2012-11-01, 20:58
Medlem
GW hade sjlv sitt att sga till om nr dom valde henne. Krde lite testfrgor bland annat som hon tydligen gav tillfredstllande svar p.

Jag har inget problem med Kvartoft. Hon bjuder grna p sig sjlv och verkar rtt dmjuk. I brjan verkade dom lite dligt samkrda, och hon hade tendens att bli lite fr ivrig och inte stlla tillrckligt med frgor till Leif. Men nu kompletterar dom varandra bra och verkar jobba vl ihop. Skmtsamheten mellan dom i skogen exempelvis, nr dom ska visa var grisen finns, tyder p det.

Att sga att hon r dum knns frhastat. Frgorna ska vara lite enkla fr att inte verskatta tittarnas frkunskaper. Det r ju "amatrer" man vnder sig till.
Citera
2012-11-02, 15:58
Medlem
Falcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Hon ska ju ha det journalistiska perspektivet; gra reportage och stlla frgor. Han ska st fr det analystiska och sakkunskapen. Jag tycker det har synts bde i Sommarmord och i Engelska mord att GW behver lite journalistisk styrning bredvid sig. Ngon som har lite knsla fr journalistisk dramaturgi och det tycker jag Kvartoft fixar.

Tycker nd att hon bommar alldeles fr mnga uppenbara fljdfrgor. GW kan ju vara lite klurig ibland och bara ltt antyda saker och dr kan jag ofta reta mig p att hon inte frsker f honom att utveckla lite vad han menar istllet fr att bara raskt g vidare. Dock ska det erknnas att hon har blivit betydligt bttre sedan den frsta ssongen d jag tyckte hon var ett direkt irritationsobjekt.
Citera
2012-11-03, 03:25
Medlem
Hursomhelst, angende veckans avsnitt s tyckte jag det var bttre n veckan innan. Brottsplatsunderskningen efter grisen var riktigt intressant tyckte jag.
Citera
2012-11-03, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av griffen
Hursomhelst, angende veckans avsnitt s tyckte jag det var bttre n veckan innan. Brottsplatsunderskningen efter grisen var riktigt intressant tyckte jag.

Instmmer helt. Kul nr GW berttade om hur han sjlv kollat efter den ej inplastade grisen men inte funnit ett enda spr, bland annat hade han varit inne i rvgryt och kollat. Kan verkligen se framfr mig en frustande, svrande och stnande Leif GW bka runt inne i rvgryt och leta med kppen...
Citera
2012-11-06, 21:41
Moderator
Dr Kings avatar
Kul att hra Leffa GW P prata ut om bordellhrvan. Ryktena om Palme knns som rent nonsens. Att Tobbe Flldin skulle vara inblandad finns det vl heller ingen som tror.
Citera
2012-11-06, 21:49
Bannlyst
Fina lkar hon visar upp i dag
Citera
2012-11-06, 21:55
Medlem
Dagge1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sremla
Fina lkar hon visar upp i dag

Japp :-)

Men vilken kostymr okejade att GW spelar in programmet
med en ssflck p trjan??
Citera
2012-11-06, 21:59
Medlem
SithBoboSiths avatar
Militrligan nsta vecka?
Citera
2012-11-06, 22:10
Medlem
Dubbelfels avatar
Aftonbladet i morgon:
EXTRA EXTRA
GW Persson: Bordellfilmen riskerar att stoppas. Kan vara frtal av Olof Palme.
Citera
2012-11-06, 22:12
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelfel
Aftonbladet i morgon:
EXTRA EXTRA
GW Persson: Bordellfilmen riskerar att stoppas. Kan vara frtal av Olof Palme.

Rtt sker p att artikel om det redan har publicerats. Det var TT som brjade med en artikel fr skert tv veckor sedan. Jag har hela tiden tyckt att det r rtt ljlig vinkel. Fr mig r det uppenbart att det r fiktion.
Citera
2012-11-07, 08:50
Bannlyst
Fan va dryg mulattfilmaren var
Han blir tagen med en uppenbar lgn 40.00:
http://www.svtplay.se/video/555430/6-11-21-00
Citera
2012-11-07, 08:53
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sremla
Fan va dryg mulattfilmaren var
Han blir tagen med en uppenbar lgn 40.00:
http://www.svtplay.se/video/555430/6-11-21-00

P vilket stt d? Jag tycker att han frsvarar filmen bra. Tycker hela den hr debatten har varit ljlig frn brjan. Journalister som har frskt skapa debatt kring filmen utan att fokusera p sjlva filmen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in