Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-09-01, 23:13
  #1
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Den gamla tråden om Jimmy windeskog har blivit låst. Den handlade primärt om hans ölsnatterier. Eftersom minst en moderator upplevde
att de fick mkt meddelanden om att tråden var OT bl a, blev den låst. Därmed startar jag en ny tråd där allt som berör den rikskände rikspolitikern Jimmy Windeskog kan tas upp.

Ölsnatteriet.
Expoartikel om incidenten:
http://www.expo.se/index_1.php?pg=ht...ww/1_1659.html

JW godtog ett strafföreläggande. Han har hävdat att han var på svensexa, och att allt var ett beklagligt missförstånd. Frågan är varför
han godtog ett strafföreläggande när han var oskyldig. Särskilt med tanke på vad detta kostat honom.

Lånet.
Han har lånat pengar som han hittills inte velat betala tillbaka.

Denna blogg berör denna incident:
http://parasitpolitikern.blogspot.com/

Hur är det med betygen?
Sedan postades det rykten om hans betyg. Att han inte skulle ha tillräckligt med behörighet för att läsa på högskolenivå. Detta raderades dock i den förrra tråden eftersom det ansågs vara offtopic. Här är inget OT.

Övrigt/Annat
Det har även avslöjats att han haft kontakt med Cecilia Beckroth, enligt hans egen utsago en rikspolitiker. Undrar vad kul de två kan hitta på.
Citera
2006-09-01, 23:23
  #2
Avstängd
hi2jacs avatar
Wiki

http://sv.wikipedia.org/wiki/Jimmy_Windeskog

Så folket vet vilken nasserassesmurf det nu ska fulgrävas på
Citera
2006-09-01, 23:36
  #3
Medlem
Frappants avatar
Jimmy är en av de mera bisarra figurer som den i huvudsak utomparlamentariska politiken har frambringat, vilket inte säger lite. Det är han, och figurer som han, som hållit den invandringskritiska opinionen nere och utan gångbara alternativ genom sitt slödderleverne och sina misslyckade liv som bådadera utgjort allra sämsta tänkbara reklam och största möjliga avskräckning. Jimmys pundarkvart i Trollhättan, staden där han upprätthöll ett mandat för SD, gick nästan inte att sanera sedan han tvingats lämna den..
Citera
2006-09-01, 23:45
  #4
Medlem
Frappants avatar
Jimmy har aldrig uppnått något i hela sitt liv, annat än sånt han lurat av folk med tro på människan och människans ärlighet. Att inte ens försöka betala av ett hederslån till en person som ställt upp i nöd, samtidigt som lall-Jimmy står i TV och påstår att han betalat andra skulder, det kan man inte ens kalla svinaktigt. Man vill inte förolämpa svin på det sättet.

Anledningen till att väktaren i Kupolen fick uppmärksamheten riktad mot Jimmy när han stal, trots att Jimmy är en i hög grad intetsägande och obetydlig figur, var antagligen det sätt på vilket Jimmy stank piss.

Jimmy har mycket grav dyslexi, det kan man inte minst konstatera här på forumsidan där han oräkneliga gånger i rad tolkar påståendet "*** har inte hotat mig, och jag är inte rädd för ***" som det motsatta: "*** har hotat mig, och jag är rädd för ***". Vilken del av "inte" är det egentligen som Jimmy Windeskog har svårt att förstå?
Citera
2006-09-01, 23:59
  #5
Medlem
Frappants avatar
Jimmys cynism och brist på grundläggande hederlighet är antagligen det som kommer närmast oändligheten. Hans moraliska kompass snurrar som en jävla flygplanspropeller. Sedan han år 2001 med alla tänkbara svinaktiga medel sparkat ut nationalisterna ur SD, pissat på dem med alla tänkbara lögner och tillmälen, passade det plötsligt Jimmys egenintresse bäst att gå med dem igen där de satt i ND. Så mycket var hans "övertygelse" värd. Han skulle gå med i folkpartiet imorgon om de inte vore så intoleranta mot socialt handikappade alkisar, nollor och luffare.
Citera
2006-09-02, 00:15
  #6
Avstängd
hi2jacs avatar
Skvaller å fulgräv

Frappant, snälla. Du som känner honom, fram med fakta, skvaller å annat. Att du inte diggar honom har vi fattat för länge sen
Citera
2006-09-02, 00:22
  #7
Medlem
Frappants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hi2jac
Frappant, snälla. Du som känner honom, fram med fakta, skvaller å annat. Att du inte diggar honom har vi fattat för länge sen

Förstår inte riktigt - hittar du INGA fakta, varav en del skvaller, i mina tre inlägg ovan?

