Citat:
Ursprungligen postat av trevligochmysig
Det är ju skribenter i NI du skall göra upp med, på redaktionen. Det har rätt mycket med NI att göra. Och ordet "hot" verkar du inte begripa vad det betyder.
Jo, de producerar något enormt

Och visst, om Windeskog känner sig hotad av att jag vill nypa honom i näsan så tror jag inte Stockholm är rätt stad för honom, någonstans.
Ska vi kanske ta och fråga de som sett arbetet från insidan hur mycket Windeskog bidrar till tidningen? Utslaget på ett år så skriver väl Vavra, Sanna mfl, 99,9% de där två artiklarna som blev över fick Windeskog äran att skriva. Det är ju ingen hemlighet att Windeskog flyttade ner från Borlänge efter att det försvann lite folk och bor på kansliet i perioder. En ganska härlig grej faktiskt, efter att ha varit helt tyst och hånad av de andra på kontoret som dök han upp som en glad liten hund när husse kallade.
Och du får gärna kalla det jag skriver för att inte vara enig, för det är helt korrekt. Jag och Windeskog är inte eniga och kommer aldrig bli. Men jag ska däremot glädjas med honom och mitt folk om han någonsin gör något bra. Och nej, det räknas inte att vingla upp på fyllan under en "presskonferens" och skrika att man ska "knulla någons mamma" eller att man snor ett 6-pack öl på Coop.
Det vore ju högst tragiskt om denne gosse fick något inflytande överhuvudtaget i NI. Men nu vet jag att Vavra är tämligen känslig när det kommer till hans skötebarn tidningen så jag litar fullt ut på hans goda omdöme.
/Micke