Citat:
Ursprungligen postat av CreepyCrawl
Låter ungefär som min historia. Mailade som en galning och ringde till slut och fick det bekräftat det hållet. Dock har hela den här soppan fått mig att dra öronen åt mig och är väl inte helt övertygad om att sista ordet är sagt än (där har man för att man är paranoid)
Känner likadant som du, rätt som det är dimper det väl ner ett kravbrev att de vill ha in prenumerationspengar.
Som Skillt ovan påpekar så verkar de ha slutat vägra acceptera uppsägningarna, att de slutat då de till sist insett att de kommer förlora presstödet ändå om de agerar så.
Dock litar jag inte på denna förändring i hållning, känner de att de inte har något att förlora igen på att fortsätta krångla så kan det säkert skickas ut endel kravbrev för att försöka få in några slantar.
Citat:
Ursprungligen postat av CreepyCrawl
Det enda som varit hyfsat läsvärt under hösten/vintern egentligen var historien om BSS som jag personligen hade extremt dålig koll på. Annars kändes det mest som dravel. När dessutom en snubbe som uttrycker sig som en 5-åring på nordisk.nu står som chefredaktör kan man inte göra annat än att skaka på huvudet.
mm jag läste nån enstaka artikel om E-types restaurang med vikingatema som var rätt intressant också(dock skriven av Marc), men annars har det varit, som du säger, dravel.
Långrandigt ordsvamleri för att fylla sidorna, dessutom presterat till säkert 60% av idioten och mytomanen Jimmy Windeskog. Jag har svårt att tänka mig en mer olämplig person som chefredaktör, det enda kriteriet vid utnämningen till positionen måste ha varit lojalitet mot Marc.