2009-07-01, 00:26
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Men det förklarar ju inte varför han gjorde en hel rad med plastikoperationer för att se vit ut, med "vit" näsa, "vit" haka, "vit" mun och som det ser ut av bilderna även mera markerade kindknotor.

Det förklarar ju inte heller varför han ville att "hans" barn skulle ha en vit mor och en vit biologisk far...
Förstår inte alls vad du menar med det första påståendet... Vit näsa? Så alla svarta som opererar näsan vill alltså egentligen vara vita? Vit haka? En grop i hakan existerar inte hos svarta personer eller vad menar du? Vit mun förstår jag inte heller, finns det ens några bevis på att han har gjort munnen? (Blir inte förvånad om han har gjort det dock)
Men på vilket sätt skulle han ha gjort munnen mer "vit", menar du läpparna då eller?:
http://aboutthat.files.wordpress.com/2009/05/e_michaeljackson.jpg
Ser ingen större skillnad på läpparna mer än att han har smink på sig, och självklart smilar på den senare bilden.

Det andra du säger är självklart en annan fråga som nog ingen vet svaret på.
Senast redigerad av xploddan 2009-07-01 kl. 00:30.
Citera
2009-07-01, 00:27
Medlem
Vadå se vit ut? han ville väl bara förändra sig till det han tyckte var snyggt och var hans ideal. tror inte han eftersträvade att se ut som en vit person faktist.
Citera
2009-07-01, 00:30
Medlem
Han kanske började med att bleka sitt anus men kunde sen inte sluta, eller fick jävligt bra mängdrabatt på anusblekningar och gjorde dom över hela kroppen.

http://www.youtube.com/watch?v=cJlNIgZr_fU
Citera
2009-07-01, 00:31
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hellsis666
Vadå se vit ut? han ville väl bara förändra sig till det han tyckte var snyggt och var hans ideal. tror inte han eftersträvade att se ut som en vit person faktist.
Jo, jag skulle tro att han gärna ville se lite indisk ut snarare än vit i så fall. Kanske tyckte det var coolt. Såg någon intervju där han låtsades vara indisk.
Citera
2009-07-01, 00:34
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Förstår inte alls vad du menar med det första påståendet... Vit näsa? Så alla svarta som opererar näsan vill alltså egentligen vara vita? Vit haka? En grop i hakan existerar inte hos svarta personer eller vad menar du? Vit mun förstår jag inte heller, finns det ens några bevis på att han har gjort munnen? (Blir inte förvånad om han har gjort det dock)
Men på vilket sätt skulle han ha gjort munnen mer "vit", menar du läpparna då eller?:
http://aboutthat.files.wordpress.com/2009/05/e_michaeljackson.jpg
Ser ingen större skillnad på läpparna mer än att han har smink på sig.

Det andra du säger är självklart en annan fråga som nog ingen vet svaret på.

Judar, negrer och garanterat andra folkslag gör just detta. Dvs opererar näsan för att få den att se mer västerländsk ut.

Asiater brukar ju även operera sina ögon för att de ska se mer västerländska ut.

Personligen tycker jag han har fått ögon som en häst, näsa som en kanin och haka likt ett kassaskåp.
Citera
2009-07-01, 00:38
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Men det förklarar ju inte varför han gjorde en hel rad med plastikoperationer för att se vit ut, med "vit" näsa, "vit" haka, "vit" mun och som det ser ut av bilderna även mera markerade kindknotor.

Det förklarar ju inte heller varför han ville att "hans" barn skulle ha en vit mor och en vit biologisk far...

kanske för det skulle se konstigare ut med en vit man med svarta proportioner på delar, näsa och läppar osv ..
Citera
2009-07-01, 00:38
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
Judar, negrer och garanterat andra folkslag också gör just detta. Opererar näsan för att få den att se mer västerländsk ut.

Kinser och japaner brukar ju även operera sina ögon för att de ska se mer västerländska ut.

Personligen tycker jag han har fått ögon som en häst, näsa som en kanin och haka likt ett kassaskåp.
Jo näs-idealet är väl västerländskt det håller jag med om. Men att man gör det för att man vill bli "mer vit" tror jag inte många håller med om, de flesta gör det nog bara för att de tycker att den ser snyggare ut när den är rak och smal. Precis som de som gör rump-inlägg inte gör det för att de vill bli "mer latino" utan snarare för att just det är snyggare enligt dem?

