2009-06-28, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erp.b
Wacko jacko kommer inte att kremeras. då kroppen består av ca 86 % syntet så kommer den att smältas ner & återanvändas som legobitar, så småpojkar kan fortsätta att leka med den
Ja det var ju ett nytt moget inlägg, kan du inte komma på nåt bättre så kan du väl hålla käft
Citera
2009-06-28, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Att gå hem hos barn är nyckeln till att bli megastor. Utvecklingsstörda är ju ungefär som barn, så de gillar MJ även i vuxen ålder. För att bli en riktigt "stor" artist så måste man hitta minsta gemensamma nämnare hos någon miljard människor. Då blir det inte så komplicerade grejer.
Haha jo ultima thule rockar fett med alla fans världen över, vad är minsta gemensamma nämnare hos denna skara av miljoner som hedrar MJ. Väntar ivrigt på ditt svar så får väl se vad en sketen avkomma som du kan komma med om du nu kan kontra med något vettigt med belägg!!
Citera
2009-06-28, 04:22
Medlem
calina85s avatar
Fruktansvärt mäktig minnesvideo. Har sett många men ingen har berört mig som denna...han var verkligen en liten pojke i en mans kropp..stackars MJ..han måste mått så dåligt av alla pedofilanklagelser

http://www.youtube.com/watch?v=p208ytmi4NU

Citera
2009-06-28, 04:36
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calina85
Fruktansvärt mäktig minnesvideo. Har sett många men ingen har berört mig som denna...han var verkligen en liten pojke i en mans kropp..stackars MJ..han måste mått så dåligt av alla pedofilanklagelser

Den var underbar. En av dom bästa hitills. Usch, nu börja jag gråta igen.
Citera
2009-06-28, 04:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av calina85

Sorglig
Citera
2009-06-28, 05:41
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 113113
Börjar bli lite dålig stämning här så jag bjuder på några skämt.

"If you play thriller backwards, you can hear Michael confessing all the names of the boys he touched. That's why it is 14 minutes long."

"I just bought a new car stereo... When you shout out "Soul", it plays soul music. When you shout out "Rock", it plays rock music. Some kids ran in front of my car, and I shouted "fucking kids!", and it played Michael Jackson."

"Q: Why does Michael Jackson like twenty eight year old boyfriends?
A: Because there are twenty of them!"

"Q: Why does Michael Jackson wear a glove?
A: So he won't leave fingerprints on the kids."

Citera
2009-06-28, 05:43
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iakobos
Helt otroligt, särskilt när han inte tillfört så mycket på senare år förutom spektakel.

Kanske just därför, eller mer troligen i kombination med det han gjorde som artist.
Citera
2009-06-28, 06:21
Medlem
Lite rappare som gjort en skön tribute, http://www.kingsizemagazine.se/read.php?id=4550
Citera
2009-06-28, 06:47
Bannlyst
M.J blev säkert mördad med en överdos av sin läkare
Citera
2009-06-28, 07:14
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theolito

Tyvärr så har jag haft dom tankarna . Förfärligt om så vore fallet.
Citera
2009-06-28, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theolito

Läste tidningen igår och då sa aftonbladet att han (läkaren) har gått med på att förhöras iallafall!
Citera
2009-06-28, 07:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lillbasse
Läste tidningen igår och då sa aftonbladet att han (läkaren) har gått med på att förhöras iallafall!

Ja, han kan ju knappast vägra (?)

Mysko att han bara försvann sådär direkt, och inte kom tillbaks förrän efter 2 dagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in