. Möjligvis var han bisexuell... Får dock en känsla av att han var en person som hade svårt att låta folk komma honom nära. Dvs han var väldigt känslig och var typ rädd att bli sårad...
Citera
2009-06-29, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Hahaha, så löjligt. Denna som sagt detta är känd för att komma med massa skitpåståenden om MJ. Han vill bara ha sin tid i pressen, precis som så många andra. Det är otroligt hur många suger till sig sådan skit och tror på det.

Folk verkar inte förstå att det är en affärsidé bakom allt. Jag tror det är som så att folk sitter och googlar, och när dom väl hittat text som dom vill ha så är det genast sanning!
Citera
2009-06-29, 23:15
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Knullar skiten ur dem o betalar bra för att de ska hålla käft om det?
Man kan faktiskt älska barn utan att på ngt sätt knulla sönder dom. Men det kan kanske vara svårt för folk att förstå när man inte har barn själv. Hade jag haft cash och kunnat hjälpa cancersjukabarn så hade jag gjor det på studsen. Om du tittar på intervjuer med MJ ser du att han ofta säger att hans största njutning är att få sjuka barn att ha kul och bara glömma det hemska om att dom ska dö. Det värsta är att folk har sådana tankar om en människa som är så brutalt ärlig om att han älskar barn. Det är fan sådana människor som gör att jag knappt vågar säga hej till okända barn för man vet fan aldrig vad folk tänker när en man har kul med barn..
Citera
2009-06-29, 23:17
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Tror inte Michael var varken bög eller oskuld. Möjligvis var han bisexuell... Får dock en känsla av att han var en person som hade svårt att låta folk komma honom nära. Dvs han var väldigt känslig och var typ rädd att bli sårad...

Ja, han har nog blivit sårad ett ex antal gånger. Man kan förstå då att han hade svårt för det.

Det går kanske inte att jämföra, men själv har jag blivit sårad ett antal gånger och det sätter sig. Man får mkt svårt att lita på folk.

Han har ju även omgett sig av folk som bara velat honom illa, velat ha pengar genom att stämma honom och en massa saker.

Sen vet han nog inte hur man skaffar vänner antar jag. Han har ju levt i rampljuset hela sitt liv, kan nog vara mkt svårt då att lita på folk. Lita på att dom verkligen vill vara vän och inte bara är ute efter pengar eller för den delen kändisskap och stunder i rampljuset själv.

Ja, han hade ju vänner- dom närmaste Liz Taylor samt Mac Culkin

Jag bara spekulerar nu.
Citera
2009-06-29, 23:19
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Hahaha, så löjligt. Denna som sagt detta är känd för att komma med massa skitpåståenden om MJ. Han vill bara ha sin tid i pressen, precis som så många andra. Det är otroligt hur många suger till sig sådan skit och tror på det.

Ian Halperin heter han och är en prisbelönt freelance journalist. Jag vet inte att han skulle vara "känd för att komma med en massa skitpåståenden". Var har du fått det ifrån?

Han tillbringade däremot över 5 år i Michael Jackson's innersta krets, som journalist och dokumentärfilmare.
Citera
2009-06-29, 23:22
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Man kan faktiskt älska barn utan att på ngt sätt knulla sönder dom. Men det kan kanske vara svårt för folk att förstå när man inte har barn själv. Hade jag haft cash och kunnat hjälpa cancersjukabarn så hade jag gjor det på studsen. Om du tittar på intervjuer med MJ ser du att han ofta säger att hans största njutning är att få sjuka barn att ha kul och bara glömma det hemska om att dom ska dö. Det värsta är att folk har sådana tankar om en människa som är så brutalt ärlig om att han älskar barn. Det är fan sådana människor som gör att jag knappt vågar säga hej till okända barn för man vet fan aldrig vad folk tänker när en man har kul med barn..

Så jävla sant. Kunde inte sagt det bättre själv.

Det är sjukt vad fördomar folk har egentligen. Älskar man barn är man ju inte pedofil för det. Sen om han delar säng, och? Han har aldrig sagt att han ligger näck bredvid dom. Såfort någon är annorlunda så kommer det alltid att finnas människor som ska ta hitta på en massa skit om dom. Bara komma med spekulationer.

