2012-10-11, 06:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Ytterligare ett intressant inlägg i debatten.

Men att Vavra har tagit över 170.000 från Nationell Idag i egen ficka - det är ju det allt handlar om!
Citera
2012-10-11, 09:38
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillor
Som vanligt. Nätets mest hatiska SvP:are vill störa alla nationalister.

Du älskar det Vavra gjort va? Mer effektivt än Söderman kanske, men ändå!

EDIT; Vem "krigar" föresten med dig/er?
Uhm? Har du druckit?

Hatiskt? Vart i inlägget läser du in hat? Det är en enkel redogörelse för hur läget låg till och hur det ligger till. Jag har inte speciellt mycket övers för Vavra så helt ärligt bryr jag mig inte hur det går för honom.

Krigandet hänvisar till nya "redaktionens" öppna konflikt med Vavra som känner till alla hemligheter inom partiet och föreningen.

/Micke
Citera
2012-10-11, 10:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Uhm? Har du druckit?

Hatiskt? Vart i inlägget läser du in hat? Det är en enkel redogörelse för hur läget låg till och hur det ligger till. Jag har inte speciellt mycket övers för Vavra så helt ärligt bryr jag mig inte hur det går för honom.

Krigandet hänvisar till nya "redaktionens" öppna konflikt med Vavra som känner till alla hemligheter inom partiet och föreningen.

/Micke

Har du pundat igen?

Klart det är hat om man försöker förstöra en väl fungerande tidning. Oavsett om du försvarar den som förskingrat eller inte.
Citera
2012-10-11, 10:44
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Har du pundat igen?

Klart det är hat om man försöker förstöra en väl fungerande tidning. Oavsett om du försvarar den som förskingrat eller inte.
Pundat? Du blir bara märkligare och märkligare, mår du bra?

Förstöra tidningen, hur menar du nu? Förstör man genom att tala om sådant som varken är olagligt eller speciellt hemligt så kan det man talar om inte vara särskilt fungerande.

/Micke
Citera
2012-10-11, 11:36
Bannlyst
Citat:
Pundat? Du blir bara märkligare och märkligare, mår du bra?

Förstöra tidningen, hur menar du nu? Förstör man genom att tala om sådant som varken är olagligt eller speciellt hemligt så kan det man talar om inte vara särskilt fungerande.

/Micke

Att stjäla över 140.000 kronor skulle jag kalla att försöka förstöra. Inte du?
Citera
2012-10-11, 11:43
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Att stjäla över 140.000 kronor skulle jag kalla att försöka förstöra. Inte du?
Har jag stulit de pengarna? När då? Lär leta lite i fickorna hör jag. Försök hålla fokus nu, först pratar vi om mig och mitt hat sedan blev det Vavras(?).

Hett tips. Andas och tänk - innan - du skriver.

/Micke
Citera
2012-10-11, 12:09
Bannlyst
Citat:
Har jag stulit de pengarna? När då? Lär leta lite i fickorna hör jag. Försök hålla fokus nu, först pratar vi om mig och mitt hat sedan blev det Vavras(?).

Hett tips. Andas och tänk - innan - du skriver.

/Micke

Först hatet? Visst, att du hatar ND/NI är väl ingen hemlighet? Var inte det anledningen till att du spöade upp Marc?

Sedan Vavra. Kritiserar du alls hans stöld av tidningen? Om så, mycket bra.
Citera
2012-10-11, 12:27
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Först hatet? Visst, att du hatar ND/NI är väl ingen hemlighet? Var inte det anledningen till att du spöade upp Marc?

Det där har varken du, Marc eller den lögnaktiga alkoholisten Windeskog lagt fram bevis för.
Citera
2012-10-11, 12:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Det där har varken du, Marc eller den lögnaktiga alkoholisten Windeskog lagt fram bevis för.

Nu är det ju ett polisiärt ärende. Men jag vet så mycket att revision för tidningen tydligen helt har brytit med Vavra på grund av detta, efter måååånga års arbete tillsammans.
Citera
2012-10-11, 12:32
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Nu är det ju ett polisiärt ärende. Men jag vet så mycket att revision för tidningen tydligen helt har brytit med Vavra på grund av detta, efter måååånga års arbete tillsammans.

Jag skiter naturligtvis i vad du påstår dig veta. Hittills har du och dina ND-polare inte lagt fram ett enda bevis. Ni kanske har rätt men det förändrar inte frånvaron av bevis.
Citera
2012-10-11, 12:53
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:

Om jag nu gett Marc på käften så hade det nog personliga skäl ska du se, inget hat mot ND eller NI.

Vad gäller Vavra så finns det nog mer till det här än vad som kommit fram, så vi får väl vänta på vad polisutredningen säger. Men att en man vill behålla sitt livsverk utan att någon tjyvar det från honom kan jag förstå.

/Micke
Citera
2012-10-11, 12:53
Medlem
JapanKinas avatar
Jag fick för mig att nationalister inte har så mycket till över för polisen eller rättsväsendet. Ändå väljer man nu att låta just polisen och eventuellt domstol avgöra en intern konflikt inom ND/NI?

Är det lite motsägelsefullt kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in