2011-10-25, 19:26
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Exakt. Det är inte trovärdigt att en av Vavra Suk själv vald tjänstledighet kommer så plötsligt mitt emellan två nummer att Sanna Hill hinner skriva om den på sin blogg innan "Vavra" () skriver om den på NI:s nätupplaga. Allt detta sker alltså mellan två nummer utan förannonsering.

Det kommer så småningom...

Ja det är ju troligare att psyksjuka neonazister med Sanna Hill i spetsen kapat tidningen.

Du har mycket att bevisa.
Citera
2011-10-25, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
Ja det är ju troligare att psyksjuka neonazister med Sanna Hill i spetsen kapat tidningen.
Jag ska spara det skrattet och det skämtet för framtida bruk. Du bör nog göra motsatsen.
Citera
2011-10-25, 19:36
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Jag ska spara det skrattet och det skämtet för framtida bruk. Du bör nog göra motsatsen.

Jag kommer idiotförklara dig mer än jag redan gjort.
Citera
2011-10-25, 19:56
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
....jo, påminn mig Micke vilka var det som cutta i Gävle, vilka misshandlade V.L och lämnade han i skogen? Ja inte var det deras antagonister iallafall.
En sak som vi kan fastställa iaf är att det inte var redaktionen på Nationell Idag, eller är du av en annan åsikt?

/Micke
Citera
2011-10-25, 20:51
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
En sak som vi kan fastställa iaf är att det inte var redaktionen på Nationell Idag, eller är du av en annan åsikt?

/Micke

Såklart inte, men jag tror personen du citerade åsyftade nassar i allmänhet.
Citera
2011-10-25, 22:44
Medlem
Stormtroopers avatar
Citat:
Hur tror nuvarande ledning att kända och säljande skribenter (säg Milld, de Geer, motpolsgänget etc) ställer sig till att fortsätta medverka i en tidning som via misshandel har kuppats av militanta, grovt kriminella neonazister? Kampanjen för sanningen kommer givetvis att nå ut till alla skribenter på tidningen och så långt det går till läsare och prenumeranter.
Är det där din personliga teori eller menar du att du vet att det faktiskt har hänt? Visar det sig att du har fel så kommer jag iaf utgå ifrån att du är galen eller något, för du verkar hela tiden hänga upp dig på massa konstigheter...
Citera
2011-10-25, 23:03
Medlem
the_dude82s avatar
Citat:
Där är du för snabb. Du bör kanske fundera på varför "Vavras" avskedsartikel kom först efter ditt påminnande om att det är brukligt med en sådan? Mycket talar istället för att saken verkligen inte bör vara utagerad, för någon (förutom för dem som är inblandade i kriminaliteten, så klart). Kom ihåg att vi har att göra med grovt kriminella psykopater och neonazister här. Att underteckna en avskedsartikel i Vavras namn skulle inte vara ett dugg konstigt för dessa individer. Informationen kommer att komma ut så småningom, den saken är klar. Men som sagt, för Sverigevänner bör ingenting vara "utagerat", än på länge...

En ganska skum avskedsartikel under alla omständigheter, det måste jag säga. Här ligger inte alla kort på bordet, det är helt tydligt.
Citera
2011-10-25, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormtrooper
Är det där din personliga teori eller menar du att du vet att det faktiskt har hänt? Visar det sig att du har fel så kommer jag iaf utgå ifrån att du är galen eller något, för du verkar hela tiden hänga upp dig på massa konstigheter...

Klart det inte har hänt. Trubbel i nazileden brukar försöka skylas över in i det sista. Så även denna gång.

