Citat:
Ursprungligen postat av joksos
Du kan alltså ej belägga dina teorier eller hur? Prat om floskler, ryggdunkeri, nya nic osv är ditt enda svar. Imponerade boboslacke

Sluta tramsa och låtsas med tom demagogi.. Jag har aldrig någonsin lagt fram några teorier eller någon tro utan enbart diskuterat fakta som skottordning, vapen , Leon och Barbrogrupperna... vem som är Morgan etc. När det gäller troll har jag helt uppenbart avslöjat några lögnare ganska tydligt.
Ändå attackerar du mig och inte Boudine med sina ständigt upprepade floskler utan tillstymelse till uppbackning, inte heller attackerar du Utredaren som flera gånger om beslagits med lögner och fiffel eller Iheso som låtsas seriös men ständigt återkommer till sina helt vettlösa och fullständigt ur luften tagna teorier. Inte heller angriper du att dessa ständigt använder sig av upprepade regelbrott i kampen mot mig och andra företrädare för den seriösa debatten. Istället angriper du med invektiv och svammel mig för att ha avslöjat dessa troll och kallar det förföljelse.
Tror du att folk är dumma? Det tror inte jag utan jag tror att folk kan tänka själva och ganska snart förstår varför ett helt nyreggat nic ger sig in så här i "debatten" eller skall vi kalla det informationskriget som du utkämpat här tidigare.