2011-10-26, 17:01
Medlem
Paul.Watsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegiz
Sannas nuvarande pojkvän (enligt facebook) är Jonas Eckeskog.. han var aktiv i SMR förr, nu vetifan vad han sysslar med.

Fram med mer skvaller nu!
Naaaaaj, de heter han inte.

http://sannahill.wordpress.com/2011/10/24/kampsport-och-folkdans-med-nationell-ungdom/ Varför skulle Sanna skriva att han heter Eckeskog på sin blogg när det står ett helt annat namn på Facebook?
Citera
2011-10-26, 17:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Paul.Watson
Naaaaaj, de heter han inte.

http://sannahill.wordpress.com/2011/10/24/kampsport-och-folkdans-med-nationell-ungdom/ Varför skulle Sanna skriva att han heter Eckeskog på sin blogg när det står ett helt annat namn på Facebook?
Sanna Hill är tilsammans med Jonas Nilsson på facebook, men Jonas Nilsson är egentligen Jonas Eckeskog, tro mig. Vet inte varför han kallar sig för Nilsson på facebook, för att vara mer anonym kanske.

http://www.facebook.com/nordicstretchtents

under family står pappa L*g* Eckeskog och syster E*i* Eckeskog

nationalister kan säkert bekräfta att det är Eckeskog via facebook bilderna, jag är själv inte så insatt.
Citera
2011-10-26, 17:05
Medlem
Paul.Watsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegiz
Sanna Hill är tilsammans med Jonas Nilsson på facebook, men Jonas Nilsson är egentligen Jonas Eckeskog, tro mig. Vet inte varför han kallar sig för Nilsson på facebook, för att vara mer anonym kanske.

http://www.facebook.com/nordicstretchtents

under family står pappa L*g* Eckeskog och syster E*i* Eckeskog
I stand corrected.
Citera
2011-10-26, 17:43
Medlem
The Rig Vedas avatar
I vilket fall så är detta tidningens död.
Den blivit tagen över av ett gäng orangutanger som har som största mål att jaga pedofiler.

Var det inte Original Gangsters som började med det, kan de inte bättre än att ta efter blattarna?

Citat:
Lars Bergquist i Fagersta driver tillsammans med ledaren för det kriminella nätverket Original Gangsters, Danho Acar, en sajt där han hänger ut dömda sexbrottslingar. Att hänga ut pedofiler har blivit en trend på nätet, och de som hänger ut är sällan själva några duvungar. I Kära Medborgare diskuterar vi vad det får för konsekvenser.

http://www.ur.se/karamedborgare/lars-hanger-ut-sexbrottslingar-pa-natet/
Citera
2011-10-26, 18:01
Medlem
Eh, tidningen död??

Jag har bra inblick, och tidningen styrs som innan och har inget med någon jävla pedofilkampanj att göra. Det är FNU som har. Inga förändringar som kom som någon överraskning, har hört Vavra säga att Hill ska ta över för över ett halvår-sedan typ. Inget nytt under solen, det var väntat...ingen av dem skulle låta tidning glida iväg, så mycket kan man säga.

Bara att kolla här för att se att det går framåt; http://sannahill.wordpress.com/2011/10/26/layout-och-tidning/
Senast redigerad av jbanonym 2011-10-26 kl. 18:03.
Citera
2011-10-26, 18:05
Medlem
Det är ju en väldigt delikat situation för alla inblandade givetvis, men det som är helt odiskutabelt är att redaktionen för NI är både lögnare och ganska korkade PR-mässigt. Att tro att en sån här grej kan mörkas och sitta och ljuga och förneka blir ju bara kontraproduktivt även om ALLA inblandade tyckte att idén om nedtystandet "lät bra". Vilken trovärdighet har Sanna Hill kvar när hon har suttit och blåljugit om händelsen? Den här incidenten kunde knappast ha spelats till NI:s fördel på något sätt men den här soppan gör ju bara saken mycket värre an vad det hade behövt bli.

