2012-05-30, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trevligochmysig
Sprider verkligen inga lögner om grupper eller personer. Däremot blir det ju löjligt när Skillt både medvetet ljuger och hotar personer, fast i detta är han ju iofs konsekvent.

Däremot är det inte helt klart om han medvetet ljuger om NI eller helt enkelt har så dålig koll på tidningen. Eller kanske båda och om vi skall döma honom efter hans tidigare mindre lyckade utspel.

Klart han ljuger, han vill ju få sig själv att framstå som en ängel...
Jag vet en och annan person som han pratar med relativt ofta som INTE gillar det han och söderman ställde till med på NI.
Citera
2012-05-30, 10:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svempakungen
fick inte DH sparken för att han hjälpte dig?
Som sagt, redaktionen läcker som ett såll, sen åkte das fuhrer(boström) han själv ut också efter ett tag

Hur känns det att du hjälpte till så kansliet kommer bli röjt i anmälan då?
Fast det kanske inte gör något nu när det gäller marc, han kan vi väl offra till rödingarna?

Ja men varför skulle han bry sig om NI, han har ju förklarat hur hans superideologiska "enhetslinje" fungerar.
Citera
2012-05-30, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trevligochmysig
Ja men varför skulle han bry sig om NI, han har ju förklarat hur hans superideologiska "enhetslinje" fungerar.

För att han+alla andra som tjatar om "enighet" är hycklare
Citera
2012-05-30, 11:08
Medlem
unsungs avatar
OT raderat, vill ni skicka kärleksförklaringar till varandra så föreslår jag PM-funktionen, i tråden hör det inte hemma.
Några fick varsin varning därtill.

// moderator
Citera
2012-05-30, 11:19
Medlem
NordiskRevolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av situation-alert
Jag tror Nordisk Revolution är anhängare av "enighetstanken", samma som Skillt. En enig fasad ska uppvisas utåt, hyckleriet och dubbelspelet tystas ner, och sen ska sakerna "klaras ut" mellan fyra ögon eller fler. "Om tillfälle ges" som Skillt sa. Lite som när han redde ut meningsskiljaktigheterna på NI-kansliet.

Jag vet inte hur du kan baka ihop mig och M.Skillt. Jag sitter inte och pratar vitt och brett om privata samtal med olika nationella eller bryter mot den tystnadsplikt jag skrev under när jag blev aktivist i Motståndsrörelsen eller skryter om vilka projekt och vilka möten jag har varit med på.

Och ja, jag anser att en enig fasad ska visas upp utåt. Allt annat är sabotage.
Senast redigerad av NordiskRevolution 2012-05-30 kl. 11:22.
Citera
2012-05-30, 11:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NordiskRevolution

Demokratiskt Centralism kallas det, en självklarhet i seriösa politiska organisationer (termen gäller även i ickedemokratiska organisationer, så det inte blir några missförstånd). De obildade får slå upp begreppet.
Citera
2012-05-30, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NordiskRevolution
Jag vet inte hur du kan baka ihop mig och M.Skillt. Jag sitter inte och pratar vitt och brett om privata samtal med olika nationella eller bryter mot den tystnadsplikt jag skrev under när jag blev aktivist i Motståndsrörelsen eller skryter om vilka projekt och vilka möten jag har varit med på.

Men du menar att skillt gör det då alltså?
På något annat vis kan man inte tolka dig iaf.
Han har ju snackat ganska mycket hur det gått till på NI:S redaktion iofs, så då lär han ju glappa desto mer när man är på tu man hand med honom...
Citera
2012-05-30, 17:41
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svempakungen
fick inte DH sparken för att han hjälpte dig?
Som sagt, redaktionen läcker som ett såll, sen åkte das fuhrer(boström) han själv ut också efter ett tag

Hur känns det att du hjälpte till så kansliet kommer bli röjt i anmälan då?
Fast det kanske inte gör något nu när det gäller marc, han kan vi väl offra till rödingarna?
Du har fel i hur det gick till. Får fråga Marc om turerna, men jag stöttar din historia

Jag har konsekvent vägrat medverka i några förhör. Allmänheten fick tillgång till kansliets adress när X drog igång överfallslarmet. Vilket resulterade i att hela kansliet blev en öppen bok för polisen som kom.

/Micke
Citera
2012-05-30, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Du har fel i hur det gick till. Får fråga Marc om turerna, men jag stöttar din historia

Jag har konsekvent vägrat medverka i några förhör. Allmänheten fick tillgång till kansliets adress när X drog igång överfallslarmet. Vilket resulterade i att hela kansliet blev en öppen bok för polisen som kom.

/Micke

Fast du bär väl ändå skuld till det som hände? Eller förstod du inte att X skulle dra igång överfallslarmet när du störtade in som en blodtörstig best? Hade du gjort upp räkningen, eller ska vi säga korrigerat enligt enhetslinjens principer, någon annan stans så hade ju det som hände inte hänt.
Citera
2012-05-31, 00:43
Bannlyst
Citat:

/Micke

Det hade inte något att göra med den misshandel som du kallar "skapa enhet" på en av de viktigaste i NI att göra?
Citera
2012-05-31, 10:13
Medlem
RelicDeluxes avatar
Tydligen så har Ni.se blivit attackerad, det förklarar varför det vart strul med sidan. Nån som vet nåt mer?

"Den blev utsatt för en attack, men kommer upp inom kort." Från Ni,s fb.
Citera
2012-05-31, 12:21
Medlem
Citat:

/Micke

Nej jag har inte fel...du kanske inte har så pålitliga vänner du heller? Det är inte bara redaktionen som läcker som ett såll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in