2009-07-02, 00:16
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golliwogg
T.J, Tarylle och Taj är de tre medlemmarna i 3T. Ett pojkband som gick hyfsat under 90-talet. Resten är andra släktingar.

Ja just det ja. Jag tyckte jag kände igen namnen.
Citera
2009-07-02, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Att döma av det stora antal Elvis-lookalikes som finns så är Elvis definitivt inte glömd. Och jag betvivlar att Michael Jackson kommer att vara lika stor 42 år efter sin död som vad Elvis är idag...

Kan Du inte räkna?

Elvis dog i augusti 1977....
Citera
2009-07-02, 00:29
Medlem
Citat:
Vi kan i alla fall vara överens om att Michael Jackson med största sannolikhet skänkt mer pengar till välgörenhet än vad någon annan blekt negerpedofil i underhållningsbranschen gjort...

Du kunde inte ens här erkänna en sanning utan att bidra med en lögn..
Han var inte pedofil! Han hade bara en kärlek för barn, ända sedan barnsben så vad fan snackar du om egentligen?

Dessutom så blev han aldrig dömd för pedofili..
'nuff said!
Citera
2009-07-02, 00:35
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satanigatan2009
Kan Du inte räkna?

Elvis dog i augusti 1977....
Vid 42 års ålder. OK, för 32 år sedan. Sorry.

Men det kvittar om vi väntar 42 år eller 32 år, Michael Jackson kommer inte att hålla lika länge som Elvis för det...
Citera
2009-07-02, 00:36
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Att döma av det stora antal Elvis-lookalikes som finns så är Elvis definitivt inte glömd. Och jag betvivlar att Michael Jackson kommer att vara lika stor 42 år efter sin död som vad Elvis är idag...

fel 32 år, han blev 42 ..
Citera
2009-07-02, 00:48
Medlem
Strattakasters avatar
Någon som vet ifall begravningen sänds live i svensk tv eller hur ligger det till egentligen? Borde bli ruggigt stort ifall det sänds globalt. Fredag är den dagen som hans kropp skulle visas upp för fans på Neverland är det jag har hört iallafall. Ingen annan som tycker det är lite läskigt? Varför köra med öppen kista, amerikansk tradition?
Citera
2009-07-02, 00:54
Medlem
Vet inte om det har tagits upp i tråden några sidor bakåt redan, jag orkar inte kolla.. Men enligt text-tv så ska inte Michael Jackson få begravas på Neverland.

Dock så har ingen bestämd plats meddelats, men bör meddelas inom det snaraste..
Citera
2009-07-02, 00:54
Medlem
Jesusvodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strattakaster
Någon som vet ifall begravningen sänds live i svensk tv eller hur ligger det till egentligen? Borde bli ruggigt stort ifall det sänds globalt. Fredag är den dagen som hans kropp skulle visas upp för fans på Neverland är det jag har hört iallafall. Ingen annan som tycker det är lite läskigt? Varför köra med öppen kista, amerikansk tradition?

De kommer icke att visa hans kropp på Neverland, de kommer inte heller begrava honom där och Aftonhoran säger att det var planerat att hans stoft skulle spridas ut på Neverland vilket slår hål på teorin om att han skulle visas upp dvs. att han redan är kremerad.

MJ begravs inte på Neverland - http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5458465.ab
Citera
2009-07-02, 01:00
Medlem
Strattakasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusvodka
De kommer icke att visa hans kropp på Neverland, de kommer inte heller begrava honom där och Aftonhoran säger att det var planerat att hans stoft skulle spridas ut på Neverland vilket slår hål på teorin om att han skulle visas upp dvs. att han redan är kremerad.

MJ begravs inte på Neverland - http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5458465.ab

Såg detta nu. Tmz säger att familjen snart kommer meddela hur upplägget för begravningen kommer bli. Enligt nån snubbe på aftonbladet så kommer detta bli en "global händelse av enorma mått". Sänds det i svensk tv tro?
Citera
2009-07-02, 01:20
Medlem
Jesusvodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strattakaster
Såg detta nu. Tmz säger att familjen snart kommer meddela hur upplägget för begravningen kommer bli. Enligt nån snubbe på aftonbladet så kommer detta bli en "global händelse av enorma mått". Sänds det i svensk tv tro?

Dvs. Han kommer att bli utslängd från ett berg vid Mexikanska gränsen.
Citera
2009-07-02, 01:26
Medlem
Strattakasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusvodka
Dvs. Han kommer att bli utslängd från ett berg vid Mexikanska gränsen.

You got it!
Citera
2009-07-02, 01:38
Medlem
Jesusvodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Victimized
... Därför påstår jag även att MJ's åsikter var mest lika Jesus än någon annans. ... Michael Jackson hatade aldrig, han bara älskade.
Han var gudomlig

Jesus kunde säkerligen göra Moonwalk över vattnet, de kan inte Michael Jackson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in