2010-12-08, 12:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av c014
Inte att glmma:
"har det hnt dig ngon gng?"
Nr hon frgar angende skott som gr igenom djurkroppar.
Ja, fy fan... Hon r bedrvlig p alla stt och vis.

// Roger P.
Citera
2010-12-08, 14:31
Medlem
RogersBrorsas avatar
Orkar inte lsa denna trd, men orsaken till Veckans brotts begrnsade men faktiska brister, trots den samhllsvetenskapligt och radiomssigt erfarna programledaren, r att programmet grs av stockholm-kpenhamn. P sin hemsida framhver de fljande produktioner: "Ett axplock av produktionerna r 100 Hjdare, Sndagsparty, Frjan och Vem kan sl Filip och Fredrik, fr kanal 5, Singelmammor fr SVT, Kping och Primo Paolo fr TV4 samt Diagnos Oknd fr TV3."

Att veckans brott inte r smre n det r r sledes ett under kan man nog pst. Bolaget har inte gjort mycket snt hr tidigare och har spkt sig till det yttersta fr att frska gra ett kvalitetsprogram. Men vissa brister lyser nd igenom.

Programmet r rtt bra ven om jag bara sett 2-3 program, frmst pga GW givetvis, men tycker det hller allmnt ihop, men programledaren kan faktiskt jobba igenom sina frgor lite bttre ibland.
Senast redigerad av RogersBrorsa 2010-12-08 kl. 14:38.
Citera
2010-12-08, 16:40
Moderator
skunkensunes avatar
// PI-►TV

mod
Citera
2010-12-08, 17:13
Medlem
Nnujvlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomteboda
Noterar att Kvartoft inte brjar tjafsa med GW vilket hnde i Efterlyst s fort GW brjade tnka hgt. Eller s har samhllsklimatet sakta brjat att acceptera sdana hr uttalanden?
Nja. Jag tror snarare att Kvartoft r klok nog att inse att Nr GW talar lyssnar man* och att allt, ja allt, han sger r faktiskt sant. P ngot vis r karln s inihelvete frtroendeingivande att jag stnger av allt vad kritiskt tnkande nar han ppnar munnen. Skulle GW pst att jorden r platt skulle jag frmodligen bara nicka instmmande.

*Gammalt djungelordsprk
Citera
2010-12-08, 17:25
Medlem
Camilla Kvartoft kunde stlla tuffa frgor till svenska muslimer i Studio Ett s jag frvnas inte ver att hon inte frsker prata Leif GW tillrtta nr han nmner invandrare och brottslighet i samma mening. Hon r helt enkelt en ganska god journalist som inte frmst arbetar efter en politisk agenda.
Citera
2010-12-08, 17:28
Medlem
Kvartoft r en MILF...
Citera
2010-12-08, 17:34
Medlem
twoeggss avatar
sg lite lustigt ut nr kriminalinspektren brt sig in genom fnstret, man fr se en bild p hans svarta skor. Sen sger han ngot i stil med att man tror att grningsmannen hade svarta skor :P
Citera
2010-12-08, 18:18
Medlem
Man behver ju inte vara professor i Kriminologi fr att rkna ut att det oftast r pojkar med invandrarbakgrund som begr sna handlingar med tanke p deras hederskultur.

En "svensk" kille blir nog snarare rdd eller blir inte s frbannad att han knner att han mste gra ngot drastisk som i vrsta fall dda ngon fr att allt ska va ok igen.

Tex en "svensk" blir ju inte lika till sig om ngon kallar hans mamma fr en hora fr han vet att hon med strsta sannolikhet inte r det (om det nu inte r ngon wt-morsa som verkligen r det och d blir han ju skerligen frbannad), medans en nysvensk gr bananas trots att han ocks skert vet att hans mamma inte r det.
Citera
2010-12-08, 21:08
Medlem
kvaveberusads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaWwK
GW Persson skall ha ngon typ av medalj fr sknaste personen i media

hller med, han r ett sant original o borde f en medalj fr sina iskalla kommentarer.
Citera
2010-12-08, 21:11
Medlem
Herr Bkbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ittaca
Det r frbluffande hur den dr jvla Aro efter alla r med Efterlyst inte insett vilket jvla pack de dr svartmuskingarna r.
Eller s vill han i egenintresse fortstta sa in skiten i Sverige s brotten eskalerar och han sitter tryggt i sin programledarstol p TV3.
Jvla landsfrrdare!!
Tycker du?
I kvllens Efterlyst s misshandlade bara en utav dem sin vita flickvn,
fr att sedan slnga ner en krring p tgspret som protesterade mot att man
kunde misshandla sin tjej p ppen gata..
offret beskrev lurken som lite mrkhyad, lite mrkhyad=mellanstern

Oj! ven en svartaxichaffis som var mrkhyad som misshandlar en "sista" med en vindrutetorkare
fr att hon nmnde pridefestivalen under kturen, en tvttkta muslim i action
Citera
2010-12-08, 21:56
Bannlyst
Leig r helt underbar. Vet inte om det bara r jag som garvar ibland nr han sitter och tnker.
Citera
2010-12-09, 00:42
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RogersBrorsa
Orkar inte lsa denna trd, men orsaken till Veckans brotts begrnsade men faktiska brister, trots den samhllsvetenskapligt och radiomssigt erfarna programledaren, r att programmet grs av stockholm-kpenhamn. P sin hemsida framhver de fljande produktioner: "Ett axplock av produktionerna r 100 Hjdare, Sndagsparty, Frjan och Vem kan sl Filip och Fredrik, fr kanal 5, Singelmammor fr SVT, Kping och Primo Paolo fr TV4 samt Diagnos Oknd fr TV3."

Att veckans brott inte r smre n det r r sledes ett under kan man nog pst. Bolaget har inte gjort mycket snt hr tidigare och har spkt sig till det yttersta fr att frska gra ett kvalitetsprogram. Men vissa brister lyser nd igenom.

Programmet r rtt bra ven om jag bara sett 2-3 program, frmst pga GW givetvis, men tycker det hller allmnt ihop, men programledaren kan faktiskt jobba igenom sina frgor lite bttre ibland.

Inte fr att jag r nn expert, men det r ju inte enbart STO-CPHs staff som sitter i redaktionen utan frmst ifrn SVT. Antar STO utformade idn och sen fick SVT ta ver/dela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in