2009-06-30, 23:32
Medlem
elelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumbo
En sak förstår jag däremot inte om MJ

sa inte michael han hade legat med Debbie Row i intervjun med Martin Bashir?

Debbie säger att dom aldrig haft sex eller att det är ens hans barn dom två första?

Varför använde han inte sina egna spermier istället för en donator?? Ville han inte dom ska vara för svarta eller vadå?

Kan en donator begära pengar för arvet? Det tror jag inte.

Han kanske inte ville att barnen skulle få samma hudsjukdom som han hade eftersom han sade att anlaget låg i hans faders familjs gener.
Senast redigerad av elelito 2009-06-30 kl. 23:35.
Citera
2009-06-30, 23:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av elelito
Han kanske inte ville att barnen skulle få samma hudsjukdom som han hade eftersom han sade att anlaget låg i hans faders familjs gener.

Men yngsta ungen var väl hans egna spermier? Men okänd mamma.
Citera
2009-06-30, 23:40
Medlem
elelitos avatar
Citat:
Men yngsta ungen var väl hans egna spermier? Men okänd mamma.

Det är inte bekräftat, bara rykten som cirkulerar Varför han skulle att ha två "donator spermabarn" och ett "eget spermabarn) vore väl något att fundera över dock
Citera
2009-06-30, 23:46
Medlem
Noetlovskijs avatar
Citat:

Kan en donator begära pengar för arvet? Det tror jag inte.

Absolut inte.
Citera
2009-06-30, 23:58
Medlem
Albinssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av master_dx
Fattar inte hur man kan anklaga honom, man ser tydligt att killen var barn i vuxen kläder.
http://www.youtube.com/watch?v=dUWMU0WBeV4

Rörande film. Speciellt när man tänker på hur folk utnyttjat hans godhet och istället anklagat honom för saker.
Citera
2009-06-30, 23:59
Medlem
xploddans avatar
http://floacist.wordpress.com/2007/06/10/vitiligo-photos-michael-jackson/

Ganska bra bevis för att han hade sjukdomen enligt mig.

Riktigt tragisk död, tyvärr säkerligen framkallad av media. Tror själv inte att han är skyldig till pedofili heller. Det man har hört från föräldrarna i båda fallen har gjort mig rätt säker på att de bara försökt tjäna pengar på honom. Dessutom fanns det ju aldrig några bevis någonsin så det känns lite dumt att folk fortfarande anklagar honom för det. Visst, han var onormal, men enligt alla som träffat honom och i alla intervjuer framstår han som en lite konstig (vilket säkerligen har att göra med både hans barndom och hans unika liv i rampljuset som världsstjärna från runt 10års ålder) men väldigt generös och godhjärtad person.
Senast redigerad av xploddan 2009-07-01 kl. 00:14.
Citera
2009-06-30, 23:59
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strattakaster
Allan Akbar ser du något ont i detta klippet?

http://www.youtube.com/watch?v=GUtJwzOSCAU&feature=related

Visar vilken otroligt omtänksam människa han var. Eller han kanske gör det för att påbörja en tidig relation, eller vad tror du? Jag väljer iallafall att tro på ärligheten i hans röst!

Fyfan, sett den videon tiotals gånger nu... men man slutar aldrig att imponeras av MJ.
Citera
2009-07-01, 00:06
Medlem
Jesusvodkas avatar
Jag berättade nyss för min Amerikanska vän att informationen angående Michael Jacksons död kom till Sverige idag (alltså en vecka försent).

Jag har också lurat i honom att:

- Isbjörnar får gå fritt på Sveriges gator så länge de har sin husse med sig

- Alla Svenskar blir nudister på sommaren då de firar att det har blivit varmt, samt att gruppsex offentligt inte är något ovanligt. Pff.. Amerikanerna är väldigt lättlurade.
Citera
2009-07-01, 00:07
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
... Ganska bra bevis för att han hade sjukdomen enligt mig. ...
Men det förklarar ju inte varför han gjorde en hel rad med plastikoperationer för att se vit ut, med "vit" näsa, "vit" haka, "vit" mun och som det ser ut av bilderna även mera markerade kindknotor.

Det förklarar ju inte heller varför han ville att "hans" barn skulle ha en vit mor och en vit biologisk far...
Citera
2009-07-01, 00:12
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Men det förklarar ju inte varför han gjorde en hel rad med plastikoperationer för att se vit ut, med "vit" näsa, "vit" haka, "vit" mun och som det ser ut av bilderna även mera markerade kindknotor.

Det förklarar ju inte heller varför han ville att "hans" barn skulle ha en vit mor och en vit biologisk far...

Helt klart en mycket bra fråga!

Kommer säkert svar som "hans pappa retade honom för hans näsa" men det förklarar inte alla operationer med hakgrop och bredare haka osv..
Citera
2009-07-01, 00:13
Medlem
sebbex2xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Om det bara hade varit så att MJ blev blekare och blekare så hade det säkert kunnat vara vitiligo, men när han samtidigt som han fick en "vit" hudfärg via operationer skaffar sig ett "vitt" ansikte (näsan, hakan mm) och även ändrar håret till att se ut som på en vit person, då är det något lurt.

En fluga gör ingen sommar men när det är en hel stor flugsvärm det handlar om så är med största sannolikhet sommaren här...

Håret kan vara för att han troligtvis hade en peruk. (enligt ab, men uppgifterna från obduktionen verkar ju inte vara sanna) Om han inte hade en peruk så är det troligen hans hudsjukdomar som har gjort en del med håret, hår är ju hud.

Näsan.. och kanske GROPEN i hakan, (det var det enda han gjorde med hakan, han har aldrig gjort käken/hakan bredare som vissa tror!) var för att hans pappa (om man kan kalla ett sådant monster för det) klagade på hans utseende när han var liten. Och som alla vet så var han livrädd för sin "pappa".

RIP MJ
Citera
2009-07-01, 00:17
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebbex2x
Håret kan vara för att han troligtvis hade en peruk. (enligt ab, men uppgifterna från obduktionen verkar ju inte vara sanna) Om han inte hade en peruk så är det troligen hans hudsjukdomar som har gjort en del med håret, hår är ju hud.

Näsan.. och kanske GROPEN i hakan, (det var det enda han gjorde med hakan, han har aldrig gjort käken/hakan bredare som vissa tror!) var för att hans pappa (om man kan kalla ett sådant monster för det) klagade på hans utseende när han var liten. Och som alla vet så var han livrädd för sin "pappa".

RIP MJ

Hur vet du att han inte gjort det?

Inte ser denna haka naturlig ut inte.. http://www.gossipboulevard.com/wp-content/uploads/2009/03/michael-jackson2.jpg

Jämfö med typ denna.. http://www.gossipboulevard.com/wp-content/uploads/2007/11/michael-jackson-ebony-magazine-cover.jpg

Nog för att han säkert drar in kinderna lite på första, men jag tror det är mer än så.
Senast redigerad av wehrmacht 2009-07-01 kl. 00:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in