2012-05-29, 15:22
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svempakungen
Det spelar ingen roll, nu var det micke som nämnde enighet denna gång, nästa gång är det någon annan som snackar vitt och brett om det.
Alltid samma sak, mycket snack och ingen verkstad.
Iom att du inte anmärkte på resten av det jag skrev så antar jag att du håller med.
Krävs både två parter och lite ödmjukhet för att nå enighet, NI gör det bra. De håller sig väl med alla och ger alla samma chans. Organisationerna är inte lika bra på det, men det ser bättre ut nu än tidigare.

/Micke
Citera
2012-05-29, 15:30
Medlem
Stormtroopers avatar
Citat:
Det spelar ingen roll, nu var det micke som nämnde enighet denna gång, nästa gång är det någon annan som snackar vitt och brett om det.
Alltid samma sak, mycket snack och ingen verkstad.
Fast uttalandet kom ju nu och man får väl ge folk en chans till att efterleva det från och med nu innan man dömer dem.
Citat:
Iom att du inte anmärkte på resten av det jag skrev så antar jag att du håller med.
Låter bättre om vi säger att jag inte tyckte att du hade fel.
Citera
2012-05-29, 15:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Krävs både två parter och lite ödmjukhet för att nå enighet, NI gör det bra. De håller sig väl med alla och ger alla samma chans. Organisationerna är inte lika bra på det, men det ser bättre ut nu än tidigare.

/Micke

Tankar om dina ständiga hot påverkar något?
Citera
2012-05-29, 15:37
Medlem
Nord88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Enligt Windeskog (och han bör väl veta) så är ägandeförhållandena oförändrade http://www.nordisk.nu/showthread.php?t=56413&p=631322&viewfull=1#post631 322

Alltså, Marc kontrollerar fortfarande ägandet av tidningen. Skillnaden är att Hill som inte var medlem i ND petas till förmån för Vavra som är medlem i ND. Tidningen har inte blivit mer oberoende från partiet, det verkar vara en skenmanöver och istället verkar man gå i motsatt riktning.

Mycket tråkigt, men tills något annat förklaras från tidningens håll så är det så jag ser det.

Tråkigt för alla som hade hoppats på att bli av med den dyslektiska dvärghoran Marc. Hur kan det svagbegåvade pisshuvudet ha någon respekt kvar hos någon endaste människa och hur kan NDare vara så jävla inkompetenta att de inte lyckas manövrera ut ett sådant psykfall? Marc skulle gladeligen störta hela den svenska nationella oppositionen i avgrunden bara han får vara kapten på skeppet när det sjunker. Dags att någon plockar bort den maktgalna psykopaten, en man som inte har några talanger och inte kan skriva bör inte ha något att göra med en tidning.

Finns det någon som tycker om Marc och finns det någon som kan förklara varför jag fortfarande tvingas höra hans namn nämnas i nationella kretsar?
Citera
2012-05-29, 17:29
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevligochmysig
Tankar om dina ständiga hot påverkar något?
Faktiskt inte, de som jag lovat stryk har fått stryk om tillfället har infunnit sig. Så några hot har det aldrig varit tal om, snarare löften skulle jag vilja påstå.

Men vad har det med NI att göra? Tycker rätt bra om redaktionen på NI, även Vavra trots att vi inte hann träffas så mycket.

/Micke
Citera
2012-05-29, 17:30
Medlem
Hur fan tänker Realisten och SvP när de i tider av snabba framsteg för partiet väljer att alliera sig med "rörelsens" två mest korkade personer, som dessutom gjort sig kända för intrigmakeri och våldsamheter? MS och MS har väl visat att allt de tar i blir till skit? Frågan är ärligt menad, hur fan fungerar ni? Finns det ingen kvalitetskontroll eller eftertänksamhet någonstans i partiets eller tidningens ledning?
Senast redigerad av IvanLendl 2012-05-29 kl. 17:33.
Citera
2012-05-29, 17:31
Medlem
Citat:
Faktiskt inte, de som jag lovat stryk har fått stryk om tillfället har infunnit sig. Så några hot har det aldrig varit tal om, snarare löften skulle jag vilja påstå.

Men vad har det med NI att göra? Tycker rätt bra om redaktionen på NI, även Vavra trots att vi inte hann träffas så mycket.