Jag minns särskilt när SvP (då NSF) 2008, om jag minns året rätt, i samband med Folkets Marsch blev berövade all sin merchandise, hela kassan på 12 000 kr, fick sina bilar uppbrända och fick själva smörj i fruängen utanför Sthlm efter marschen. Då kom det på tal på nätet och alla nassar på nordisk förnekade det in i det sista. Tills någon postade en bild från motkraft när antifascister poserade med gatuvapen med en AFA-flagga i bakgrunden, iklädda NSF:s merhandise och viftandes med sedelbuntar från bytet. Då dog tråden om händelsen. För att aldrig mer återupptas

Vi får se om det händer något liknande här denna gång...
Citera
2011-10-25, 23:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av situation-alert
Klart det inte har hänt. Trubbel i nazileden brukar försöka skylas över in i det sista. Så även denna gång.

Jag minns särskilt när SvP (då NSF) 2008, om jag minns året rätt, i samband med Folkets Marsch blev berövade all sin merchandise, hela kassan på 12 000 kr, fick sina bilar uppbrända och fick själva smörj i fruängen utanför Sthlm efter marschen. Då kom det på tal på nätet och alla nassar på nordisk förnekade det in i det sista. Tills någon postade en bild från motkraft när antifascister poserade med gatuvapen med en AFA-flagga i bakgrunden, iklädda NSF:s merhandise och viftandes med sedelbuntar från bytet. Då dog tråden om händelsen. För att aldrig mer återupptas

Vi får se om det händer något liknande här denna gång...
Vad har ditt dravel med Vavras avhopp att göra? Var det inte "nazister" som kuppat/hotat till sig tidningen nyss?
Citera
2011-10-25, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Vad har ditt dravel med Vavras avhopp att göra? Var det inte "nazister" som kuppat/hotat till sig tidningen nyss?

Är du tappad? Jag påpekade bara att när saker är i gungning i nazzerörelsen så brukar man försöka tysta ner det och förneka att saker hänt in i det sista. Och så blir det tyst som i graven när sanningen kommer fram.

Jag undrade om det skulle bli samma sak denna gång (om det visar sig att Vavra blivit misshandlad osv).

Get it?
Citera
2011-10-26, 03:47
Medlem
Citat:
Där är du för snabb. Du bör kanske fundera på varför "Vavras" avskedsartikel kom först efter ditt påminnande om att det är brukligt med en sådan? Mycket talar istället för att saken verkligen inte bör vara utagerad, för någon (förutom för dem som är inblandade i kriminaliteten, så klart). Kom ihåg att vi har att göra med grovt kriminella psykopater och neonazister här. Att underteckna en avskedsartikel i Vavras namn skulle inte vara ett dugg konstigt för dessa individer. Informationen kommer att komma ut så småningom, den saken är klar. Men som sagt, för Sverigevänner bör ingenting vara "utagerat", än på länge...

Jag tror inte att de inblandade är så korkade att de skulle publicerat artikeln om Suk inte gett sitt godkännande till det. Om artikeln är falsk skulle Suk hålla hela tidningens framtid i sin hand. Det enda han skulle behöva göra för att sänka hela NI vore att göra en enkel polisanmälan om urkundsförfalskning. Ingen tidning, inte ens NI, skulle överleva det.
Citera
2011-10-26, 07:06
Medlem
Det finns inget som säger att det ligger i Suks intresse att det här kommer ut. Det är inte omöjligt att misshandeln bara blev den avgörande faktorn som fick bägaren att rinna över. Att ha arbetat i hans tempo, med dåligt betalt, under så pass många år är det få som klarar av.

De NDare som gått ut och sagt att alla rykten inte stämmer ljuger eller vet inte sanningen. Eftersom det är så pass många som inte är NDare som känner till det här så är sannolikheten att de inte vet om vad som hänt väldigt liten, slutsatsen av det kan ni ju själva dra.

Skrev tidigare att jag kände till hur det låg till, sanningen kommer att komma ut (och har gjort det till många människor redan) Er "damage control" borde snarare vara att erkänna skiten, det behöver inte ens bli värsta grejen. Er trovärdighet skulle tjäna på det i längden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in