Personligen anser jag också att det är närmandet till neonassarna som har skapat situationen från början. Iom FNU skapades samarbetet mellan rumsrena ND/NI och den kriminellt belastade neonasserörelsen. Vad fan gör de där kriminella nassarna på en seriös tidnings redaktion liksom? Misshandlar chefredaktören, uppenbarligen. Så går det inte till bland normala människor.
Citera
2011-10-26, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Det är ju en väldigt delikat situation för alla inblandade givetvis, men det som är helt odiskutabelt är att redaktionen för NI är både lögnare och ganska korkade PR-mässigt. Att tro att en sån här grej kan mörkas och sitta och ljuga och förneka blir ju bara kontraproduktivt även om ALLA inblandade tyckte att idén om nedtystandet "lät bra". Vilken trovärdighet har Sanna Hill kvar när hon har suttit och blåljugit om händelsen? Den här incidenten kunde knappast ha spelats till NI:s fördel på något sätt men den här soppan gör ju bara saken mycket värre an vad det hade behövt bli.

Nah, incidenten hade inget med nationalism eller tidning eller arbete att göra utan var privat, precis som Hill faktiskt skrev. Jag vet att bytet av chef skedde så att båda blev nöjda. Dessutom ska inte en seriös tidning gå ut med privata grejer, det skulle kännas så fel. Ingen behöver väl ha en sån inblick i nåns privatliv??
Citera
2011-10-26, 18:23
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:

Personligen anser jag också att det är närmandet till neonassarna som har skapat situationen från början. Iom FNU skapades samarbetet mellan rumsrena ND/NI och den kriminellt belastade neonasserörelsen. Vad fan gör de där kriminella nassarna på en seriös tidnings redaktion liksom? Misshandlar chefredaktören, uppenbarligen. Så går det inte till bland normala människor.

Sanna Hill har inte blåljugit om något.

Samarbetet med FNU är uppenbart det som sticker i dina ögon och spenderar därför tid med att svartmåla allt och alla.

Du är en idiot och byfåne. Vik hädan ditt falska fanskap!
Citera
2011-10-26, 18:30
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht

Samarbetet med FNU är uppenbart det som sticker i dina ögon och spenderar därför tid med att svartmåla allt och alla.

Bara att ignorera, dylika dårar ser konspirationer bakom varje hörn. Vavra och Sannas egna ord är tydligen en lögn eller rättare sagt så är dessa rädda om sina liv pga den enorma hop av nazister som nu sitter beväpnade inne på redaktionen och skriver artiklar.

Ser inte ljust ut för världen då dessa beväpnade "flashmobs" bestående av nazister dyker upp och tar över tidningsredaktioner världen över.

Jag skulle iaf välja att tro på både Vavra och Sanna, men vem är jag

/Micke
Citera
2011-10-26, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jbanonym
Nah, incidenten hade inget med nationalism eller tidning eller arbete att göra utan var privat, precis som Hill faktiskt skrev.
Lägg bara ner. Misshandeln skedde på ND/NI:s kansli. Den misshandlade var tidningens chefredaktör, den misshandlande tillhör gruppoen kring neonassarna i FNU, den misshandlandes flickvän är ny chefredaktör för tidningen. Det må vara så att själva orsaken till den enskilda incidenten var "privat" men inramningen, aktörerna och alla konsekvenser av handlingen gör den politisk.

Säg att Jan Helin hade blivit misshandlad av en kvinnlig redaktionsmedlems pojkvän och lämnat tidningen. Ny chefredaktör hade blivit den kvinnliga redaktionsmedlemmen. Hade du då kallat det en "privatsak som inte har med Aftonbladet att göra"?

Kommer Vavra att polisanmäla Eckeskog för misshandeln eller är den ändå lite för ickeprivat för det? För jag antar att hade det varit en helt privat grej hade han väl anmält? Jag menar, det här har väl inte nåt med NI att göra?
Citera
2011-10-26, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
Jo, hon har blåljugit om att det inte har hänt något som har fått Vavra att hoppa av. Det har det ju uppenbarligen gjort. Han hade ju aldrig hoppat av så plötsligt utan misshandeln.

Citat:
Låt mig gissa: Du är neonasse, va?
Senast redigerad av IvanLendl 2011-10-26 kl. 18:36.
Citera
2011-10-26, 18:35
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Jo, hon har blåljugit om att det inte har hänt något som har fått Vavra att hoppa av. Det har det ju uppenbarligen gjort.
Och det baserar du på ett anonymt inlägg på Nationell.nu och en anonym användare på Flashback. Det ställs mot Sannas och Vavras egna ord. Begåvad satsning

/Micke
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in