Om du vill ha större kuk är det då för att du vill bli "mer neger"? :P Lite överanalys tycker jag.
Citera
2009-07-01, 00:40
Medlem
Strattakasters avatar
Fattar inte varför alla bryr sig om hans yttre utseende, de var väl upp till honom? Han hade pengarna att förändra sitt utseende (om han nu ville det) och om det nu var hans ideal som han strävade efter så varför inte bara acceptera det? Rätt patetiskt att döma en person efter ens yttre utseende när det finns vettigare saker att gå på, såsom hans musik och hans goda handlingar.
Senast redigerad av Strattakaster 2009-07-01 kl. 00:43.
Citera
2009-07-01, 00:46
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Jo näs-idealet är väl västerländskt det håller jag med om. Men att man gör det för att man vill bli "mer vit" tror jag inte många håller med om, de flesta gör det nog bara för att de tycker att den ser snyggare ut när den är rak och smal. Precis som de som gör rump-inlägg inte gör det för att de vill bli "mer latino" utan snarare för att just det är snyggare enligt dem?

Om du vill ha större kuk är det då för att du vill bli "mer neger"? :P Lite överanalys tycker jag.

De vill ju passa in mer bland den övriga europeiskättade befolkningen (om vi ser på USA) så nog kan man säga att de vill se mer vita ut om man bortser från just hudfärgen. Som bekant är ju hudfärg inte det enda som skiljer raserna åt.

Just penisstorlek och bakdelar tycker jag inte är samma sak då det verkligen inte är något de är ensamma om. Storlek på penis märks inte och varierar mycket mellan personer, har aldrig riktigt förstått det där med att latinobakdelar påstås som snygga och välformade. Det gäller verkligen inte alla. Däremot har en förkrossande majoritet av de vita raka fina näsor.

Vi lämnar det där Orkar inte mer
Senast redigerad av wehrmacht 2009-07-01 kl. 00:51.
Citera
2009-07-01, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strattakaster
Fattar inte varför alla bryr sig om hans yttre utseende, de var väl upp till honom? Han hade pengarna att förändra sitt utseende (om han nu ville det) och om det nu var hans ideal som han strävade efter så varför inte bara acceptera det? Rätt patetiskt att döma en person efter ens yttre utseende när det finns vettigare saker att gå på, såsom hans musik och hans goda handlingar.
Word, det var hans musik och dansande som folket gillar. Killen var ju ingen modell vem fan bryr sig om utseendet då?
Citera
2009-07-01, 00:49
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
De vill ju passa in mer bland den övriga europeiskättade befolkningen (om vi ser på USA) så nog kan man säga att de vill se mer vita ut om man bortser från just hudfärgen. Som bekant är ju hudfärg inte det enda som skiljer raserna åt.

Visst är västerländska näsor betydligt snyggare men det kan väl påstås bero på att ett ideal som växt fram.. Bla bla orkar inte.

Vi lämnar det där
Jag tycker också vi skiter i den diskussionen. Skulle nog bli rätt löjlig till slut.
Citera
2009-07-01, 00:50
Medlem
Citat:
http://floacist.wordpress.com/2007/06/10/vitiligo-photos-michael-jackson/

Ganska bra bevis för att han hade sjukdomen enligt mig.

Riktigt tragisk död, tyvärr säkerligen framkallad av media. Tror själv inte att han är skyldig till pedofili heller. Det man har hört från föräldrarna i båda fallen har gjort mig rätt säker på att de bara försökt tjäna pengar på honom. Dessutom fanns det ju aldrig några bevis någonsin så det känns lite dumt att folk fortfarande anklagar honom för det. Visst, han var onormal, men enligt alla som träffat honom och i alla intervjuer framstår han som en lite konstig (vilket säkerligen har att göra med både hans barndom och hans unika liv i rampljuset som världsstjärna från runt 10års ålder) men väldigt generös och godhjärtad person.

Mycket bra länk, problemet verkar vara att allmänheten inte vill ta till sig det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in