2009-07-01, 22:06
Medlem
sebbex2xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Förstår inte alls vad du menar med det första påståendet... Vit näsa? Så alla svarta som opererar näsan vill alltså egentligen vara vita? Vit haka? En grop i hakan existerar inte hos svarta personer eller vad menar du? Vit mun förstår jag inte heller, finns det ens några bevis på att han har gjort munnen? (Blir inte förvånad om han har gjort det dock)
Men på vilket sätt skulle han ha gjort munnen mer "vit", menar du läpparna då eller?:
http://aboutthat.files.wordpress.com/2009/05/e_michaeljackson.jpg
Ser ingen större skillnad på läpparna mer än att han har smink på sig, och självklart smilar på den senare bilden.

Det andra du säger är självklart en annan fråga som nog ingen vet svaret på.

Den där bilden är perfekt för att se att han inte har gjort något mer med hakan. Han är bara betydligt mycket smalare i ansiktet, som gör att haklinjerna förstärks mycket.
Han är ju mycket rundare i ansiktet på den vänstra. Väldigt enkelt att se.
Jag ändrar mig om det jag skrev förut angående gropen i hakan: Den kan faktiskt ha funnits där hela tiden, men att den har "kommit" fram pga viktminskningen.
Om man känner noga på sin egen haka så tror jag att dom flesta kan känna en liten grop, typ en sån som mj hade.
Citera
2009-07-01, 22:06
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Bill Gates?

Kanske. Vore kul att få någon lista iaf. Även så vore det intressant att se hur mkt album med MJ som sålts nu efter hans död.
Citera
2009-07-01, 22:08
Medlem
elelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Bill Gates?

EDIT: Stämde. Dock ihop med frugan (hon drar väl iofs inte in några stålar.
http://www.affarsvarlden.se/hem/nyheter/article261242.ece

Men någon Jackson ser jag inte på topp 3. Listan är iofs från 2002-2003.

Går ju inte att jämföra med industrimagnater som har hundratals miljarder på kontot
Citera
2009-07-01, 22:09
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Victimized
Skulle vilja se dig i samma situation som han var i.
Du hade nog inte varit så jävla mycket modigare du..

Hatad, anklagad och skulder på över 4 miljarder.
Samt 50 konserter att leva upp till..
Tro fan att han mådde psykiskt dåligt!

Dessutom så vet vi inte om det var självmord eller inte, så börja inte snacka.

Håller med. Alltid tråkigt med en del efterblivnas teorier, såsom "självmord" etc.
Citera
2009-07-01, 22:12
Bannlyst
Trollet Allan fucking no Akbar

Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Vad får dig att tro att du har större rätt att skriva i den här tråden än vad jag har? Är du en sådan där åsiktsfascist som vill förbjuda alla andra åsikter än dina egna?

PS.

1. Det här är Flashback
2. Den här är en allmän tråd om Michael Jackson, inte en kondoleans- och hyllningstråd, så alla åsikter om MJ har lika stor rätt att framföras här

Men det finns säkert något annat forum som innehåller bara hyllningar, så om du inte klarar av att läsa något annat än rena hyllningar så kanske du skall förflytta dig dit istället?

Du är en byfåne och ett troll, det är därför ingen vill se dina patetiska inlägg här!

Men som vi tagit via PM så har vi alla förstått att du är den egentliga pedofilen här och att du är så avundsjuk på MJ så du måste tokposta här.

Säker penisavund också med tanke på texten under alla dina inlägg,
du har säkert en 3 årings penisstorlek och därför gillar du leka med andra med samma storlek a k a ditt lokala dagis.

Här kan vi som gillar MJ eller de som har nåt vettigt om MJ, tex vad som hände, gamla minnen osv skriva medans du skriver i Eklundtråden om hur mycket du tycker Engla ville ha Eklundkuk osv!

Men man fattar ju att du aldrig sett en MJ konsert iaf, han var mästaren!
Citera
2009-07-01, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Kanske. Vore kul att få någon lista iaf. Även så vore det intressant att se hur mkt album med MJ som sålts nu efter hans död.

Jag är iaf en av handlarna. Past, Present and Future.
Citera
2009-07-01, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elelito
Går ju inte att jämföra med industrimagnater som har hundratals miljarder på kontot

Håller med. Kan det vara Bono och U2 som skänkt en massa?
Citera
2009-07-01, 22:16
Medlem
*nickNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Tydligen ligger han på delad plats över dom som skänkt mest. Vem den andra e vete tusan.
Finner han inte ens på några topp 100 listor. Michael Jackson var säkerligen givmild och så vidare, men topp i världen finner jag inga som helst indikationer på, visa gärna att jag har fel.
Citera
2009-07-01, 22:22
Bannlyst
Dokuemntär nu på svt 1
Citera
2009-07-01, 22:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av *nickName
Finner han inte ens på några topp 100 listor. Michael Jackson var säkerligen givmild och så vidare, men topp i världen finner jag inga som helst indikationer på, visa gärna att jag har fel.

Som artist, filmstjärna entertainer ligger han garanterat etta på donation.

Man kan ju inte jämnföra med Bill gates som har enorma summor eller andra it-nördar och dylikt.
Citera
2009-07-01, 22:29
Medlem
*nickNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumbo
Som artist, filmstjärna entertainer ligger han garanterat etta på donation.

Man kan ju inte jämnföra med Bill gates som har enorma summor eller andra it-nördar och dylikt.
Med det resonemanget skall man då kanske göra en jämförelse som baserar sig på hur mycket pengar artisten har tillgång till också då?

Man kan ju inte jämföra Michael Jackson som har enorma summor med Markoolio som hankar sig fram genom McDonalds-reklamer.
Citera
2009-07-01, 22:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av *nickName
Med det resonemanget skall man då kanske göra en jämförelse som baserar sig på hur mycket pengar artisten har tillgång till också då?

Man kan ju inte jämföra Michael Jackson som har enorma summor med Markoolio som hankar sig fram genom McDonalds-reklamer.

Ja det kan också bero på att han gick lite bankrutt för att han donera så enorma summor. Han brydde sig mer om andra än sina cash.

Och påstår du om nån hade samma tillgångar som MJ så hade denna donerat minst lika mycket?? NO WAY
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in