2012-05-26, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RelicDeluxe
Vilken circus....Tur att man inte är NDare.

Verkar ju vara rätt kört för ND nuförtiden...eller?

Deras rykte i den nationella rörelsen är rätt kört, och de har inget folkligt stöd att tala om i jämförelse med för ett par år sedan. Så jo, det ser rätt mörkt ut.
Citera
2012-05-26, 23:13
Medlem
RelicDeluxes avatar
Är det bara för mig som NI.se ligger nere?

Skulle just till att läsa om Loreens mörka familjehemligheter (wtf?) när sidan krascha...

Någon som kan säga vad som stod i artikeln som var av nyhetsvärde?
Citera
2012-05-26, 23:21
Medlem
Germanias avatar
404, ser ut som radering av filer på nd:s och ni:s sidor.
Citera
2012-05-26, 23:23
Medlem
RelicDeluxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germania
404, ser ut som radering av filer på nd:s och ni:s sidor.

And so it begins.....
Citera
2012-05-26, 23:25
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
And so it begins.....

nd.se har inte fungerat efter tråden startades (kan ju förvisso ha varit nere längre än så). Nationellidag.se fungerade under kvällen men verkar helt borta nu. Jag tror det är EU som ligger bakom.
Citera
2012-05-26, 23:28
Medlem
Germanias avatar
tillbaks, så det var väl nå tillfälligt.
Citera
2012-05-27, 16:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Hon försöker väl vara lite diplomatisk. Jag tycker dock att hela situationen framstår som lite absurd (kanske heller inte så lägligt att ha en helsideannons för ND:s nationaldagsfirande i andra numret som oberoende tidning). I någon kommentar på nationellidag.se försvarades det med att tidningen är oberoende nationaldemokratisk och då var det bara utmärkt att redaktören hade ett starkt band till "rörelsen" (dvs den nationaldemokratiska, som idag är att likaställa med ND). Jag hoppas dock att man i framtiden inte är främmande för att ta in annonser för andra nationalistiska partier som t ex SvP.

Trots att jag inte är nationaldemokrat fortsätter jag självklart min prenumeration.

Varför skulle en nationaldemokratisk tidning har annonser från en parti som SvP?
Citera
2012-05-27, 16:34
Bannlyst
Citat:
Vilken circus....Tur att man inte är NDare.

Verkar ju vara rätt kört för ND nuförtiden...eller?

Tvärtom, jag skulle säga att förutsättningarna finns för att resultatmässigt göra partiets bästa resultat 2014.
Citera
2012-05-27, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trevligochmysig
Varför skulle en nationaldemokratisk tidning har annonser från en parti som SvP?

De stora tidningarna publicerar ju annonser från alla möjliga partier. Svenska Dagbladet, som är moderat, publicerade till exempel en annons från Sverigedemokraterna strax innan förra valet. Varför skulle då inte Nationell Idag låta Svenskarnas Parti annonsera?
Citera
2012-05-27, 16:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aftontankar
De stora tidningarna publicerar ju annonser från alla möjliga partier. Svenska Dagbladet, som är moderat, publicerade till exempel en annons från Sverigedemokraterna strax innan förra valet. Varför skulle då inte Nationell Idag låta Svenskarnas Parti annonsera?

Jag skulle ju förstå om man sa nej, iom att man förespråkar en annan politik.
Citera
2012-05-27, 17:17
Medlem
Citat:

Det är förstås upp till dem, men jag tror inte att de skulle vara mer ogina i det avseendet än vad mainstreammedia är.
Citera
2012-05-27, 22:12
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Nu är det ju så att vad ND tycker om saken är ju irrelevant då tidningen inte drivs av dem längre. Så vill Vavra ta in en annons så gör han det, oavsett vad Marc & co anser om det.

/Micke
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in