2011-11-10, 13:47
Medlem
JazzIsNotDeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Nja, inte riktigt. GW sade "Jävligt god" och pekade på korven.
Så var det! Oerhört roligt i alla fall.
Citera
2011-11-12, 13:38
Medlem
Quoters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cochran
Hasse Aro & Co. gör ett fantastiskt jobb!

Det har framgått väldigt tydligt vid det här laget att du gillar "Efterlyst", tro mig. Det finns dock ett antal frågor som jag ställt till dig i den officiella "Efterlyst"-tråden här på Flashback som du ännu inte har besvarat. Du hittar allt på sida 185 och 188.

Skulle du kunna tänka dig att besvara dem? Om inte, kan du förklara varför du inte vill eller kan göra det?
Citera
2011-11-14, 02:10
Medlem
cochrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieBallander
Han röstade på kd. Se intressant krönika där han motiverar sitt val:

http://www.expressen.se/kronikorer/g...-rost-gar-till...

Liksom en del andra Alliansväljare taktikröstade han på KD, eftersom de hade störst risk att
hamna under 4%.

Det är med både intresse och vämjelse jag ser fram emot hur nedbrytningen av de båda dumpade "brottsoffersgrisarna" fortskrider.

Reportaget om derbymatchen mellan AIK och DIF på Råsunda påvisade hur bedrövligt mycket polistjänstetimmar och skattepengar dessa fotbollsmatcher kostar! Det är rent vansinne! Om en del av publiken inte kan sköta sig, så bör högriskmatcherna spelas utan publik.
Citera
2011-11-14, 23:13
Medlem
Citat:
Liksom en del andra Alliansväljare taktikröstade han på KD, eftersom de hade störst risk att
hamna under 4%.

Det är med både intresse och vämjelse jag ser fram emot hur nedbrytningen av de båda dumpade "brottsoffersgrisarna" fortskrider.

Reportaget om derbymatchen mellan AIK och DIF på Råsunda påvisade hur bedrövligt mycket polistjänstetimmar och skattepengar dessa fotbollsmatcher kostar! Det är rent vansinne! Om en del av publiken inte kan sköta sig, så bör högriskmatcherna spelas utan publik.

Jepp, det är inte rimligt att det ska krävas en sådan extrem polisbevakning bara för att det ska sparkas på en boll. Stäng av våldsamma "fans" på livstid eller åtminstonde 5-10 år. Ställ in matcher eller kräv att de spelas för tomma läktare om klubbarna inte kan hålla rent.

Löjligt att samhället ska betala för fotbollspöbeln.
Citera
2011-11-15, 08:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieBallander
Jepp, det är inte rimligt att det ska krävas en sådan extrem polisbevakning bara för att det ska sparkas på en boll. Stäng av våldsamma "fans" på livstid eller åtminstonde 5-10 år. Ställ in matcher eller kräv att de spelas för tomma läktare om klubbarna inte kan hålla rent.

Löjligt att samhället ska betala för fotbollspöbeln.

Låt klubbarna betala.

Off Topic får lite homo känsla när MÄN flockas att titta på 22 halvnakna MÄN som jagar en läderrundis.
Citera
2011-11-15, 17:11
Medlem
Matcherna borde spelas på dagtid helger istället, det skulle minska alkoholanvändandet som är inblandat i det mesta av våldet runt fotbollsarenorna. Sedan behöver man förstås göra något åt de bråkstakarna som ställer till eländet också, stänga av dem på något sätt. Polisresurserna behövs på andra ställen i samhället än vid fotbollsmatcherna, men de behövs ju desvärre där också. Rimligt att klubbarna på något sätt betalar för polisresurserna som avvaras för matcherna. Alternativet är att prova med ändrade matchtider och matchdagar.
Citera
2011-11-15, 18:31
Medlem
Quoters avatar
Citat:

Om du för en stund bortser från ditt intresse av just detta slag, hur intresserad är du att svara på de frågor jag ställde till dig i "Efterlyst"-tråden?

Du har lyckats skriva i både "Veckans brott"- och "Efterlyst"-tråden på senaste tiden, men som av en händelse så missade du att besvara mina inlägg. Är det slump eller undviker du frågorna medvetet?

Är frågorna för korkade? För obekväma? Vill du att jag formulerar om dem? Eller är det så att du bara svarar på frågor som kommer från skribenten Troian?
Citera
2011-11-15, 21:18
Medlem
Speciellt fall det där. Tycker nog att rätten verkar ha lagt lite väl stor vikt vid barnens vittnesmål.
Citera
2011-11-15, 21:22
Medlem
Zcapegoats avatar
Kul att de tar upp Johan Alfred Ander, och riktigt häftigt att de har besmanet i studion.
Citera
2011-11-15, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat
Kul att de tar upp Johan Alfred Ander, och riktigt häftigt att de har besmanet i studion.

Men har inte den händelsen tagits upp på svt förut? Känns så bekant och dessutom nyligen.
Känns som det till och med var Leif som pratade om det här sist också.
Citera
2011-11-15, 21:40
Medlem
Zcapegoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Men har inte den händelsen tagits upp på svt förut? Känns så bekant och dessutom nyligen.
Känns som det till och med var Leif som pratade om det här sist också.

Det har tagits upp här tidigare vet jag:
http://sv.wikipedia.org/wiki/123_saker

Kom på att besmanet syntes i förra säsongen av veckans brott när GW var och kollade på mordvapen i ett reportage också.
Senast redigerad av Zcapegoat 2011-11-15 kl. 21:46.
Citera
2011-11-15, 21:50
Medlem
Förr året vid den här tiden (23:e) var det hundra år sedan Ander avrättades, och då uppmärksammades det i diverse nyheter. Men något gnager mig att GW har pratat om detta förut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in