2013-02-05, 21:41
Medlem
SithBoboSiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanneHallonkvist
Varfr tycker du det?
Hans personlighet och attityd. Bara det att han stod och flinade och inte kunde sga hur flyktvgen gick trots att alla dmts tyder p att han inte vet. Att han "hoppade av" innan det andra rnet berodde skert p att han inte fick vara med.

Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag tror att Quick kan f otroliga problem med teranpassningen nr han slpps fri. Jag skulle inte bli frvnad om han fr missbruksproblem igen. Det ligger lite i luften med den bakgrund.
Och det r just under missbruk han ska kunna bli farlig. Knappast att han kommer bli en mnstermedborgare i vart fall, men OM han blir det s r han vlfrtjnt av det efter atty ha suttit p psyk halva livet oskyldig ven om han varit med p erknnandena.

I vilket fall lt det konstigt att GW ser honom som harmls, fr det r han knappast.
Citera
2013-02-05, 21:52
Medlem
neguins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Det verkar ju nstan kta i och med pixlingen av kroppen. Om s r fallet, s knns det ju inte lite skevt att programledaren hurtigt och kckt springer runt p platsen och stller hurtiga frgor...

Precis. De pratade ju ocks om sperma runt ansiktet. Hade det varit phittat tycker man ju att de borde kommit p ngot... ja.. mindre uppseendevckande. Det finns saker som tyder p att det r bde phittat och kta.

Ingen som vet?
Citera
2013-02-05, 22:00
Medlem
SearchAndFinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportitvsoffan
Teknikerna r det trkigaste inslaget i Veckans Brott och ska frpesta programmet hela vren. Fy fan

Det mste vara det trkigaste inslaget i Veckans Brott ngonsin. Det knns som att det borde ha en viss potential men faller fritt. Till och med inslagen med grisarna som lades ut i skogen var roligare, bra mycket roligare.
Citera
2013-02-05, 22:01
Moderator
Dr Kings avatar
Coolt att Leffa GW P skall frsegla ett kuvert dr han skriver sanningen om kostlden. Min sikt r att det rr sig om ett frskringsbedrgeri och att det r garen sjlv som sett till att korna har "frsvunnit".
Citera
2013-02-05, 22:02
Medlem
SithBoboSiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Coolt att Leffa GW P skall frsegla ett kuvert dr han skriver sanningen om kostlden. Min sikt r att det rr sig om ett frskringsbedrgeri och att det r garen sjlv som sett till att korna har "frsvunnit".
Jo, 95% att det str 'frskringsbedrgeri', 4% att det str 'raaap', 1% att det str 'aliens'.
Citera
2013-02-05, 22:03
Medlem
Zaxxons avatar
Camilla: -"... vrsta mordet i svensk mordhistoria".
Leif i bakgrunden: -"hhrmm, mummel, uhh.. kriminalhistoria, uhh, hrmmm.. uh"
Citera
2013-02-05, 22:04
Medlem
kompjuters avatar
Vad hette bonden nu igen?
Citera
2013-02-05, 22:05
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith

Och det r just under missbruk han ska kunna bli farlig. Knappast att han kommer bli en mnstermedborgare i vart fall, men OM han blir det s r han vlfrtjnt av det efter atty ha suttit p psyk halva livet oskyldig ven om han varit med p erknnandena.

I vilket fall lt det konstigt att GW ser honom som harmls, fr det r han knappast.

Jag tror det hnger lite p omgivningen. Han har vl rtt bra relation till sina syskon numera. Hoppas de r riskmedvetna och vet att Quick behver hllas under uppsikt, kanske frmst fr hans egen skerhet.
Citera
2013-02-05, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Det handlar inte bara om att vara en duktig skytt. Det mesta hnger p psyket. Fr prickskytten order av sitt befl att dda grningsmannen skall detta ske omedelbart och utan tvekan. Jag tror det r enklare att hitta mn som klarar av att lyda sdana order.

Skitsnack. Skulle inte kvinnor kunna lyda order menar du? Vad menar du, att vi som kvinnor automatiskt skulle brja f knslor fr grningsmnnen, vilja ta hand om honom och inte skjuta? Urskta, men vilken nedvrderande attityd mot kvinnor.
Citera
2013-02-05, 22:06
Medlem
SithBoboSiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Vad hette bonden nu igen?
Fnge KVA 5301.
Citera
2013-02-05, 22:06
Medlem
mishimas avatar