2012-05-28, 14:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Ser tidningen Nationell Idag Svenskarnas Parti som en politisk motståndare?! Tidningen har en kolumnist (JDG) som tillhör Svenskarnas Parti och jag tycker man fram till nu gett partiet ganska positiv uppmärksamhet (t ex fick ju SVP och FNU:s 1:a maj demonstration mer utrymme än ND:s dito). Det är kanske något som kommer ändras när tidningen nu blivit "oberoende"?

Det där med "politisk motståndare" är en ganska intressant inställning och kanske inte så vidare smart då det av tidningens ca 2000 prenumeranter lär finnas en hel del knutna till Svenskarnas Parti (eller sympatisörer till partiet).

Man har gett mycket utrymme till SvP, trots att det inte är ett nationaldemokratiskt parti det stämmer. Sedan är ju ordvalet "politiska motståndare" mitt begrepp och inte tidningens, men skillnaden till SvP är ju i delar rätt stor.
Citera
2012-05-28, 16:17
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevligochmysig
Som sagt, hellre att en korrekturläsare gör ett misstag än att hänga ut oskyldiga. Sedan skall man nog inte alls skriva om politik om man inte kan ämnet, lättare då att påstå att man skrivit texter i andras namn. Men bra då om du till sist hamnat i ett sällskap där kraven på politisk kunskap inte är något viktigt.
Nä, vi är alla kretiner i jämförelse med Marc och Windeskog Ps. Stämmer det att Windeskog flydde hals över huvud när man begick dataintrånget på tidningen och blev upptäckta? Ska nog gå förbi kansliet någon dag och träffa denna gigant till människa.

/Micke
Citera
2012-05-28, 16:34
Medlem
st0ckiss avatar
Vad har hänt med hemsidan Nationellidag.se? Den länkar bara till IIS.net
Citera
2012-05-28, 16:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Nä, vi är alla kretiner i jämförelse med Marc och Windeskog Ps. Stämmer det att Windeskog flydde hals över huvud när man begick dataintrånget på tidningen och blev upptäckta? Ska nog gå förbi kansliet någon dag och träffa denna gigant till människa.

/Micke

Det är alltid lika pinsamt när människor som aldrig presterar angriper människor som just presterar. Sedan vet jag inte vad du pratar om, vet du?
Citera
2012-05-28, 16:42
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Det är alltid lika pinsamt när människor som aldrig presterar angriper människor som just presterar. Sedan vet jag inte vad du pratar om, vet du?

Försöker du antyda att Windeskog presterar?
Citera
2012-05-28, 16:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Försöker du antyda att Windeskog presterar?

Politiska meriter talar för sig själva, liksom politiska misstag för andra.
Citera
2012-05-28, 16:51
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:

Haha, det där svaret talar för sig själv, att jag inte insåg det direkt Välkommen tillbaka kanske man ska säga....
Citera
2012-05-28, 16:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Haha, det där svaret talar för sig själv, att jag inte insåg det direkt Välkommen tillbaka kanske man ska säga....

Ditt inlägg talar emellertid inte om något. Något internskämt jag missar kanske.
Citera
2012-05-28, 17:15
Medlem
RelicDeluxes avatar
Vad händer med nationellidag.se?

Strulat dom senaste dagarna.....
Citera
2012-05-28, 17:23
Medlem
Citat:

Politiska misstag är det ju en del som gör sig skyldiga till
Det går bra nu!
Citera
2012-05-28, 17:29
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ditt inlägg talar emellertid inte om något. Något internskämt jag missar kanske.
Ja, Windeskogs enorma politiska meriter bör vi alla buga för. Antar att han styr kommunfullmäktige i Borlänge efter valet 2014, om han bara kan hindra sig själv från att sno öl och supa sig redlös för att senare pissa ner sig.

Vidare hoppas vi givetvis på fler längre texter i NI från både Marc och Windeskog, det är något jag har saknat faktiskt. Får man se vårt politiska geni Windeskog presentera några längre alster inom kort?

/Micke
Citera
2012-05-28, 17:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Ja, Windeskogs enorma politiska meriter bör vi alla buga för. Antar att han styr kommunfullmäktige i Borlänge efter valet 2014, om han bara kan hindra sig själv från att sno öl och supa sig redlös för att senare pissa ner sig.

Vidare hoppas vi givetvis på fler längre texter i NI från både Marc och Windeskog, det är något jag har saknat faktiskt. Får man se vårt politiska geni Windeskog presentera några längre alster inom kort?

/Micke

De som kan läsa och har råd och med en tidning behöver inte ställa så dumma frågor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in