2011-11-10, 13:47
Medlem
JazzIsNotDeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Nja, inte riktigt. GW sade "Jvligt god" och pekade p korven.
S var det! Oerhrt roligt i alla fall.
Citera
2011-11-12, 13:38
Medlem
Quoters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cochran
Hasse Aro & Co. gr ett fantastiskt jobb!

Det har framgtt vldigt tydligt vid det hr laget att du gillar "Efterlyst", tro mig. Det finns dock ett antal frgor som jag stllt till dig i den officiella "Efterlyst"-trden hr p Flashback som du nnu inte har besvarat. Du hittar allt p sida 185 och 188.

Skulle du kunna tnka dig att besvara dem? Om inte, kan du frklara varfr du inte vill eller kan gra det?
Citera
2011-11-14, 02:10
Medlem
cochrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieBallander
Han rstade p kd. Se intressant krnika dr han motiverar sitt val:

http://www.expressen.se/kronikorer/g...-rost-gar-till...

Liksom en del andra Alliansvljare taktikrstade han p KD, eftersom de hade strst risk att
hamna under 4%.

Det r med bde intresse och vmjelse jag ser fram emot hur nedbrytningen av de bda dumpade "brottsoffersgrisarna" fortskrider.

Reportaget om derbymatchen mellan AIK och DIF p Rsunda pvisade hur bedrvligt mycket polistjnstetimmar och skattepengar dessa fotbollsmatcher kostar! Det r rent vansinne! Om en del av publiken inte kan skta sig, s br hgriskmatcherna spelas utan publik.
Citera
2011-11-14, 23:13
Medlem
Citat:
Liksom en del andra Alliansvljare taktikrstade han p KD, eftersom de hade strst risk att
hamna under 4%.

Det r med bde intresse och vmjelse jag ser fram emot hur nedbrytningen av de bda dumpade "brottsoffersgrisarna" fortskrider.

Reportaget om derbymatchen mellan AIK och DIF p Rsunda pvisade hur bedrvligt mycket polistjnstetimmar och skattepengar dessa fotbollsmatcher kostar! Det r rent vansinne! Om en del av publiken inte kan skta sig, s br hgriskmatcherna spelas utan publik.

Jepp, det r inte rimligt att det ska krvas en sdan extrem polisbevakning bara fr att det ska sparkas p en boll. Stng av vldsamma "fans" p livstid eller tminstonde 5-10 r. Stll in matcher eller krv att de spelas fr tomma lktare om klubbarna inte kan hlla rent.

Ljligt att samhllet ska betala fr fotbollspbeln.
Citera
2011-11-15, 08:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieBallander
Jepp, det r inte rimligt att det ska krvas en sdan extrem polisbevakning bara fr att det ska sparkas p en boll. Stng av vldsamma "fans" p livstid eller tminstonde 5-10 r. Stll in matcher eller krv att de spelas fr tomma lktare om klubbarna inte kan hlla rent.

Ljligt att samhllet ska betala fr fotbollspbeln.

Lt klubbarna betala.

Off Topic fr lite homo knsla nr MN flockas att titta p 22 halvnakna MN som jagar en lderrundis.
Citera
2011-11-15, 17:11
Medlem
Matcherna borde spelas p dagtid helger istllet, det skulle minska alkoholanvndandet som r inblandat i det mesta av vldet runt fotbollsarenorna. Sedan behver man frsts gra ngot t de brkstakarna som stller till elndet ocks, stnga av dem p ngot stt. Polisresurserna behvs p andra stllen i samhllet n vid fotbollsmatcherna, men de behvs ju desvrre dr ocks. Rimligt att klubbarna p ngot stt betalar fr polisresurserna som avvaras fr matcherna. Alternativet r att prova med ndrade matchtider och matchdagar.
Citera
2011-11-15, 18:31
Medlem
Quoters avatar
Citat:

Om du fr en stund bortser frn ditt intresse av just detta slag, hur intresserad r du att svara p de frgor jag stllde till dig i "Efterlyst"-trden?

Du har lyckats skriva i bde "Veckans brott"- och "Efterlyst"-trden p senaste tiden, men som av en hndelse s missade du att besvara mina inlgg. r det slump eller undviker du frgorna medvetet?

r frgorna fr korkade? Fr obekvma? Vill du att jag formulerar om dem? Eller r det s att du bara svarar p frgor som kommer frn skribenten Troian?
Citera
2011-11-15, 21:18
Medlem
Speciellt fall det dr. Tycker nog att rtten verkar ha lagt lite vl stor vikt vid barnens vittnesml.
Citera
2011-11-15, 21:22
Medlem
Zcapegoats avatar
Kul att de tar upp Johan Alfred Ander, och riktigt hftigt att de har besmanet i studion.
Citera
2011-11-15, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat
Kul att de tar upp Johan Alfred Ander, och riktigt hftigt att de har besmanet i studion.

Men har inte den hndelsen tagits upp p svt frut? Knns s bekant och dessutom nyligen.
Knns som det till och med var Leif som pratade om det hr sist ocks.
Citera
2011-11-15, 21:40
Medlem
Zcapegoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Men har inte den hndelsen tagits upp p svt frut? Knns s bekant och dessutom nyligen.
Knns som det till och med var Leif som pratade om det hr sist ocks.

Det har tagits upp hr tidigare vet jag:
http://sv.wikipedia.org/wiki/123_saker

Kom p att besmanet syntes i frra ssongen av veckans brott nr GW var och kollade p mordvapen i ett reportage ocks.
Senast redigerad av Zcapegoat 2011-11-15 kl. 21:46.
Citera
2011-11-15, 21:50
Medlem
Frr ret vid den hr tiden (23:e) var det hundra r sedan Ander avrttades, och d uppmrksammades det i diverse nyheter. Men ngot gnager mig att GW har pratat om detta frut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in