Detta om att han skulle vara pedofil börjar bli lite väl tröttsamt att höra.
Till er som ska komma med en massa jäkla skämt: Sluta, dom/ni är inte ens roliga. Om ni nu måste kan ni väl vänta någon vecka till iaf tills det lagt sig lite. Tills fansen inte mår lika skit.
Citera
2009-06-29, 23:25
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25

Skulle du tycka det var lika OK om det vore den barnlöse grannen i 35-40 års åldern längre ner på din gata som brukade bjuda hem andras/dina barn för övernattsovning i den egna sängen...

Jag har barn...
Senast redigerad av Nedomansky 2009-06-29 kl. 23:28.
Citera
2009-06-29, 23:26
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menapilo
Folk verkar inte förstå att det är en affärsidé bakom allt. Jag tror det är som så att folk sitter och googlar, och när dom väl hittat text som dom vill ha så är det genast sanning!

Precis det jag menar. Allt som skrivs är tydligen sant och om någon annan säger nåt som motbevisar saken så har den personen fel. Jag är så less på alla som tror på precis allt som skrivs.

Hur många gånger har det inte skrivits nåt negativt om MJ och som sedan kommit fram att det inte alls stämmer? Många iaf.

Sen förstår jag inte varför folk tror på allt som The Sun skriver, en tidning som haft till mål att bara skriva skit om MJ. Aftonbladet är ju tillex kända för att direkt ta artiklar därifrån.
Citera
2009-06-29, 23:27
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
Ian Halperin heter han och är en prisbelönt freelance journalist. Jag vet inte att han skulle vara "känd för att komma med en massa skitpåståenden". Var har du fått det ifrån?

Han tillbringade däremot över 5 år i Michael Jackson's innersta krets, som journalist och dokumentärfilmare.

Från flera MJ fans faktiskt. Bara för att man tillbringat 5 år i MJ´s innersta krets innebär ju inte det att han alltid skriver och säger bra saker.
Citera
2009-06-29, 23:28
Medlem
Citat:
Skulle du tycka det var lika OK om det vore den barnlöse grannen i 35-40 års åldern längre ner på din gata som brukade bjuda hem andras barn för övernattsovning i den egna sängen...

Jag har barn...

Tröttsamt... Det går inte att jämföra en granne med michael jackson!!!

1. Han är känd, vilket gör det lättare för föräldrarna att släppa iväg barnen dit
2. Det är inte vilka barn som helst som kommer dit, utan ofta sjuka barn.
3. Det BORDE inte vara några problem att låta sina barn sova över hos en vuxen man.
4. Michael är inte en vanlig man:

Michael blev superstjärna innan han blev 10 år.
Hans far siktade mot hans huvud med pistol, han retade honom för hans näsa, våldtog hans syster, spöade skiten ur michael.
Senast redigerad av menapilo 2009-06-29 kl. 23:33.
Citera
2009-06-29, 23:33
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Skulle du tycka det var lika OK om det vore den barnlöse grannen i 35-40 års åldern längre ner på din gata som brukade bjuda hem andras barn för övernattsovning i den egna sängen...

Jag har barn...

Hade mitt barn varit döende och den där grannen var multimiljonär med ett sagoland större än Liseberg så hade jag nog tyckt det var okej. Glöm inte att du vill att ditt barn mår bra när man är drabbad av en svår sjukdom för det är det som kan rädda dom från döden. För övrigt så har jag oxå sovit med barn(inte mina egna) i min säng. Whats the big deal?
Citera
2009-06-29, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebarsson
En vanligt man hade heller inte bott hos mamma och tills han var 28 trots att han hade en miljard på kontot, en vanligt man hade heller inte varit oskuld trots att han kan knulla vilken supermodell som helst, en vanlig man hade inte bott med schimpanser, en vanlig man hade inte haft huset fullt med nallebjörnar. Inse att MJ inte var vanlig, det betyder dock inte att han är pedofil...

Jag påstår inte att han är pedofil men menar bara, varför är det acceptabelt att en kändis-med ursäkt taskig barndom-har ett sådant beteende som andra vuxna män skulle få pedofilstämpel på sig direkt om de uppförde sig så-herregud hur sunt är det att gå och hålla handen på andras barn som närmar sig tonåren???
Han med alla sina pengar borde skaffat sig en riktig bra terapeut istället för att lägga pengar på schimpanser och karuseller.Och godis till barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in