2012-05-31, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trevligochmysig
Det hade inte något att göra med den misshandel som du kallar "skapa enhet" på en av de viktigaste i NI att göra?

först får vavra stryk av "någon" som står skillt/söderman nära...och vips sitter sanna som CR "tills vidare"
För att tanken var att söderman skulle ta över den rollen.
Fast det hade ju givetvis inte sett bra ut om han fått den positionen direkt efter vavra tog sin "paus"
Sen får marc stryk av samma "gäng", dock så var det ju "någons" moraliska kompass" som visade vägen då.
Hur det var med enigheten..ptja, den gör vi lite som vi vill med ansåg "gänget"
Citera
2012-05-31, 15:44
Medlem
Jailniggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Jag har konsekvent vägrat medverka i några förhör. Allmänheten fick tillgång till kansliets adress när X drog igång överfallslarmet. Vilket resulterade i att hela kansliet blev en öppen bok för polisen som kom.
Polisen får knappast rota runt i en tidningsredaktion hur som helst, de måste iaktta regler om källskydd och annat. Men det är klart att de juridiska kunskaperna inom Nationell Idag är antagligen inte särskilt höga så om vanliga polisen kommer och gör husrannsakan/utreder och råkar ta med sig någon kollega från Säpo för att rota så är det säkert ingen som protesterar annat än ett tyst mumlande "jävla juuudar".
Citera
2012-05-31, 15:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jailnigger
Polisen får knappast rota runt i en tidningsredaktion hur som helst, de måste iaktta regler om källskydd och annat. Men det är klart att de juridiska kunskaperna inom Nationell Idag är antagligen inte särskilt höga så om vanliga polisen kommer och gör husrannsakan/utreder och råkar ta med sig någon kollega från Säpo för att rota så är det säkert ingen som protesterar annat än ett tyst mumlande "jävla juuudar".

Jag tror ví har lite problem med fördomar här. Skulle säga att de juridiska kunskaperna är mer än nödvändigt goda.
Citera
2012-05-31, 15:57
Medlem
Jailniggers avatar
Citat:
Jag tror ví har lite problem med fördomar här. Skulle säga att de juridiska kunskaperna är mer än nödvändigt goda.
Möjligt att jag inte har helt rätt men jag råkar känna till ett väldigt talande exempel, tyvärr kan jag inte pga jobbsekretess gå in på detta.
Citera
2012-05-31, 19:36
Medlem
Robin Woods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svempakungen
först får vavra stryk av "någon" som står skillt/söderman nära...och vips sitter sanna som CR "tills vidare"
För att tanken var att söderman skulle ta över den rollen.
Fast det hade ju givetvis inte sett bra ut om han fått den positionen direkt efter vavra tog sin "paus"
Sen får marc stryk av samma "gäng", dock så var det ju "någons" moraliska kompass" som visade vägen då.
Hur det var med enigheten..ptja, den gör vi lite som vi vill med ansåg "gänget"

Är det någon som kan relatera förhållandet Vavra vs Skillt och de orsaker som ligger till grund för de händelser som man kan läsa om?
Citera
2012-05-31, 20:57
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Det hade inte något att göra med den misshandel som du kallar "skapa enhet" på en av de viktigaste i NI att göra?
Du skojar med mig nu, en av de viktigaste på NI?

Vad bidrar Marc med som gör honom till en av de viktigaste.

/Micke
Citera
2012-05-31, 21:01
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Nej jag har inte fel...du kanske inte har så pålitliga vänner du heller? Det är inte bara redaktionen som läcker som ett såll
Jo, du har grymt fel. För du har helt missat vad som hände innan den påstådda attacken, det som låg till grund att det gick som det gick. Jag väntar på din mäktiga insider nu, det borde inte vara så svårt att leta reda på Jag väntar på svar.

/Micke
Citera
2012-05-31, 21:08
Medlem
Stormtroopers avatar
Citat:
Jo, du har grymt fel. För du har helt missat vad som hände innan den påstådda attacken, det som låg till grund att det gick som det gick. Jag väntar på din mäktiga insider nu, det borde inte vara så svårt att leta reda på Jag väntar på svar.

/Micke
Är polisutredningen nedlagd eller hur går det med fallet?
Citera
2012-05-31, 21:20
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormtrooper
Är polisutredningen nedlagd eller hur går det med fallet?
Den ligger nog i malpåse misstänker jag, enda jag hörde av polisen var i samband med min planerade resa till Syrien. De var intresserade av att veta hur länge jag planerade vara borta, sen har det varit knäpptyst.

/Micke
Citera
2012-05-31, 23:21
Medlem
Citat:

/Micke

Vad kan vara berättigat att misshandla en av "rörelsens" ledare?
Vill du verkligen att jag ska dra hela historien här så alla får reda på det?
Vem ska vi lita på? expo? dig? folk som var på kontoret?
Citera
2012-05-31, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robin Wood
Är det någon som kan relatera förhållandet Vavra vs Skillt och de orsaker som ligger till grund för de händelser som man kan läsa om?

"någon" ville ju givetvis komma åt rollen som CR över NI, denne person umgicks tätt med JE, som med lite sublim övertalning pratade "allvar" med vavra så denne bestämde sig för att ta en timeout.
Sanna fick CR-rollen,"någon" satt och bidade sin tid för att kunna ta över när tiden var kommen.
Citera
2012-05-31, 23:31
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Vad kan vara berättigat att misshandla en av "rörelsens" ledare?
Vill du verkligen att jag ska dra hela historien här så alla får reda på det?
Vem ska vi lita på? expo? dig? folk som var på kontoret?
Kör på du, du har min tillåtelse att berätta allt

Ska bli intressant att höra om du har någon koll. Så vad låg bakom den eventuella misshandeln? Det är en specifik händelse vi letar efter här och nej, det har inget att göra med något samtal mellan Marc och mig.

/Micke
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in