Jag har mycket, mycket mer på lut (och en riktig H-bomb lär ska komma från bloggen vars namn är så många förhatligt och skall bliva outsagt) men jag tycker uppriktigt sagt det är lite patetiskt när EN debattör skriver mer än tre inlägg i följd i samma tråd, det verkar rätt mycket som om han pratar med sig själv.

Men när Jimmy själv kommer hit och börjar stolla kan jag lova dig en härlig dynamik och ett aldrig sinande ymnighetshorn av debatt, så vänta bara. Den här tiden på dygnet ger väl heller inte helt optimal sprutt på debatten.
Citera
2006-09-02, 00:32
  #8
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmy Windeskog
Jag och CB har verkligen inte talat smutskastning, det ligger liksom inte i min agenda.

Hmm, du säger detta, men jag finner din start av denna tråd:

Ursparkad wannaber SD som tydligen slår kvinnor
http://www.flashback.org/showthread.php?t=368041

Vara just smutskastning. Förklara gärna lite tydligare vad du menar med smutskastning?
Citera
2006-09-02, 00:36
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frappant
Jag har mycket, mycket mer på lut.
...
Den här tiden på dygnet ger väl heller inte helt optimal sprutt på debatten.
Vi är många som väntar...
Vem var brudgummen som skulle firas med 18 folköl, sås å strips? Var det tågstädaren aka "den framgångsrike företagaren"?
Vilka kompisar var med på ICA Kupolen och spelade rugby utan tacklingar med en sexpack som boll men "vägrar" vittna till JimmYs fördel?
Har JimmY och CB träffats irl?

Tja... det var några frågor som tarvar ett svar...
Citera
2006-09-02, 00:37
  #10
Medlem
Frappants avatar
Jimmys liv är smutskastning. I den disciplinen är han ohotad världsmästare. Som skvaller- och intrigkärring är han något av en legend i SD-kretsar. Det var inte minst han (OK, flera andra var med) som med fulspel bakom kulisserna mobbade ut och knäckte den person han hycklande kallar för sin "politiske mentor", Anders Klarström, SD:s förste ordförande.

Smuts är substansen Jimmy är gjord av. Det är hans element. Hans smutskastning beror på att han vill dra ner alla andra i smutsen, dem också.
Citera
2006-09-02, 00:44
  #11
Medlem
Frappants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Vi är många som väntar...
Vem var brudgummen som skulle firas med 18 folköl, sås å strips? Var det tågstädaren aka "den framgångsrike företagaren"?
Vilka kompisar var med på ICA Kupolen och spelade rugby utan tacklingar med en sexpack som boll men "vägrar" vittna till JimmYs fördel?
Har JimmY och CB träffats irl?

Tja... det var några frågor som tarvar ett svar...

Hoppas du inte kräver faktaspäckade svar av just mig, .LA, för på de här punkterna kan jag faktiskt inte leverera! Min uppfattning sammanfaller med Kleopatras: att allt var en historia som Jimmy ljög ihop i efterhand för att plasta över de sprickor han såg att den gav i hans image.

Brudgummen och den rugbyspelande svensexan (eller "sexsexan" som Jimmy skriver, vad han nu menar med det) har helt enkelt aldrig funnits. Han åkte dit, och blev dömd, och det kunde han för första gången i sitt liv inte ljuga bort, nu fanns det klara fakta på bordet, svart på vitt.

Men vad han kunde göra var att försöka skapa en mer spännande bild av sig själv, som en av flera rugbyspelare på Kupolen, i stället för den trista verkligheten med en ensam snatteriräd för att slippa egenfinansiera dyra folköl.
Citera
2006-09-02, 00:50
  #12
Medlem
Frappants avatar
Närå, han skrev ett inlägg så sent som för mindre än en minut sedan. Och påståenden om sig själv brukar han ju vara pigg på att försöka dementera med lysande turneringar som "Du är dum!", "Läs min blogg!", "Du misshandlar kvinnor!" eller killern "Det är klart att du som är så dum inte förstår det!".

Han PM-ar nog just nu moderatorer för att försöka få bort tråden, han brukar ju börja med det. Annars får vi väl sköta oss själva, det går bra det med men det blir inte den där härliga sprutten med +10 debattsidor på ett dygn som det blir när han själv börjar släppa sina avgaser i trådar om honom själv.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback