2012-06-10, 13:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Kör på du, du har min tillåtelse att berätta allt

Ska bli intressant att höra om du har någon koll. Så vad låg bakom den eventuella misshandeln? Det är en specifik händelse vi letar efter här och nej, det har inget att göra med något samtal mellan Marc och mig.

/Micke

"Eventuella"?
Citera
2012-06-10, 15:17
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevligochmysig
"Eventuella"?
Ja? Jag har inga bevis för att den ägt rum, har du?

/Micke
Citera
2012-06-10, 16:01
Medlem
Stormtroopers avatar
Citat:
"Eventuella"?
Om du tänker efter så är det där ett indirekt erkännande från Skillt.
Citera
2012-06-10, 16:05
Bannlyst
Citat:
Ja? Jag har inga bevis för att den ägt rum, har du?

/Micke

Du upphör verkligen inte att förvåna. Inte ens de mest brutala beskrivningarna av din person är rättvisa.
Citera
2012-06-10, 16:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stormtrooper
Om du tänker efter så är det där ett indirekt erkännande från Skillt.

Om det nu var medvetet. Förmodligen inte.
Citera
2012-06-10, 16:12
Medlem
Stormtroopers avatar
Citat:
Om det nu var medvetet. Förmodligen inte.
Jag tror han är medveten om vad han skriver när det står en misshandelsdom på spel. Hade han velat så hade han kunnat förneka händelsen istället för att diskutera den som en hypotes.
Citera
2012-06-10, 16:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stormtrooper
Jag tror han är medveten om vad han skriver när det står en misshandelsdom på spel. Hade han velat så hade han kunnat förneka händelsen istället för att diskutera den som en hypotes.
Han skröt om på Sanna Hills Facebook om hur de bönade för sina liv, så det finns massor av bevis mot honom som han själv skapar. Han har ett rykte att leva upp till och spelar ut detta tillfälle.
Citera
2012-06-10, 16:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Viracocha
Han skröt om på Sanna Hills Facebook om hur de bönade för sina liv, så det finns massor av bevis mot honom som han själv skapar. Han har ett rykte att leva upp till och spelar ut detta tillfälle.

Exakt, med alla de hotelser han sprider runt är det svårt att tänka sig en uttänkt taktik.
Citera
2012-06-10, 17:01
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Du upphör verkligen inte att förvåna. Inte ens de mest brutala beskrivningarna av din person är rättvisa.
Du skulle bara veta hur brutal jag kan vara Iof är väl inte undren tid förbi så vem vet när man får visa den svenska vreden igen. Sanna har ju behandlats minst sagt illa, så är väl inte omöjligt att både jag och Jonas får skälla på de inblandade vid något väl valt tillfälle. Men fram tills dess - fridens liljor.

/Micke
Citera
2012-06-10, 17:09
Bannlyst
Citat:
Du skulle bara veta hur brutal jag kan vara Iof är väl inte undren tid förbi så vem vet när man får visa den svenska vreden igen. Sanna har ju behandlats minst sagt illa, så är väl inte omöjligt att både jag och Jonas får skälla på de inblandade vid något väl valt tillfälle. Men fram tills dess - fridens liljor.

/Micke

Det är rörande hur du bryr dig om människor som inte vill ha med dig att göra! Ett bevis på din stora empati, osjälviskhet och altruism antar jag.
Citera
2012-06-10, 17:19
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Det är rörande hur du bryr dig om människor som inte vill ha med dig att göra! Ett bevis på din stora empati, osjälviskhet och altruism antar jag.
Ja, så är det. Är det ytterligare en av dina sanningar som kommer fram nu? Följande postades på min facebook för 6 timmar sen:

"Sanna Hill: När kommer du tillbaka till Stockholm då? Här sitter vi och väntar och väntar..."

Man skulle kunna säga att jag och Sanna är de bittraste av ovänner, eller kanske inte... Har du fler sanningar du vill presentera för oss? Fridens liljor på dig, nu ska jag äta fruktsallad med en sinnessjukt vacker och snäll flicka.

ps. Försök att inte gå på folkölen så hårt nu

/Micke
Citera
2012-06-10, 17:22
Bannlyst
Citat:
Ja, så är det. Är det ytterligare en av dina sanningar som kommer fram nu? Följande postades på min facebook för 6 timmar sen:

"Sanna Hill: När kommer du tillbaka till Stockholm då? Här sitter vi och väntar och väntar..."

Man skulle kunna säga att jag och Sanna är de bittraste av ovänner, eller kanske inte... Har du fler sanningar du vill presentera för oss? Fridens liljor på dig, nu ska jag äta fruktsallad med en sinnessjukt vacker och snäll flicka.

ps. Försök att inte gå på folkölen så hårt nu

/Micke

Ja just det, jag glömde ju att inte bara berömma din altruism utan också för din höga intelligens och sinnesnärvaro.
Fast vad vet jag? Jag vill ju helst inte ha med droger att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in