2012-10-11, 20:13
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Förlåt. Jag tycker bra om Micke, och jag vill inte förringa honom -- men tror du i din konspiratoriska hjärna att han är en av SvP:s ideologer? Vad har du för källa på det?
Fan man stiger fort i graderna här
Citera
2012-10-11, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillor
Nej, både oberoendet och utgivningen fortsätter som vanligt.
Men hallå eller. Att kalla tidningen för oberoende när Nationell Idag numer har precis samma styrelse som partiet Nationaldemokraterna är väl ganska märkligt? Vari ligger oberoendet?
Citera
2012-10-11, 20:17
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillor
Du höjer dina närvar främst mot nationaliser som Marc. Och vad var det du sa till Windeskog Nationell och FB?
Finns bara en som Marc, resten av rörelsen är ganska hyggliga nationella.

Inte en aning kan du upplysa oss vad jag sagt Windeskog är en fylltratt, Nationell.nu är en skvallerblaska och Facebook är ett judiskt övervakningsverktyg. Det är väl vad jag tycker, men vad sa jag när vi träffades(?).

ps. Tror aldrig jag sagt att SvP ska ta 30% av SD:s röster, men att SD/ND kommer tappa röster till SvP hyser jag inga tvivel om.

/Micke
Senast redigerad av M.Skillt 2012-10-11 kl. 20:19.
Citera
2012-10-11, 22:46
Medlem
Jan Milld ställer sig på Vavra Suks sida:

http://janmilld.wordpress.com/2012/10/11/ny-horisont/
Citera
2012-10-11, 23:15
Medlem
Om det stämmer att Vavras nya tidning ska heta Ny horisont så kommer de inte kunna registrera domännamnet nyhorisont.se - eftersom det redan är upptaget. Märkligt, i dessa internettider, att man väljer ett namn på en tidning som man inte har en motsvarande .se-domän till, tycker jag.
Citera
2012-10-12, 01:05
Medlem
Saturnuspojkens avatar
M.Skillt är ju som bekant Partiledare för Svenska Motstånds Rörelsen och jag bara undrar vad han gör i denna tråden?
Citera
2012-10-12, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saturnuspojken
M.Skillt är ju som bekant Partiledare för Svenska Motstånds Rörelsen och jag bara undrar vad han gör i denna tråden?

Mig veterligen har SMR ingen partiledare, Skillt har dessutom gått över till Svenskarnas Parti. Somna om, gosse.
Senast redigerad av Europeisch 2012-10-12 kl. 01:23.
Citera
2012-10-12, 02:40
Medlem
gavlips avatar
Hur kommer det bli med NI? "Nyhorisont" låter bra tycker jag.

Det är ganska uppenbart att psykopaten Marc och alkoholisten Windeskog vill förstöra tidningen.

Vem som helst förstår att det det inte går att "ta över" en tidning på det viset. Tidningen utgörs av de som jobbar med den och producerar den. En tidning som "övertagits" av ett gäng åsnor är inte samma tidning längre.
Citera
2012-10-12, 08:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Finns bara en som Marc, resten av rörelsen är ganska hyggliga nationella.

Inte en aning kan du upplysa oss vad jag sagt Windeskog är en fylltratt, Nationell.nu är en skvallerblaska och Facebook är ett judiskt övervakningsverktyg. Det är väl vad jag tycker, men vad sa jag när vi träffades(?).

ps. Tror aldrig jag sagt att SvP ska ta 30% av SD:s röster, men att SD/ND kommer tappa röster till SvP hyser jag inga tvivel om.

/Micke

Inte för att vara så, men du har aldrig träffat Windeskog va?
Citera
2012-10-12, 18:30
Moderator
MrFishboys avatar
I slutändan så finns det egentligen bara en slutsats;

Marc Abramsson är oviktig,

Jimmy Windeskog är oviktig,

Vavra Suk är oviktig,

Nationell Idag är viktig...
Citera
2012-10-12, 18:42
Medlem
Folketstempels avatar
Uppenbart så ville SvP ta över tidningen tidigare. Varför kan de inte starta upp en egen?

Är det kanske för att de består av foliehattar som radio framåt, som förnekar månlandningen och tror på Atlantis?
Citera
2012-10-12, 18:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Uppenbart så ville SvP ta över tidningen tidigare. Varför kan de inte starta upp en egen?
Jaså, det ville de? Var kan jag läsa mer om detta?
SvP har sin egen tidning - Framåt. Ett månadsmagasin visserligen, men ändå. Man äger dessutom Realisten.se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in