2014-09-29, 10:37
Medlem
JackTravens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Jobbar Marc fortfarande med NI?

Nej det gör han inte, redaktionen presenteras på hemsidan och Nationaldemokraterna är ju nedlagda.
Citera
2014-09-30, 01:04
Medlem
Sockerpappans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvinFullGrek
Anledningen till varför jag inte prenumererar på NI är därför jag tycker det är en ganska värdelös tidning. De får faktiskt göra sig förtjänta av presstöd. Speciellt om Marc ska stoppa pengarna i sin egen ficka.

den blev värdelös efter att Windeskog och Abrahamson tog över den, innan dess så var den faktiskt riktigt bra. Nästan lika läsvärd som FriaTider är idag.
Citera
2014-09-30, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerpappan
den blev värdelös efter att Windeskog och Abrahamson tog över den, innan dess så var den faktiskt riktigt bra. Nästan lika läsvärd som FriaTider är idag.

Vilka artiklar (i vilka nummer) syftar du på?
Citera
2014-10-03, 17:24
Medlem
JackTravens avatar
Valtersson är enligt denna artikel medarbetare på NI

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/sd-politikers-plats-i-luftforsvarskommitten-ifragasatts_3975388.svd

hur kan denna person inte bli utesluten när PRENUMERANTER blivit uteslutna?
Citera
2014-10-04, 10:45
Medlem
Sockerpappans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lottaberg
Vilka artiklar (i vilka nummer) syftar du på?

Nästan alla artiklar ca 4 månader efter kuppen avgjorde det för mig.
Och nej jag har inte sparat dem så jag kan ge dig specifika exempel.
Efter att den gamla redaktionen kuppades bort till fördel för Windeskog och Abrahamsson så började började hela tidningen svämma över av dålig grammatik och dålig meningsuppbyggnad.
Och inte bara det, Windeskog massproducerade efter kuppen i princip bara sina egna vinklingar på det som mainstreammedia redan skriver om.
Inte så konstigt kanske att tidningen föll då den lågbegåvade Windeskog personligen verkade skriva halva tidningen efter kuppen.

Visst fanns det undantag, Ambrahamssons artiklar var tex fortfarande vara intressanta att läsa.
Men överlag blev tidningen extremt dålig. Jag avvaktade några månader för att ge dem en chans men kvaliten blev bara sämre och sämre så jag sa upp skiten.
Senast redigerad av Sockerpappan 2014-10-04 kl. 10:54.
Citera
2014-10-06, 22:29
Medlem
STFUMRTWISTEDs avatar
Någon som vet hur man får tag på någon på redaktionen? Jag har provat att maila dom och ringt dom på dygnets alla timmar i två månaders tid.
Citera
2014-10-06, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STFUMRTWISTED
Någon som vet hur man får tag på någon på redaktionen? Jag har provat att maila dom och ringt dom på dygnets alla timmar i två månaders tid.

Jag tror att siten nationell.nu är en parodi.
Citera
2014-10-07, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STFUMRTWISTED
Försöker du säga upp prenumerationen? Minns att det var många som hade problem med det förut.
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Jag tror att siten nationell.nu är en parodi.
Om jag får säga min mening så "tror" jag att Nationell.nu är en annan tidning än Nationell Idag ^^
Citera
2014-10-07, 02:07
Medlem
SvinFullGreks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Försöker du säga upp prenumerationen? Minns att det var många som hade problem med det förut.

Det var innan omorganiseringen om jag inte missminner mig.
Citera
2014-10-07, 03:29
Medlem
gavlips avatar
Citat:
Efter att den gamla redaktionen kuppades bort till fördel för Windeskog och Abrahamsson så började började hela tidningen svämma över av dålig grammatik och dålig meningsuppbyggnad.
Och inte bara det, Windeskog massproducerade efter kuppen i princip bara sina egna vinklingar på det som mainstreammedia redan skriver om.
Inte så konstigt kanske att tidningen föll då den lågbegåvade Windeskog personligen verkade skriva halva tidningen efter kuppen.

Hur kan man vara så blåst så man tror att man kan sno en tidning? Tidningen utgörs av de som skriver tidningen.
Citera
2014-10-07, 10:51
Medlem
Citat:

Visst fanns det undantag, Ambrahamssons artiklar var tex fortfarande vara intressanta att läsa.
Men överlag blev tidningen extremt dålig. Jag avvaktade några månader för att ge dem en chans men kvaliten blev bara sämre och sämre så jag sa upp skiten.

Ja, någon ska väl ha den åsikten också.
Citera
2014-10-07, 13:13
Medlem
Germanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lottaberg
Ja, någon ska väl ha den åsikten också.
känner du att ni fått in mycket positiv kritik annars?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in