2010-10-20, 01:11
Medlem
mpss avatar
Hela avsnittet finns att tanka p dreamseed.nu ..
Citera
2010-10-20, 01:11
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Skert s, men det gr ju knappast under fliken "anvndarvnlighet"...ngot som jag lrt mig frknippa med SVT-play till skillnad frn de andra kanalerna...

//Crimson

Jag var ocks skeptisk till en brjan men jag tror det kan bli bra. Mnga gnger r det ju nt speciellt inslag man r intresserad av och det r ju inte speciellt anvndarvnligt att hlla p att "spola" i programmen p webben.

Tycker dock att de borde klippt ihop inslagen om dubbelmordet till ett klipp.
Citera
2010-10-20, 01:12
Medlem
Riktigt jvla vrdelst.
Citera
2010-10-20, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mps

tackar, fungerade toppen. Trttnade p att klippa ihop ett eget avsnitt med snuttarna frn svt.
Citera
2010-10-20, 01:29
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timzen
Nr man har betalat fr ntt, s vill man ju att det ska vara bra? Speciellt nr man blir ptvingad att betala, d ska det vara nnu bttre tycker jag

Herregud!...du missade MIN pong...Men din enskilda kommentar klarar sig p egen hand, dr finns inget att tillgga...Men citera inte citerandets skull nsta gng, utan lmna mig utanfr.
Inget mer fr mig i denna trd nu!
Jag fljer ca 20-25 TV-serier(serist), s trffa mig istllet dr...bara inte "Kungarna av Tylesand" eller annan skit...Jag kollar bara p BRA serier.

//Crimson
Citera
2010-10-20, 01:47
Medlem
SnaggGerRaggs avatar
Nr lggs det upp p svtplay egentligen?
Citera
2010-10-20, 01:56
Medlem
Daven90s avatar
Var bara tvungen att se detta program me kung GW, men s hr eftert s vill man nstan ha tillbaka den timmen. Man kan ju undra vafan felet r p de som satt ihop detta program, mste vara hjrndda hela bunten...
Citera
2010-10-20, 02:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mps

Tackar fr informationen!
Citera
2010-10-20, 02:53
Medlem
Fittfittas avatar
Det var ungefr som jag vntade mig vilket var ett bra program med Leif aningen mer i fokus n efterlyst. Jag gillade ocks programmet aningen mer n efterlyst och idn att ta upp gamla ouppklarade, speciella, klassiska brott tilltalar mig mer n att vecka efter vecka, som i blattelyst, dra upp massa vldtkter, rn och misshandlar. Givetvis r dock detta bra p olika stt, frmst fr att svensson frhoppningsvis brjar nedmontera pk-muren som skymmer sikten d signalement o.s.v brukar framg men samtidigt s vet vi som saknar denna barrir redan om detta och man blir helt enkelt bara s jvla frbannad nr man ser programmet. Det var en av anledningarna till varfr jag knappt brydde mig om programmet p senare tid och sedan Leffe slutade s har jag inte sett ett enda avsnitt mer av invandrarnytt. Jag gillade Leifs ppekande i premiravsnittet angende hur ofta han statistiskt har rtt, detta ocks jmfrt med snuten.
Citera
2010-10-20, 04:33
Medlem
Gerras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av måns
(inkvoterad?)
Knappast. Camilla Kvartoft r veteran, och hon har bl.a. hllit i Studio Ett i massor av r, och hon har typ startat P1-morgon
Citera
2010-10-20, 07:34
Medlem
Mollyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerra
Knappast. Camilla Kvartoft r veteran, och hon har bl.a. hllit i Studio Ett i massor av r, och hon har typ startat P1-morgon

Fr att veta det mste man lyssna p P1.
Citera
2010-10-20, 07:37
Medlem
Gerras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mollys
Fr att veta det mste man lyssna p P1.

Det r ju ocks den enda lyssningsbara kanalen i hela riket, s det r rimligt att frutstta att alla lyssnar p den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in