2012-06-10, 17:32
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevligochmysig
Ja just det, jag glömde ju att inte bara berömma din altruism utan också för din höga intelligens och sinnesnärvaro.
Fast vad vet jag? Jag vill ju helst inte ha med droger att göra.
Tror du kommer att uppskatta min nästa krönika som behandlar just... våld. Kanske t.o.m. den kan publiceras på NI, den som lever får se.

/Micke
Citera
2012-06-10, 17:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Tror du kommer att uppskatta min nästa krönika som behandlar just... våld. Kanske t.o.m. den kan publiceras på NI, den som lever får se.

/Micke

Jag tror hela Sverige håller andan i väntan på dina ideologiska grubblerier.
Citera
2012-06-10, 18:03
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Jag tror hela Sverige håller andan i väntan på dina ideologiska grubblerier.
Riktigt sån tur har jag nog inte, men ungefär 1700 visningar á 4:50 minuter har min krönika om norrland och nationalism fått hittills, vilket fås ses som helt ok. Snart kanske man presterar så bra att man får skicka in en krönika i NI, kan du lägga ett gott ord för mig?

/Micke
Citera
2012-06-10, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Riktigt sån tur har jag nog inte, men ungefär 1700 visningar á 4:50 minuter har min krönika om norrland och nationalism fått hittills, vilket fås ses som helt ok. Snart kanske man presterar så bra att man får skicka in en krönika i NI, kan du lägga ett gott ord för mig?

/Micke

Det är klart jag skall göra Micke, men jag är rädd för att inte ens mitt ord räcker för att stärka dina aktier i mina kretsar.
Citera
2012-06-10, 21:05
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Det är klart jag skall göra Micke, men jag är rädd för att inte ens mitt ord räcker för att stärka dina aktier i mina kretsar.

Om du rekommenderade en artikel av Skillt skulle den förmodligen inte publiceras, det är inte direkt som att ditt rykte är bättre än någon annans.
Citera
2012-06-10, 21:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Om du rekommenderade en artikel av Skillt skulle den förmodligen inte publiceras, det är inte direkt som att ditt rykte är bättre än någon annans.

Jag antar att du inte läser NI.
Citera
2012-06-10, 21:47
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:

Så ofta jag kan men det är knappast dina bidrag som lockar någon till att läsa NI.
Citera
2012-06-10, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Så ofta jag kan men det är knappast dina bidrag som lockar någon till att läsa NI.

Jag är djupt tacksam över dina spekulationer. Helt i klass med Skillts inlägg att det är tack vare honom NI ens existerar.
Citera
2012-06-29, 00:21
Bannlyst
Sparar ni era gamla NI-tidningar? Om inte, vad brukar ni göra med dem? Själv brukar jag ha med mig ett par stycken och lämna kvar när jag ska åka buss/tåg eller ska till platser där det finns väntrum osv.
Citera
2012-06-29, 00:23
Bannlyst
Citat:
Jag läser NI. Vilka texter är det du har författat?
Citera
2012-06-29, 00:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Jag läser NI. Vilka texter är det du har författat?

Det skall du nog svara MrSkargard om, jag är inte säker på vad han menar. Jag bara fick intrycket att han inte läste tidningen.
Senast redigerad av trevligochmysig 2012-06-29 kl. 00:41.
Citera
2012-06-29, 00:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Sparar ni era gamla NI-tidningar? Om inte, vad brukar ni göra med dem? Själv brukar jag ha med mig ett par stycken och lämna kvar när jag ska åka buss/tåg eller ska till platser där det finns väntrum osv.

Jag arkiverar dem, fast det börjar bli lite omständigt nu efter så många år.

Fast jag sprider den givetvis också, men inte mitt eget nummer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in