Citat:
Ursprungligen postat av Victimized
Där sa du det!
Michael var verkligen en generös människa som bara ville alla människor väl, det vet jag till 99% säkerhet.
Som du själv sa så köpte han inga skrytbilar eller liknande.. Det enda han brydde sig om var att barnen skulle få ha det så roligt som möjligt i hans Neverland.
Tyvärr så skrevs ingenting om detta i tidningarna, inga positiva saker utan bara negativa som om han vore ett monster. Vilket han självklart inte var!
Han var godheten själv.
Ja det är synd att media missvisar bilden av han. Hur många i afrika o andra u länder vet vem Elvis eller Beatles är? Ingen nästan, MJ alla vet i alla hörn i världen. Fortfarande barn 4-12 år lyssnar och sjunger MJ hur många unga sjunger elvis låtar?
Detta var ingen kändis som flasha med sina pengar för att synas för allmänheten eller visa som i MTV cribs, han flasha för sina fans i sina shower helt magiska påkostade allt för fansen ska uppleva det bästa av det bästa.
Man skulle nästan vilja han var lite mer egoiskt än vad han var, han var överdriven godtrogen, vilket är ju otroligt bra och ödmujkt, man önska man såg fler artiser som dennas tanke.
Nej MJ har allafall helt klart lagt en stoooooor legecy han kommer alltid minnas av alla oavsett millenium.
Så tragiskt otroligt att han är borta, känns fortfarande overkligt tyvärr. Även om jag lyssnar mest på HipHop Rap, så lyssnade jag mest MJ oavsett det var helt klart bästa musiken.