2010-11-20, 17:45
Medlem
Peterniklasssons avatar
Nån som har koll på tidskriften, Nationell Idag? http://www.nd.se/ni/pappupplagan/default.asp?avd=pren

Funderar på att bli prenumerant på den, så därför undrar jag vad folk tycker om den?
Citera
2010-11-20, 17:48
Medlem
Mockens avatar
Skittidning så klart. Köp ett nummer och prova.
Citera
2010-11-20, 17:59
Medlem
Peterniklasssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mocken
Skittidning så klart. Köp ett nummer och prova.
har du läst den eller?
Citera
2010-11-20, 18:23
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterniklassson
har du läst den eller?

Det tvivlar jag på att han gjort.

Själv tycker jag det är en läsvärd tidning och ett betydligt bättre alternativ än mer etablerad media. Prisvärd och med bra artiklar, som även finns att läsa på nätet.

Den kommer i ett kuvert utan någon avslöjande märkning.

http://www.nationellidag.se/start/default.asp
Citera
2010-11-20, 18:52
Medlem
Minardis avatar
Personligen tycker jag inte det var ofta som den var läsvärd, många gånger öppnade jag inte ens kuvertet.
Dessutom var det svårt att få svar på mailkontakt med dem försökte säga upp prenumerationen flera gånger mailade minst två gånger och ringde två gånger innan de slutade skicka den.
Men testa ett nummer smaken är trots allt olika.

Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
Det tvivlar jag på att han gjort.

Den kommer i ett kuvert utan någon avslöjande märkning.

http://www.nationellidag.se/start/default.asp

Vadå utan avslöjande märkning? Det står avsändaradress på kuvertet, avsändare FNI och deras adress för den nyfikne brevbäraren eller annan så är det inte svårt att ta reda på vad innehållet är.
Citera
2010-11-20, 19:27
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minardi
Personligen tycker jag inte det var ofta som den var läsvärd, många gånger öppnade jag inte ens kuvertet.
Dessutom var det svårt att få svar på mailkontakt med dem försökte säga upp prenumerationen flera gånger mailade minst två gånger och ringde två gånger innan de slutade skicka den.
Men testa ett nummer smaken är trots allt olika.

Vadå utan avslöjande märkning? Det står avsändaradress på kuvertet, avsändare FNI och deras adress för den nyfikne brevbäraren eller annan så är det inte svårt att ta reda på vad innehållet är.

Jag har alltid fått svar när jag har varit i kontakt med NI.

Det står inte "Nationell Idag, nationaldemokraterna" - det hade varit avslöjande. Du kan ju inte påstå att nuvarande märkning är avslöjande på något sätt om man inte är fullständigt paranoid. Gemene man bryr sig inte ett dyft om det inte något som "väcker anstöt" vid första anblick, alltså kan man vara lugn om man inte vill skylta med sin prenumeration mer än nödvändigt.

Det är dock inte omöjligt att lista ut.
Citera
2010-11-20, 20:11
Medlem
Spela roll? Jag tvivlar på att Afa kommer och häller bensin i brevlådan hos en för att man prenumererar på Nationell Idag.
Citera
2010-11-20, 20:25
Medlem
Frågan är inte om AFA kommer och hälsar på eller inte, utan hur läsvärd tidningen faktiskt är. Även om man som nationalist självklart vill sponsra rörelsen så ska man ju inte betala för en skitblaska, då det skickar signalerna att tidningen är bra.
Citera
2010-11-20, 20:44
Bannlyst
Vare sig man har läst den eller inte så tycker jag det är värt ett försök.
Citera
2010-11-20, 22:55
Medlem
Minardis avatar
Ett förslag är att du ringer upp dem och säger att du vill ha ett provexemplar och om du gillar tidningen så kommer du börja prenumerera, kan till och med vara så att de skickar ett ex utan kostnad.
Citera
2010-11-21, 00:45
Medlem
Peterniklasssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minardi
Ett förslag är att du ringer upp dem och säger att du vill ha ett provexemplar och om du gillar tidningen så kommer du börja prenumerera, kan till och med vara så att de skickar ett ex utan kostnad.
aa sant. Fast ett provnummer kostar i för sig bara 25 kr, det kan jag nog ta
Citera
2010-11-21, 10:29
Medlem
Minardis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterniklassson
aa sant. Fast ett provnummer kostar i för sig bara 25 kr, det kan jag nog ta
Hehe annars kan jag skicka ett av de 10 tals oöppnade kuverten som ligger och skräpar här någonstans
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in