2012-10-11, 12:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Jag skiter naturligtvis i vad du påstår dig veta. Hittills har du och dina ND-polare inte lagt fram ett enda bevis. Ni kanske har rätt men det förändrar inte frånvaron av bevis.

Jag vill återigen säga att jag inte är medlem i ND, dock prenumerant på tidningen.
Citera
2012-10-11, 12:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JapanKina
Jag fick för mig att nationalister inte har så mycket till över för polisen eller rättsväsendet. Ändå väljer man nu att låta just polisen och eventuellt domstol avgöra en intern konflikt inom ND/NI?

Är det lite motsägelsefullt kanske?

Varför skulle inte nationalister tro på en rättstat? De om något gör väl det?
Citera
2012-10-11, 13:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Om jag nu gett Marc på käften så hade det nog personliga skäl ska du se, inget hat mot ND eller NI.

Vad gäller Vavra så finns det nog mer till det här än vad som kommit fram, så vi får väl vänta på vad polisutredningen säger. Men att en man vill behålla sitt livsverk utan att någon tjyvar det från honom kan jag förstå.

/Micke

Nja, vad jag har hört var det rent partiorganisatoriskt. Men jag har som sagt aldrig fått höra din version.

NI är inte Vavras "livsverk", det är en skapelse av den nationalistiska rörelsen - något man gjort tillsammans.
Citera
2012-10-11, 13:13
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillor
Nja, vad jag har hört var det rent partiorganisatoriskt. Men jag har som sagt aldrig fått höra din version.

NI är inte Vavras "livsverk", det är en skapelse av den nationalistiska rörelsen - något man gjort tillsammans.
Finns ingen version att förmedla då det uppenbarligen aldrig hänt, om vi får tro utredningen.

Mina personliga åsikter om Vavra är väl inte speciellt positiva, men vad gäller hans arbete med NI så kan vi enbart konstatera att utan Vavra ingen tidning och framför allt inget presstöd.

/Micke
Citera
2012-10-11, 13:49
Bannlyst
Citat:
Finns ingen version att förmedla då det uppenbarligen aldrig hänt, om vi får tro utredningen.

Mina personliga åsikter om Vavra är väl inte speciellt positiva, men vad gäller hans arbete med NI så kan vi enbart konstatera att utan Vavra ingen tidning och framför allt inget presstöd.

/Micke

Jasså? Var det inte du som sa att det var ok att ljuga för polisen? Det + att slå ner en nationalism - är det folkgemenskap det?

Utan alla som raggade prenumranter så inget presstöd. Vavra har vare sig gjort NI själv eller klarat det om han förskte. Att han då kallar det hans egen tidning, är inte det lite märkligt?
Citera
2012-10-11, 14:12
Medlem
Citat:
Först hatet? Visst, att du hatar ND/NI är väl ingen hemlighet? Var inte det anledningen till att du spöade upp Marc?

Sedan Vavra. Kritiserar du alls hans stöld av tidningen? Om så, mycket bra.
Klart dom inte kommer kritisera vavra, dom som nu slänger käft är ju alla svpare.
Dom vill ju givetvis lägga beslag på det stulna prenregistret och vavra.
Vänta lite ska du se att det dyker upp massa svpare i den nya NI

Sen undrar man ju när folk ska börja ta tag i vissa andra dårar som är med i Partiet.
Aaa, just, aldrig, för det går ju bra att sprida skit åt ett håll, men när dom själva kritiseras så är det bara troll som håller på.
Citera
2012-10-11, 14:17
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Klart dom inte kommer kritisera vavra, dom som nu slänger käft är ju alla svpare.

Sen undrar man ju när folk ska börja ta tag i vissa andra dårar som är med i Partiet.
Aaa, just, aldrig, för det går ju bra att sprida skit åt ett håll, men när dom själva kritiseras så är det bara troll som håller på.

Och du är en bitter nationaldemokrat, inget nytt under solen direkt. Dina konspirationsteorier hör inte hemma här.
Citera
2012-10-11, 14:19
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svempakungen

Den som lever får se, men om jag får gissa så har du fel som så många gånger förut. Börjar blir riktigt tröttsamt nu, kan du inte visa lite intelligens och gissa rätt för en gångs skull?

Men varför skulle man ge sig in i ytterligare ett tidningsprojekt när man redan driver realisten och Framåt? Enklare vore väl att göra en tidning som når presstöd av någon av dem än att börja på ny kula, eller?

/Micke
Citera
2012-10-11, 14:23
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Jasså? Var det inte du som sa att det var ok att ljuga för polisen? Det + att slå ner en nationalism - är det folkgemenskap det?

Utan alla som raggade prenumranter så inget presstöd. Vavra har vare sig gjort NI själv eller klarat det om han förskte. Att han då kallar det hans egen tidning, är inte det lite märkligt?
Jag har inte talat med polisen i det ärendet så något ljuga blev det aldrig, du är en mycket märklig person måste jag säga. Vidare så om jag ska tolka dig rätt så säger du att man aldrig får lyfta en hand mot en annan nationell oavsett hur stort svin han är? Märklig syn på nationalismen, ska även den här ideologiska synen gälla i ett framtida styre? Vore smidigt att komma undan med alla brott bara för att man nationalist, annars finns ingen folkgemenskap. Tack men nej tack.

/Micke
Citera
2012-10-11, 19:55
Bannlyst
Citat:
Den som lever får se, men om jag får gissa så har du fel som så många gånger förut. Börjar blir riktigt tröttsamt nu, kan du inte visa lite intelligens och gissa rätt för en gångs skull?

Men varför skulle man ge sig in i ytterligare ett tidningsprojekt när man redan driver realisten och Framåt? Enklare vore väl att göra en tidning som når presstöd av någon av dem än att börja på ny kula, eller?

/Micke

Skall man höra från en av SvP:s ideologer som räknar att ta minst 30 % av SD:s väljare.

Föresten - har du och Magnus hört av Tor senast?
Citera
2012-10-11, 19:57
Bannlyst
Citat:
Jag har inte talat med polisen i det ärendet så något ljuga blev det aldrig, du är en mycket märklig person måste jag säga. Vidare så om jag ska tolka dig rätt så säger du att man aldrig får lyfta en hand mot en annan nationell oavsett hur stort svin han är? Märklig syn på nationalismen, ska även den här ideologiska synen gälla i ett framtida styre? Vore smidigt att komma undan med alla brott bara för att man nationalist, annars finns ingen folkgemenskap. Tack men nej tack.

/Micke

Du höjer dina närvar främst mot nationaliser som Marc. Och vad var det du sa till Windeskog Nationell och FB?
Citera
2012-10-11, 20:01
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Skall man höra från en av SvP:s ideologer som räknar att ta minst 30 % av SD:s väljare.

Förlåt. Jag tycker bra om Micke, och jag vill inte förringa honom -- men tror du i din konspiratoriska hjärna att han är en av SvP:s ideologer? Vad har du för källa på det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in