/Micke

Micke, din e-kuk är så stor att den sväller över hela flashback. "Om tillfället infunnit sig"...
Citera
2012-05-29, 17:43
Bannlyst
Citat:

/Micke

Det är ju skribenter i NI du skall göra upp med, på redaktionen. Det har rätt mycket med NI att göra. Och ordet "hot" verkar du inte begripa vad det betyder.
Senast redigerad av trevligochmysig 2012-05-29 kl. 17:45.
Citera
2012-05-29, 18:01
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av situation-alert
Micke, din e-kuk är så stor att den sväller över hela flashback. "Om tillfället infunnit sig"...

Det kommer ju verkligen från rätt person....
Citera
2012-05-29, 18:31
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevligochmysig
Det är ju skribenter i NI du skall göra upp med, på redaktionen. Det har rätt mycket med NI att göra. Och ordet "hot" verkar du inte begripa vad det betyder.
Jo, de producerar något enormt Och visst, om Windeskog känner sig hotad av att jag vill nypa honom i näsan så tror jag inte Stockholm är rätt stad för honom, någonstans.

Ska vi kanske ta och fråga de som sett arbetet från insidan hur mycket Windeskog bidrar till tidningen? Utslaget på ett år så skriver väl Vavra, Sanna mfl, 99,9% de där två artiklarna som blev över fick Windeskog äran att skriva. Det är ju ingen hemlighet att Windeskog flyttade ner från Borlänge efter att det försvann lite folk och bor på kansliet i perioder. En ganska härlig grej faktiskt, efter att ha varit helt tyst och hånad av de andra på kontoret som dök han upp som en glad liten hund när husse kallade.

Och du får gärna kalla det jag skriver för att inte vara enig, för det är helt korrekt. Jag och Windeskog är inte eniga och kommer aldrig bli. Men jag ska däremot glädjas med honom och mitt folk om han någonsin gör något bra. Och nej, det räknas inte att vingla upp på fyllan under en "presskonferens" och skrika att man ska "knulla någons mamma" eller att man snor ett 6-pack öl på Coop.

Det vore ju högst tragiskt om denne gosse fick något inflytande överhuvudtaget i NI. Men nu vet jag att Vavra är tämligen känslig när det kommer till hans skötebarn tidningen så jag litar fullt ut på hans goda omdöme.

/Micke
Citera
2012-05-29, 18:49
Medlem
Citat:
Jo, de producerar något enormt Och visst, om Windeskog känner sig hotad av att jag vill nypa honom i näsan så tror jag inte Stockholm är rätt stad för honom, någonstans.

Ska vi kanske ta och fråga de som sett arbetet från insidan hur mycket Windeskog bidrar till tidningen? Utslaget på ett år så skriver väl Vavra, Sanna mfl, 99,9% de där två artiklarna som blev över fick Windeskog äran att skriva. Det är ju ingen hemlighet att Windeskog flyttade ner från Borlänge efter att det försvann lite folk och bor på kansliet i perioder. En ganska härlig grej faktiskt, efter att ha varit helt tyst och hånad av de andra på kontoret som dök han upp som en glad liten hund när husse kallade.

Och du får gärna kalla det jag skriver för att inte vara enig, för det är helt korrekt. Jag och Windeskog är inte eniga och kommer aldrig bli. Men jag ska däremot glädjas med honom och mitt folk om han någonsin gör något bra. Och nej, det räknas inte att vingla upp på fyllan under en "presskonferens" och skrika att man ska "knulla någons mamma" eller att man snor ett 6-pack öl på Coop.

Det vore ju högst tragiskt om denne gosse fick något inflytande överhuvudtaget i NI. Men nu vet jag att Vavra är tämligen känslig när det kommer till hans skötebarn tidningen så jag litar fullt ut på hans goda omdöme.

/Micke

Tyckte det var någon som sa att man skulle skjuta eventuella meningsskiljaktigheter åt sidan för att kunna skapa enighet......
Men vi ska väl ge dig en chans micke
Citera
2012-05-29, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Hur fan tänker Realisten och SvP när de i tider av snabba framsteg för partiet väljer att alliera sig med "rörelsens" två mest korkade personer, som dessutom gjort sig kända för intrigmakeri och våldsamheter? MS och MS har väl visat att allt de tar i blir till skit? Frågan är ärligt menad, hur fan fungerar ni? Finns det ingen kvalitetskontroll eller eftertänksamhet någonstans i partiets eller tidningens ledning?

Toúche!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in