2009-06-26, 17:24
Medlem
Noetlovskijs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slave Mark
Han föredrog att injicera Demerol för att snabbare bli hög och drack ofta whiskey för att öka effekterna av ruset. Han har tidigare däckat på den kombinationen bla i Bharein.

Mycket möjligt. Hans användande av Demerol, som först var legitimt till följd av brännskador han ådrog sig i huvudet på 80-talet, var nog snarare ett rent missbruk nu.
Citera
2009-06-26, 17:26
Medlem
Jo, han var pedofil. Så töntiga ni är som säger det. väx upp

http://www.youtube.com/watch?v=jCma5VvMCXg&feature=related
Citera
2009-06-26, 17:31
Medlem
singularitets avatar
Jag kommer att komma ihåg MJ pga hans sönderfallande näsa och hans förvandling från svart till vit, och hur han helt plötsligt pga denna förvandling blev en stjärna. Det är en epok som går i graven.
Citera
2009-06-26, 17:35
Medlem
MJ död men hur?

Okej kolla han hade Hudcanser bakterier som åt upp hans hud? Men har det något med hjärtattacken att göra? Vadå höll han på med droger eller nåt?
Citera
2009-06-26, 17:36
Medlem
rangels avatar
Denna video är intressant http://www.youtube.com/watch?v=kOG8lwvVSmo
Framförallt för att man inte hade tvekat en sekund på att sätta Britney, det var tider det.

Vila i frid Michael Jackson
Citera
2009-06-26, 17:39
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
" A close member of Michael Jackson's family has told us Jackson received a daily injection of a synthetic narcotic similar to morphine -- Demerol -- and yesterday he received a shot at 11:30 AM. "

Haha, ofta han skulle få in kokain i sin näsa

Ganska uppenbart att det är mediciner inblandat.

Med tanke på alla groteska operationer så har han väl aldrig
varit främmande för medicinska droger och allehanda andra
preparat.

Killen har ju varit rejält sliten och det var svårt att tro att han
verkligen skulle klara av att ge 50 konserter.

Mycket möjligt att han insåg att det aldrig skulle funka med det
högt ställda kraven på performance på scenen att han helt enkelt
tog droger utskrivna av läkare för att orka både psykiskt och fysiskt.

Men visst är han en legend som artist....men var en total katastrof privat.
Citera
2009-06-26, 17:44
Medlem
Jag har en fråga till er michael jason hatare, jag tror att ni inte ens gillar låten "we are the world", glöm bort pedofilanklagelserna och säg bara om ni gillar låten eller ej. Jag är säker på att ni inte ens gillar en så fin låt som handlar om fred för att ni är patetiska människor.
Citera
2009-06-26, 17:44
Medlem
singularitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tech-house
Tråkigt när en sån ikon dör. Oavsett vad man tycker om hans musik eller om honom som person så är och förblir han den störste.

Jag kan ingen av hans låtar, jag har svårt att få ngn av hans låtar på minne. Men jag vet att han drogs till vita kvinnor och att han förvandlade sig till vit. Dessutom verkade han vilja vara kung. Han brukade även klä sig i mörkblå kostymer med guld ribbor. Ngt som liknar en svensk uniform. Jag tror även att han varit i sverige några gånger. På äldre dar blev han knepig och jag tror att han innerst inne såg upp till den vita adeln. Det är vad jag tror. rip
Citera
2009-06-26, 17:46
Medlem
johnny_viciouss avatar
Pojken som inte ville bli gammal blev heller inte så gammal. Jag kände på mig att det var gonatt för Jackson när jag såg hjärtattackrubrikerna sent igårkväll. Tråkigt, det får väl erkännas att man diggade honom när man var liten men nu har han väl inte gjort något bra på väldigt många år?
Citera
2009-06-26, 17:48
Medlem
tech-houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av singularitet
Jag kan ingen av hans låtar, jag har svårt att få ngn av hans låtar på minne. Men jag vet att han drogs till vita kvinnor och att han förvandlade sig till vit. Dessutom verkade han vilja vara kung. Han brukade även klä sig i mörkblå kostymer med guld ribbor. Ngt som liknar en svensk uniform. Jag tror även att han varit i sverige några gånger. På äldre dar blev han knepig och jag tror att han innerst inne såg upp till den vita adeln. Det är vad jag tror. rip
Vad vill du ha sagt? Att han var en knäppgök vet jag redan.
Citera
2009-06-26, 17:49
Bannlyst
Läs artikel på aftonbladet eller expressen bara.
Citera
2009-06-26, 17:51
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menapilo
Jag har en fråga till er michael jason hatare, jag tror att ni inte ens gillar låten "we are the world", glöm bort pedofilanklagelserna och säg bara om ni gillar låten eller ej. Jag är säker på att ni inte ens gillar en så fin låt som handlar om fred för att ni är patetiska människor.

Nej jag gillar inte låten.

Världen är inte vacker. Ju fortare man inser det, desto bättre.

Skrapa lite på ytan på dina egna vanföreställningar så kommer du inse detsamma.

Jackson är ett signum på min kontenta - så fort folk förefaller vara goda, snälla eller ordentliga så kan du ge dig tusan på att förr eller senare så kommer den fasaden att rämna.

Jackson var en pedofil som gick med på förlikning för att slippa en rättsprocess han var dömd till att förlora.

Lev i verkligheten min vän. Lev som jag så ska du få se att allt blir bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in