Citat:
Ursprungligen postat av Nathatare
Marc är nazist när han pratar med nazister...
Hursomhelst känns det otroligt ansvarslöst av kuppmakarna att försöka sätta en så helt inkompetent varelse som forumtrollet-Windeskog som redaktör för Sveriges ända nationalistiska tidning med presstöd. Vad tänker folk med liksom

Ja, det är helt jävla sanslöst och bisarrt. Jag skrev ett inlägg för några dagar sedan om att det finns en handfull människor inom "rörelsen" som är oändligt mycket mer skadliga än EXPO, Säpo och alla våldsamma antifascister tillsammans. Det var precis sådant här jag pratade om.
Nu är man alltså på god väg att förstöra ett av de mest avundsvärda, bästa och geniala nationalistiska projekt som startats sedan jag blev politiskt intresserad tack vare småpåveri, maktfullkomlighet och inbördes käbbel.
De borde få ett rejält kok stryk, och om detta nu skulle leda till att Nationell Idag försvinner eller förlorar sitt presstöd, ja då då förtjänar de bra mycket mer än så.
Ny som yrar om nazister till höger och vänster kan förslagsvis göra det i en annan tråd, här försöker vuxna människor att prata om ämnen av yttersta vikt, har ni inte vett nog att förstå det så gör ni bäst i att hålla käften.