GW sg ut att m smre n vanligt idag. Sedan r det lite mrkligt att han kan hatta omkring i skogen utan kpp nr det vankas rutten gris, men inte st upp i studion utan den...
GW sg ut att m smre n vanligt idag. Sedan r det lite mrkligt att han kan hatta omkring i skogen utan kpp nr det vankas rutten gris, men inte st upp i studion utan den...
Han r ju inne i sin "suparperiod" dock hller den ju bara i sig i en mnad till.
Livet suger egentligen, fy fan fr att bli gammal och skraltig fr att sedan d
r det bara fr mig det inte funkar att se det senaste p svtplay??
Sjukt irriterande, str under "rekommenderat" att det kommit ett nytt men nr man klickar r det knutby skiten. Mste se detta otroliga program innan jag lgger mig.
r det bara fr mig det inte funkar att se det senaste p svtplay??
Sjukt irriterande, str under "rekommenderat" att det kommit ett nytt men nr man klickar r det knutby skiten. Mste se detta otroliga program innan jag lgger mig.
Det r likadant nstan varje vecka nr det handlar om 'Veckans brott'. Du fr tyvrr ha lite tlamod.
Borde man maila dom? Det r samma visa varje vecka. Kommer hem sent frn arbete, tnder gsen och ser fram emot veckans brott med lite mat. Och aldrig lgger dom upp det snabbt som i princip alla andra program.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!