Citat:
Ursprungligen postat av
proconsul
JAG klarar inte av att kommunicera med människor?

Är det därför jag har ett kvalificerat välbetalt jobb och du är en looser som aldrig kommer att komma någonstans pg av din taskiga attityd?
Det är ingenting jag kan kännas vid och i den barnsliga utsträckningen behöver vi inte ens dividera. Att argumentera med dig är ungefär jämförbart med att stampa på daggmaskar så det spelar ingen roll vad du säger när slaget redan är över. Du är så pass bisarrt lättmanipulerad genom "debatten" att du upprepade gånger bryter mot dina egna attitydprinciper, projicerar och riktar bort fokus etcetera (skrattretande). Men var lugn, det existerar psykiatrisk vård åt din megalomani också.
Citat:
Definitionen på egot är den du vill vara, den du tror att du är, din persona, din bild av dig själv, etc. Det naturliga tillståndet är det som inte är egot.
Nej. Vad baserar du dessa fantasibegrepp på? Det vore praktiskt taget omöjligt att under något outgrundligt avseende fullständigt skilja sinne från
ego och jag har nog heller aldrig hört talas om en certifierad forskare som i sitt mentala fulla bruk försökt hävdat annat? Utan de kommer alltid ta ut varandra förr eller senare.