2009-07-02, 19:51
Medlem
Micke Bellmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Zeb
Tänkte på en sak... Finns det någon vuxen man eller kvinna som sagt att de har haft sex med Jackson?.

Lisa-Marie Presley påstår att de hade sex. Han påstods vara passionerad i sängen och de brukade ha roll-lekar. Han vågade tydligen aldrig visa sig osminkad för henne och nån gång hade hon tänt lampan när han var naken och då blev han förskräckt och sprang och tog på sig en morgonrock
Citera
2009-07-02, 19:51
Medlem
Mr.Zebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kovilde
Ja för det MÅSTE ju finnas offentligt.....
Se, du tror att allt som inte finns offentligt om jackson inte existerar.
Stackars liten som tror på allt som skrivs i aftonblaskan.

det var en öppen fråga...
är det nån som gått ut med att de har haft sex med snubben...
har man vart världens största artist i över 30 år... borde en och annan kärlekshistoria kommit ut...
så min fråga var om någon läst om nån sån...
Citera
2009-07-02, 19:52
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xirc
Säg då inte VI TROR säg JAG TROR istället det kan ju vara så att du inte företräder hela trådens inlägg ... har du tänkt så långt ??? förmodligen inte ..

Men lägg ner då!
Citera
2009-07-02, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Men lägg ner då!

Vem är Trollet ?
Citera
2009-07-02, 19:55
Medlem
Mr.Zebs avatar
Citat:
, om vi inte litar på rättssäkerheten så bör vi byta politiker så enkelt är det ...

nu är det väl inte så enkelt för oss att byta politiker i usa...
för det är ju den domstolen som kan styras med hjälp av plånboken...
Citera
2009-07-02, 19:57
Medlem
Citat:
har man vart världens största artist i över 30 år... borde en och annan kärlekshistoria kommit ut...

Nej, det behöver det inte. Nu pratar vi om saker som skiljer sig från normen igen. Det finns människor utanför normen!

Tänk hur många öppna intervjuer karln gjorde, inte många alls. Vi vet väldigt lite om honom, vi vet också att han är ganska blyg och förmodligen INTE har sex med vilken slampa som helst som går ut i pressen och pratar om sexliv och släpper sexvideor, bara för att det är en sak som många gör nuförtiden.

Ännu en gång, bara för att han inte levde ett kändisliv som de flesta andra gör honom inte skyldig!
Citera
2009-07-02, 19:57
Medlem
Citat:
nu är det väl inte så enkelt för oss att byta politiker i usa...
för det är ju den domstolen som kan styras med hjälp av plånboken...

varför bry sig då ?? du svara ju på din egen fråga ... .. det finns ju inget att diskutera ... domen ligger ju som den gör .. frikänd eller inte ..
Citera
2009-07-02, 19:59
Medlem
Citat:
Vem är Trollet ?

Du är trollet, Mr.Zeb kan man iaf diskutera med. Du skriver inget legitimt alls och vet knappt nånting om michael.

Frågan är hur du kan slösa så mycket tid åt nånting du inte är ett dugg intresserad av. Men du har väl inget bättre för dig.
Citera
2009-07-02, 20:00
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
Nu får ni väl iallafall tro på vad Quincy Jones har att berätta:

http://men.style.com/details/features/landing?id=content_9937
Intressant. Som sagt var, Michael Jackson både blekte sig och opererade sig för att se vit ut. Och som Quincy Jones sa i den intervjun det är bara att se på det att Michael Jackson skaffade sig vita barn (vilka ju inte är MJs biologiska barn, utan köpta vita barn) och inte svarta barn vilket borde vara det naturliga...
Citera
2009-07-02, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kovilde
Du är trollet, Mr.Zeb kan man iaf diskutera med. Du skriver inget legitimt alls och vet knappt nånting om michael.

Frågan är hur du kan slösa så mycket tid åt nånting du inte är ett dugg intresserad av. Men du har väl inget bättre för dig.

Jamen vad vet du om MJ då som du kan med säkerhet ge en trovärdig källa om förutom skvallerpressen?? erkänn ett du vet inte ett skit mer än vad jag gör om hans privatliv .. skillnaden är att jag inte skriver rykten i tråden som om dom vore helt sanningsenliga ... jag skulle rekommendera att inte tro på allt du läser på internet .. det kan finnas felaktigheter nämligen ..
Citera
2009-07-02, 20:11
Medlem
Micke Bellmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Intressant. Som sagt var, Michael Jackson både blekte sig och opererade sig för att se vit ut.

Jag tycker det ser ut som om Michael Jackson hade en hudsjukdom:
http://floacist.wordpress.com/2007/06/10/vitiligo-photos-michael-jackson/
Citera
2009-07-02, 20:15
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micke Bellman
Jag tycker det ser ut som om Michael Jackson hade en hudsjukdom:
http://floacist.wordpress.com/2007/06/10/vitiligo-photos-michael-jackson/
Läs intervjun med Quincy Jones istället för att bara tycka en massa. Han har känt och arbetat med Michael Jackson i decennier, och säger i intervjun rent ut att han vet att det inte var en sjukdom utan Michael Jackson blekte sig med "chemical peels":

http://men.style.com/details/features/landing?id=content_9937
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in