Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Som jag skrev tidigare, jag har inte haft något med artikeln att göra, jag har endast länkat till den på flashback. Du får ta det hur du vill men att begära källor utav mig som endast kopierat en artikel blir ju smått konstigt.
Jag föreslår att vi går tillbaka till topic.
Det blir ju menlöst att diskutera topic då det hela baserar sig på ett påstående utan någon som helst källa eller bevis. Omöjligt att diskutera ett ev hyckleri då det, som sagt, helt saknas bevis för att artikeln i NI är skriven av Dan Berner.
Edit: Dessutom är det tydligt att du i din trådstart ställer dig bakom påståendet. Du anser att det inte bara sammanfattas utan sammanfattas
bra. Du påstår således att Berner författat artikeln i NI och lämnar researchgruppen som källa. Då källan är helt spekulativ (återigen, utan några som helst bevis) är det inte så konstigt att flertalet skribenter avkräver dig en bättre källa.
Citat:
Skit bra, tills man tar en närmare titt på vem som skrivit artikeln, Researchgruppen har skrivit en artikel om det hela som sammanfattar det rätt bra
.