2013-03-15, 21:57
Medlem
ieshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mvagrippa
Bildt parerade attackerna enkelt idag. Han kommer att få det hetare om öronen när bevis för NATO-inblandning i Hårsfjärden incidenten till slut kommer fram.
Jag tycker att han verkar nervös på klippet: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16425438.ab. Och DET är uppseendeväckande. Han ser ju ut som en riktig människa, för ovanlighetens skull.

Carl Bildt har i alla år varit det som Olof Palme utmålades som utan bevis.
Senast redigerad av iesho 2013-03-15 kl. 22:05.
Citera
2013-03-15, 22:27
Medlem
Allan Larsson? Har någon grävt kring den filuren?
Citera
2013-03-15, 22:39
Medlem
mvagrippas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iesho
Jag tycker att han verkar nervös på klippet: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16425438.ab. Och DET är uppseendeväckande. Han ser ju ut som en riktig människa, för ovanlighetens skull.

ja får ge dig rätt. Snorkiga Calle är faktiskt lite pressad. Efter 3.15 i intervjun slinter tungan. "Det kan du fitta" blir hans stressade felsägning. He he
Citera
2013-03-15, 22:42
Medlem
mvagrippas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RullRull
Allan Larsson? Har någon grävt kring den filuren?

Inte specifikt i MOP. tycker en annan finansminister, Eric Åsbrink , är mer spännande isf. Hans medlmemskap iÖEB är en infallsvinkel.
Citera
2013-03-15, 22:50
Medlem
mvagrippas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorze
Vi har här Stasiarkiven, vad är det med dem som är så speciellt att man drar Birgitta Almgren inför domstol då man hävdar att hon brutit sekretessavtalet!

Finns bl a nio svenska journalister med i STASI ARKIVEN.kan förklara pressens ointresse för ämnet.
Vi får skapa opinion för att angivarna ska avslöjas.
IM König alias Björn Jensen är en av de quislingar som flutit upp till ytan.
Citera
2013-03-15, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mvagrippa
Inte specifikt i MOP. tycker en annan finansminister, Eric Åsbrink , är mer spännande isf. Hans medlmemskap iÖEB är en infallsvinkel.
Finns nog en anledning till att den fånge som suttit längst i fängelse av alla (genom alla moderna tider?) har en direkt koppling till AL. Större inflytande än man kan tro skulle jag tro!
Citera
2013-03-15, 22:52
Medlem
MBoudines avatar
Citat:

Överens här. Carl Bildt tror jag sätter sina egna intressen före Sveriges.
Citera
2013-03-15, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MBoudine
Jag har aldrig läst något postat av t. ex. boboslacke om ett ekonomiskt-politiskt motiv att mörda Olof Palme, och där landsförrädarmotivet enbart har varit bränsle för att piska upp en stämning. Framgår detta i någon av Jallais äventyrsromaner som denne boboslacke ständigt refererar till ? Eller var har du fått det här ifrån, Myllo ?

Varför tar du upp boboslcke i ett svar till mig? Jag svarar inte för honom, det får
han göra själv. Zorze, mvagrippa och jag som funnits i tråden 2-3 år före bobo
verkar dela uppfattning i det här fallet och vi kan stå på egna ben gentemot bobo.
Citera
2013-03-15, 22:59
Medlem
mvagrippas avatar
Citat:
Finns nog en anledning till att den fånge som suttit längst i fängelse av alla (genom alla moderna tider?) har en direkt koppling till AL. Större inflytande än man kan tro skulle jag tro!

Minns ej säkert. men mördade inte Axmyr en släkting till honom. Fantastiskt att en politruk som Allan Larsson kunde verka som tv journalist.
Citera
2013-03-15, 23:03
Medlem
ieshos avatar
Citat:
Vad har AL för koppling till Leif Axmyr? Förutom att LA mördade ALs styvson? Leif Axmyr har suttit i trettio år för mord.

Mest är jag intresserad av AL därför att det var han som introducerade löntagarfonderna i facket. Jag tror att den idén ursprungligen kom från Sture Eskilsson eller någon kring honom på Timbro för att försvaga OPs ställning inom arbeterrörelsen och för att på sikt kunna anvädas mot SAP, som hade en lång obruten rad valsegrar bakom sig.
Citera
2013-03-15, 23:31
Medlem
Citat:
Vad har AL för koppling till Leif Axmyr? Förutom att LA mördade ALs styvson? Leif Axmyr har suttit i trettio år för mord.

Mest är jag intresserad av AL därför att det var han som introducerade löntagarfonderna i facket. Jag tror att den idén ursprungligen kom från Sture Eskilsson eller någon kring honom på Timbro för att försvaga OPs ställning inom arbeterrörelsen och för att på sikt kunna anvädas mot SAP, som hade en lång obruten rad valsegrar bakom sig.
Förutom att LA mördade ALs styvson? Ja så bara? Detta är en petitess,denna man är värd en granskning. Inte undra på att du som den mest kända dessinförmatören på tråden tar upp handsken. Tackar!
Citera
2013-03-15, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joksos
Fram dina belägg då lilla bobo udda?

Hela tråden är full av dem medan du ruggdunkar en som upprepar samma tomma floskler hundratals gånger. Det här du nu försöker har försökts otalaiga gånger utan någon som helst framgång och nytillkommmande nic som kastar sig in med vissa mål har vi sett ganska många gånger upprepas.

Inget av det kommer att stoppa det som drivs av en grupp namnkunniga personer som kräver att dessa av palmeutredningen outredda saker tas i. Det är inga dunungar men du är ett osedvanligt korkat troll.

Varför använder du förresten ett tidigare avstängt multipelnicstrolls maner att skriva? Man måste variera sig lite
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in