Citat:
Ursprungligen postat av Ove Mollvik
Om du måste veta mer om förhållandena på min arbetsplats och hur SPF har kunnat ha inflytande över min personliga situation så får du hålla till godo med det jag redan kunnat förklara för andra här. I övrigt bör du höra av dig direkt till mig istället för att anonymt fortsätta i exakt den stil som SPF anhängare använder sig av.
Jo jag kanske hör av mig till dig och ställer frågan direkt för här har du inte kunnat ge en trovärdig förklaring eller uppvisat några fakta.
Ett annat påstående som du tagit direkt ur luften som inte bara jag reagerat på kräver också sin förklaring.
Citat:
Ursprungligen postat av Ove Mollvik
(....)Om det skulle framgå att skrivelsen inte kan ge stöd åt teorin om Palmes sviktande omdöme som Feldt och Block ville göra gällande så skulle båda rent juridiskt kunna ställas till svars för mord.
Citat:
Ursprungligen postat av Gattoo
Hur menar du att det skulle gå till?
Citat:
Ursprungligen postat av MBoudine
Vore intressant att läsa hur du menar att åklagarens gärningsbeskrivning skulle formuleras ..
Edit: Inte helt enkelt att få herrarna Feldt och Block till mordplatsen kl 23:21 fredagen 28 februari 1986 och dessutom få dem solidariskt ansvariga för mordet på Olof Palme. Vem höll i revolvern ? Båda ?
Edit: Inte helt enkelt att få herrarna Feldt och Block till mordplatsen kl 23:21 fredagen 28 februari 1986 och dessutom få dem solidariskt ansvariga för mordet på Olof Palme. Vem höll i revolvern ? Båda ?
Och återigen så ställer jag dig inte till svars för att skada din trovärdighet eller göra dig till åtlöje utan vill helt enkelt ha svar på hur du får ihop en sådan sak och ge dig en chans att bättra på din trovärdighet.