2012-05-29, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Samma sak som när Söderman (uppenbart att de har en agenda...) satt i Radio Framåt och pratade om "enighet" strax efter att han hade snackat skit om och förlöjligat i tur och ordning Nordisk Ungdom, Nationaldemokraterna och Right Wing Resistance!

Hans kritik av NU var knappast grov, och RWR förtjänar all kritik.
Citera
2012-05-29, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NordiskRevolution
Expo och säkerhetspolisen hälsar så mycket. De älskar denna tråden.

Expo vet ju redan om det som avhandlas fram tills nu, dom har ju blivit tipsade av "nationalister"
Vad det beträffar säpo så torde dom redan ha koll...
Fast du kanske tycker det är bättre att gömma undan hyckleriet som vissa slänger sig med?
Citera
2012-05-29, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Jag ser samarbeten dagligen på hög och låg nivå. Du som har sån koll borde väl veta det. NI samarbetade med NU i en tidningsutdelning, SvP och FNU samarbetar titt som tätt, etc etc. Sedan finns det mer inofficiella samarbeten, så nog fasiken händer det.

/Micke
Jag har betydligt mer koll än vad du tror

Vad annars ska fnuttarna göra när dom blev av med sitt leverbröd tack vare att en av dom "hjälpte" dig?
Det var tacken det för att NI hjälpte dom igång....fin enighet dom praktiserade..fast det var väl den "moraliska kompassen" som styrde då med?
Citera
2012-05-29, 23:32
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svempakungen
Jag har betydligt mer koll än vad du tror

Vad annars ska fnuttarna göra när dom blev av med sitt leverbröd tack vare att en av dom "hjälpte" dig?
Det var tacken det för att NI hjälpte dom igång....fin enighet dom praktiserade..fast det var väl den "moraliska kompassen" som styrde då med?
Jo, riktigt bra koll hör jag Kör på den du, jag stöttar den historien rakt av.

/Micke
Citera
2012-05-30, 07:31
Bannlyst
Nya NI är på Arlanda för att möta upp Loreen för att sedan göra en rasistchock.
De ska göra specialreportage som avslöjar att hon kommer från Marocko.

Vilken tramsnivå tidningen har hamnat på, inte ett ljud om Loreen och att hon är invandrare när hon vann svenska melodifestivalen. De får anställa Richard Langéen då de är på samma låga nivå nuförtiden.
http://www.nationellidag.se/visa/default.asp?dokID=1841
Citera
2012-05-30, 07:54
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viracocha
Nya NI är på Arlanda för att möta upp Loreen för att sedan göra en rasistchock.
De ska göra specialreportage som avslöjar att hon kommer från Marocko.

Vilken tramsnivå tidningen har hamnat på, inte ett ljud om Loreen och att hon är invandrare när hon vann svenska melodifestivalen. De får anställa Richard Langéen då de är på samma låga nivå nuförtiden.
http://www.nationellidag.se/visa/default.asp?dokID=1841

Du kanske ska vänta tills deras avslöjande publicerats innan du börjar gnälla som en barnunge.
Citera
2012-05-30, 07:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Du kanske ska vänta tills deras avslöjande publicerats innan du börjar gnälla som en barnunge.
Jag läste texten på webben, det räcker för att se naiviteten som tidningen hamnat på.
Citera
2012-05-30, 09:46
Bannlyst
Citat:
Jo, de producerar något enormt Och visst, om Windeskog känner sig hotad av att jag vill nypa honom i näsan så tror jag inte Stockholm är rätt stad för honom, någonstans.

Ska vi kanske ta och fråga de som sett arbetet från insidan hur mycket Windeskog bidrar till tidningen? Utslaget på ett år så skriver väl Vavra, Sanna mfl, 99,9% de där två artiklarna som blev över fick Windeskog äran att skriva. Det är ju ingen hemlighet att Windeskog flyttade ner från Borlänge efter att det försvann lite folk och bor på kansliet i perioder. En ganska härlig grej faktiskt, efter att ha varit helt tyst och hånad av de andra på kontoret som dök han upp som en glad liten hund när husse kallade.

Och du får gärna kalla det jag skriver för att inte vara enig, för det är helt korrekt. Jag och Windeskog är inte eniga och kommer aldrig bli. Men jag ska däremot glädjas med honom och mitt folk om han någonsin gör något bra. Och nej, det räknas inte att vingla upp på fyllan under en "presskonferens" och skrika att man ska "knulla någons mamma" eller att man snor ett 6-pack öl på Coop.

Det vore ju högst tragiskt om denne gosse fick något inflytande överhuvudtaget i NI. Men nu vet jag att Vavra är tämligen känslig när det kommer till hans skötebarn tidningen så jag litar fullt ut på hans goda omdöme.

/Micke

Det är ju uppenbart att du dels bara sitter och hittar på och dels inte kan ha läst NI på väldigt länge. Fast den är ju dyr så där kan man ju förstå dig.
Citera
2012-05-30, 09:57
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevligochmysig
Det är ju uppenbart att du dels bara sitter och hittar på

Nu ska du inte kasta sten i glashus. Du är själv väldigt duktig på att sprida lögner om grupper du inte gillar. Du vet exakt vad jag åsyftar så kom inte med några dumma motfrågor den här gången.
Citera
2012-05-30, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svempakungen
Expo vet ju redan om det som avhandlas fram tills nu, dom har ju blivit tipsade av "nationalister"
Vad det beträffar säpo så torde dom redan ha koll...
Fast du kanske tycker det är bättre att gömma undan hyckleriet som vissa slänger sig med?

Jag tror Nordisk Revolution är anhängare av "enighetstanken", samma som Skillt. En enig fasad ska uppvisas utåt, hyckleriet och dubbelspelet tystas ner, och sen ska sakerna "klaras ut" mellan fyra ögon eller fler. "Om tillfälle ges" som Skillt sa. Lite som när han redde ut meningsskiljaktigheterna på NI-kansliet.
Citera
2012-05-30, 10:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Nu ska du inte kasta sten i glashus. Du är själv väldigt duktig på att sprida lögner om grupper du inte gillar. Du vet exakt vad jag åsyftar så kom inte med några dumma motfrågor den här gången.

Sprider verkligen inga lögner om grupper eller personer. Däremot blir det ju löjligt när Skillt både medvetet ljuger och hotar personer, fast i detta är han ju iofs konsekvent.

Däremot är det inte helt klart om han medvetet ljuger om NI eller helt enkelt har så dålig koll på tidningen. Eller kanske båda och om vi skall döma honom efter hans tidigare mindre lyckade utspel.
Citera
2012-05-30, 10:43
Medlem
Citat:
Jo, riktigt bra koll hör jag Kör på den du, jag stöttar den historien rakt av.

/Micke

fick inte DH sparken för att han hjälpte dig?
Som sagt, redaktionen läcker som ett såll, sen åkte das fuhrer(boström) han själv ut också efter ett tag

Hur känns det att du hjälpte till så kansliet kommer bli röjt i anmälan då?
Fast det kanske inte gör något nu när det gäller marc, han kan vi väl offra till rödingarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in