2012-05-29, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Och nej, det räknas inte att vingla upp på fyllan under en "presskonferens" och skrika att man ska "knulla någons mamma" eller att man snor ett 6-pack öl på Coop.

Det var faktiskt tre sexpack han snattade.
Citera
2012-05-29, 19:02
Medlem
Citat:
Och du får gärna kalla det jag skriver för att inte vara enig, för det är helt korrekt. Jag och Windeskog är inte eniga och kommer aldrig bli. Men jag ska däremot glädjas med honom och mitt folk om han någonsin gör något bra. Och nej, det räknas inte att vingla upp på fyllan under en "presskonferens" och skrika att man ska "knulla någons mamma" eller att man snor ett 6-pack öl på Coop.

/Micke

Aha, du menar som jonas de geer gjorde på james waite-demon...håll tal full.
Eller fly landet för att han är rädd för rödingarna...buhu dom är så dumma...
Björn björkvist "hoppade av" en vända för att han fick för mycket hot mot sig.

man ska nog inte kasta sten i glashus skillten lille
Citera
2012-05-29, 19:03
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svempakungen
Tyckte det var någon som sa att man skulle skjuta eventuella meningsskiljaktigheter åt sidan för att kunna skapa enighet......
Men vi ska väl ge dig en chans micke
Hur är det med läsförståelsen Jag nämner organisationer i texten, på privat nivå kommer vi aldrig att nå full enighet mellan alla individer i rörelsen, det ligger inte i människans natur. Vidare så kan jag glädjas åt eventuella framgångar Windeskog når, även om jag tvivlar på att de kommer.

/Micke
Citera
2012-05-29, 19:08
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Aha, du menar som jonas de geer gjorde på james waite-demon...håll tal full.
Eller fly landet för att han är rädd för rödingarna...buhu dom är så dumma...
Björn björkvist "hoppade av" en vända för att han fick för mycket hot mot sig.

man ska nog inte kasta sten i glashus skillten lille
Vad de gör får stå för dem och det jag gör står för mig. När jag håller tal på fyllan eller flyr för att jag är rädd, då får du gärna peka finger. Fram tills dess... ja, då är det nog bara att gilla läget är jag rädd, eller skrämma mig så pass att jag lämnar landet, valet är fritt

/Micke
Citera
2012-05-29, 19:11
Medlem
Citat:
Hur är det med läsförståelsen Jag nämner organisationer i texten, på privat nivå kommer vi aldrig att nå full enighet mellan alla individer i rörelsen, det ligger inte i människans natur. Vidare så kan jag glädjas åt eventuella framgångar Windeskog når, även om jag tvivlar på att de kommer.

/Micke

Jobbar du på samhall eller?

OM inte PERSONERNA kommer överens hur ska då ORGANISATIONERNA komma överens.
Tänk lite innan du öppnar käften.
Ingen blir gladare än jag om det skulle kunna gå att skapa någon form av enighet, men det är en utopi.
Det jag stör mig på är att samma personer(bla du) snackar om enighet, men ni praktiserar den fan inte.
Jävla hycklare helt enkelt
Citera
2012-05-29, 19:16
Medlem
Citat:
Det jag stör mig på är att samma personer(bla du) snackar om enighet, men ni praktiserar den fan inte.
Samma sak som när Söderman (uppenbart att de har en agenda...) satt i Radio Framåt och pratade om "enighet" strax efter att han hade snackat skit om och förlöjligat i tur och ordning Nordisk Ungdom, Nationaldemokraterna och Right Wing Resistance!
Citera
2012-05-29, 19:20
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Jobbar du på samhall eller?

OM inte PERSONERNA kommer överens hur ska då ORGANISATIONERNA komma överens.
Tänk lite innan du öppnar käften.
Ingen blir gladare än jag om det skulle kunna gå att skapa någon form av enighet, men det är en utopi.
Det går strålande faktiskt, för man kan sätta sina personliga åsikter åt sidan för organisationens väl vid t.ex. ett samarbete. Inom t.ex. Motståndsrörelsen finns det personer som verkligen avskyr varandra privat, men det blir aldrig ett problem för man tillåter inte sina privata åsikter störa t.ex. en flygbladsutdelning. Så har det alltid sett ut och så kommer det alltid att se ut.

/Micke
Citera
2012-05-29, 19:25
Medlem
Citat:
Det går strålande faktiskt, för man kan sätta sina personliga åsikter åt sidan för organisationens väl vid t.ex. ett samarbete. Inom t.ex. Motståndsrörelsen finns det personer som verkligen avskyr varandra privat, men det blir aldrig ett problem för man tillåter inte sina privata åsikter störa t.ex. en flygbladsutdelning. Så har det alltid sett ut och så kommer det alltid att se ut.

/Micke
Så det är därför det samarbetas så bra nu då?
Citera
2012-05-29, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Samma sak som när Söderman (uppenbart att de har en agenda...) satt i Radio Framåt och pratade om "enighet" strax efter att han hade snackat skit om och förlöjligat i tur och ordning Nordisk Ungdom, Nationaldemokraterna och Right Wing Resistance!

Ja, exakt.
Hycklare, enighet för dom där individerna är att alla ska gå med i tex svp eller dansa efter deras pipa.

Man får ju inte glömma det dom nästan lyckades med i NI, man kan ju undra var den tidningen har varit idag om skillt/söderman har lyckats med det dom hade planer på
Citera
2012-05-29, 19:59
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Så det är därför det samarbetas så bra nu då?
Jag ser samarbeten dagligen på hög och låg nivå. Du som har sån koll borde väl veta det. NI samarbetade med NU i en tidningsutdelning, SvP och FNU samarbetar titt som tätt, etc etc. Sedan finns det mer inofficiella samarbeten, så nog fasiken händer det.

/Micke
Citera
2012-05-29, 22:27
Medlem
Frappants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dst
Det var faktiskt tre sexpack han snattade.

Och det var på ICA.
Citera
2012-05-29, 22:55
Medlem
NordiskRevolutions avatar
Expo och säkerhetspolisen hälsar så mycket. De älskar denna tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in