Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Hur avbeställer man egentligen en prenumeration på NI? Försökt ringa flera gånger men aldrig något svar, inte heller genom mail. Någon som kan säga hur dem lyckades?
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Jag undrar också. Nu börjar jag faktiskt tröttna på Windeskogs fåntratterier. Att göra sig onåbar för prenumeranter som vill säga upp sina prenumerationer är helt enkelt inte okej.
Jag gjorde såhär. Jag mailade först via formuläret på hemsidan, men efter att ha läst Skillts inlägg om att ha kopior på mailet vilket du inte får om du använder formuläret mailade jag på info@nationellidag.se
Efter att jag inte fått något svar på något av mailen ringde jag och kom faktiskt fram på första försöket och fick då bekräftat att min prenumeration var uppsagd. Än så länge verkar det vara lugnt iaf, dvs ingen räkning har trillat in.
Som extra tips sådär så kan jag rekommendera att använda något mailprogram som ger en möjlighet att få läskvitto på mailet, skulle dom då hävda att dom inte sett mailet är det ganska lätt att bevisa motsatsen antar jag. (Jag är nu ingen expert på området exakt hur läskvittensen funkar, om mottagaren måste tillåta att den skickas som på vissa mobiltelefoner men det kan kanske vara en idé?)