2012-11-22, 16:08
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riddarholmskyrkan
Ja det där sa mig inget. Mer än att du tydligen inte tycker att det är bra att nationalister har presstöd.
Inte när man missbrukar förtroendet man har fått av sina nationella prenumeranter.

/Micke
Citera
2012-12-08, 13:31
Medlem
Hur avbeställer man egentligen en prenumeration på NI? Försökt ringa flera gånger men aldrig något svar, inte heller genom mail. Någon som kan säga hur dem lyckades?
Citera
2012-12-08, 14:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Hur avbeställer man egentligen en prenumeration på NI? Försökt ringa flera gånger men aldrig något svar, inte heller genom mail. Någon som kan säga hur dem lyckades?
Jag undrar också. Nu börjar jag faktiskt tröttna på Windeskogs fåntratterier. Att göra sig onåbar för prenumeranter som vill säga upp sina prenumerationer är helt enkelt inte okej.
Citera
2012-12-08, 14:09
Avslutad
Citat:
Men kommer det några räkningar? Om inte så är det ju bara att låta tidningarna trilla in?
Citera
2012-12-08, 14:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
Men kommer det några räkningar? Om inte så är det ju bara att låta tidningarna trilla in?
Prenumerationen är tydligen "löpande". Så förr eller senare dimper det ner en faktura.
Citera
2012-12-08, 14:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Prenumerationen är tydligen "löpande". Så förr eller senare dimper det ner en faktura.
Okej.

Tänkte att tryckeriräkningen inte lär vara i paritet med ett sexpack folköl, förr eller senare tar Windeskogs pengar slut.
Senast redigerad av Easy-Lee 2012-12-08 kl. 14:19. Anledning: Rensade lite Yodaspeak.
Citera
2012-12-08, 14:27
Medlem
CreepyCrawls avatar
Citat:

Citat:
Jag undrar också. Nu börjar jag faktiskt tröttna på Windeskogs fåntratterier. Att göra sig onåbar för prenumeranter som vill säga upp sina prenumerationer är helt enkelt inte okej.

Jag gjorde såhär. Jag mailade först via formuläret på hemsidan, men efter att ha läst Skillts inlägg om att ha kopior på mailet vilket du inte får om du använder formuläret mailade jag på info@nationellidag.se

Efter att jag inte fått något svar på något av mailen ringde jag och kom faktiskt fram på första försöket och fick då bekräftat att min prenumeration var uppsagd. Än så länge verkar det vara lugnt iaf, dvs ingen räkning har trillat in.

Som extra tips sådär så kan jag rekommendera att använda något mailprogram som ger en möjlighet att få läskvitto på mailet, skulle dom då hävda att dom inte sett mailet är det ganska lätt att bevisa motsatsen antar jag. (Jag är nu ingen expert på området exakt hur läskvittensen funkar, om mottagaren måste tillåta att den skickas som på vissa mobiltelefoner men det kan kanske vara en idé?)
Citera
2012-12-08, 19:18
Medlem
Citat:

Det är nästan lite gulligt att ni svp:are går man ur huse för att sabotera NI.
Hur kan det komma sig att jag inte hade några problem att säga upp den då?
Tydligen bara svp:are och gamla nd:are som har det problemet, är det en konspiration månne?

Off topic: Hur ser du på att vavra har stulit NI:s prenumerantregister då?
Citera
2012-12-08, 19:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av svempakungen
Off topic: Hur ser du på att vavra har stulit NI:s prenumerantregister då?
"Stulit" är en social konstruktion. NI har kvar registret precis som förr.
Eller tar de inga backupkopior på sitt material?
Citera
2012-12-08, 20:46
Medlem
Citat:
"Stulit" är en social konstruktion. NI har kvar registret precis som förr.
Eller tar de inga backupkopior på sitt material?

Stulit= tagit något olovligen som inte är ens egen egendom.
Förövrigt finns det inget "ni" då jag inte har något med NI att göra.

Så om jag kopierar företagshemligheter från ett företag, då blir det inte stöld om dom har kvar det?
Dåligt med studieskulder i juridik va?
Citera
2012-12-08, 20:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av svempakungen
Stulit= tagit något olovligen som inte är ens egen egendom.
Förövrigt finns det inget "ni" då jag inte har något med NI att göra.

Så om jag kopierar företagshemligheter från ett företag, då blir det inte stöld om dom har kvar det?
Dåligt med studieskulder i juridik va?
Det var en dålig ordlek på kulturmarxistiskt manér, jag begriper dock att alla inte kan förstå alla skämt så jag är dig förklaringen skyldig, ok?

Och det här... NI = NationellIdag. Det måste kännas jobbigt att gå omkring med en käpp i rektum hela dagarna? Eller är du utsänd från Expo för att missförstå så mycket som möjligt?
Citera
2012-12-08, 21:01
Medlem
Citat:
Det var en dålig ordlek på kulturmarxistiskt manér, jag begriper dock att alla inte kan förstå alla skämt så jag är dig förklaringen skyldig, ok?

Och det här... NI = NationellIdag. Det måste kännas jobbigt att gå omkring med en käpp i rektum hela dagarna? Eller är du utsänd från Expo för att missförstå så mycket som möjligt?

Skriv så folk fattar då istället
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in